Escambia County می بیند 320% سنبله در COVID-19 موارد در خانواده ها در نیمه اول ماه ژوئن

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:35 PM EDT Jun 18, 2020محلی رسمی بهداشت گفت: Escambia County اس

توسط NEWSSALAM در 30 خرداد 1399

محلی رسمی بهداشت گفت: Escambia County است که شاهد افزایش در COVID-19 موارد گسترش در میان اعضای خانواده و همکاران.

ایالت فلوریدا در روز پنج شنبه شاهد بزرگترین واحد در روز افزایش COVID-19 نفر از زمان شروع این بیماری همه گیر با 3,207 موارد جدید را تایید کرد. رکورد قبلی راه اندازی شد سه شنبه هنگامی که 2,783 مورد جدید گزارش شده است.

دکتر جان لانزا مدیر فلوریدا وزارت بهداشت در Escambia County ارائه شده محلی وضعیت COVID-19 pandemic به Escambia County کمیسیون در جلسه صبح روز پنج شنبه.

پنج شنبه رکورد: فلوریدا دوباره میشکند رکورد جدید COVID-19 موارد; Escambia می بیند 2 بیشتر مرگ و میر 37 مورد

'COVID-19 بدیهی است که هنوز هم در اینجا': Escambia County مقامات نظارت بر چشم انداز مثبت در موارد

او گفت: مثل بقیه فلوریدا, Escambia County دیده است یک افزایش در تعداد COVID-19 مثبت در هفته های اخیر. او گفت: بسیاری از این افزایش می توان به این واقعیت است که تست است و بیشتر به طور گسترده ای در دسترس است اما او اشاره کرد نیز وجود دارد, نشانه های بیشتر مردمی بودند ندانسته آلوده عزیزان خود.

"(بین ماه های ژوئن 1 و 15 ژوئن) ما شاهد 320% افزایش نرخ از موارد در یک خانواده واحد" لانزا گفت. "ما تا به حال تا نه خانواده هایی که دارای دو یا بیشتر از موارد و یک خانواده تا به حال شش مورد — که در آن کسی به ارمغان آورد و آن را به خانواده و آلوده به پنج نفر دیگر."

لانزا نیز گفت: آنها نیز با دیدن بیماری در گذشت در میان کارگران به خصوص در میان سازه های کارگران که همسفری به کار سایت.

"ما باید یک موضوع را با کارگران ساختمانی رفتن از Escambia County و سانتا رزا شهرستان به فلوریدا برای انجام کار ساخت و ساز بیش از وجود دارد در یک ون استخر با بیش از فقط اعضای خانواده و بیش از یک نفر در خودرو," او گفت:.

وی با اشاره به برخی از این کارگران در میان گروهی که گذشت COVID-19 به اعضای خانواده.

کارمند تست مثبت: ECAT راننده تست مثبت برای COVID-19 کارکنان به آزمایش می شود پنج شنبه و جمعه

تست کارکنان: فلوریدا افزایش COVID-19 تست برای مراقبت دراز مدت کارگران

هنوز لانزا گفت: یک دلیل عمده برای های اخیر چشم انداز مثبت در مثبت است که وزارت بهداشت و درمان و بیمارستان های محلی در حال تست اعداد بزرگتر از مردم است.

لانزا گفت: به طور متوسط بین 300 تا 400 نفر در حال آزمایش در هر روز. او گفت که میانگین را شامل نمی شود 6,334 ساکنان و کارکنان که تست شده اند در حدود 58 محلی در دراز مدت مراقبت از مراکز. متوسط نیز مانع هر گونه تست های انجام شده در این درایو تا تست سایت در دانشگاه وست فلوریدا پردیس.

Escambia County دیده است 1,089 مجموع موارد از زمان شروع این بیماری همه گیر از جمله 37 مورد جدید گزارش شده پنج شنبه. حدود 21 درصد از تمام آن موارد شده اند غیر-ساکنان فلوریدا.

لانزا گفت: در مجموع متوسط COVID-19 رای مثبت در میان تمام افراد آزمایش شده است و حدود 3.6 درصد. او گفت: دو هفته پیش نرخ مثبت کاهش یافته بود به حدود 0.8% یا 0.9% اما از صبح روز پنج شنبه در آن افزایش یافته بود به حدود 4.1 درصد.

دولت در تنظیم یک هدف برای هر شهرستان به آزمون 2 درصد از جمعیت آن در هر ماه و لانزا گفت Escambia County است که در حال حاضر در مورد 2.59%.

از نظر پیشگیری لانزا تصریح کرد: بهترین شیوه های اجتماعی فاصله خوب شستن دست ها و پوشیدن پوشش صورت در تنظیمات عمومی.

"ما گذشت 132,000 ماسک در دو هفته گذشته" لانزا گفت. "ما فقط پنج پالت دیروز که من فکر می کنم در حدود 110,000 ماسک که ما در حال رفتن به پاس کردن. شهرستان رو 22,000 بهداشتی جامعه (غربی فلوریدا) رو 44,000 باپتیست بیمارستان 22,000. صفحه اصلی کودکان, جامعه, شورای پیری آژانس برای افراد معلول که عمدتا آفریقایی کلیساها. ما در حال دادن ماسک به هر کسی آنها را می خواهد."

استان و شهر: دولت و وزارت بهداشت و درمان سه بیمارستان بزرگ و سازمان های دیگر شده اند در ارتباط منظم به هماهنگی خود را COVID-19 پاسخ. مقامات می گویند آنها از نزدیک نظارت بر افزایش موارد و آماده برای تنظیم سیاست به عنوان مورد نیاز است.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب