Escambia County سرپرست جستجو بسته با 27 تن

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 4, 2020در مجموع 27 نفر باید اعمال

توسط NEWSSALAM در 14 تیر 1399

در مجموع 27 نفر باید اعمال شود Escambia County مدرسه جدید سرپرست.

در سال 2018 رای دهندگان مورد تایید همه پرسی ساخت سرپرست منصوب موقعیت به جای انتخاب یکی. حامیان تغییر گفت: با انتصاب این منطقه می تواند باز کردن استخر از نامزدها فراتر از شهرستان مرزها و دریافت بهترین متقاضیان از سراسر کشور است.

آخرین مهلت برای برنامه های کاربردی بسته در هفته گذشته و جاری لیست از نامزدها شامل ترکیبی از مدیران و مدیران از 15 ایالت مختلف و یکی از کویت. بیش از نیمی از متقاضیان دکترای دو زمان superintendents و پنج در حال سابق superintendents.

تنها دو متقاضیان آمد از درون Escambia County School District: Keith لئونارد دستیار سرپرست منابع انسانی و کلودیا S. Williams یک مشاور راهنمایی و سابق منطقه 3 عضو هیئت مدیره مدرسه.

بیشتر: CivicCon: Escambia می خواهد سرپرست جدید به حرکت منطقه مدرسه 'از بهتر به بهترین'

بیشتر: می تواند به 40 دلار در سال و بهبود محلی بچه ها زندگی می کند ؟ Escambia کودکان اعتماد حامیان بگو بله

بعدی سرپرست جایگزین خواهد شد 12-سال سرپرست مالکوم توماس که بازنشسته در ماه نوامبر. کسی که طول می کشد موقعیت مسئول خواهد بود حدود 40000 دانش آموزان 5000 کارکنان و $650 میلیون بودجه. کار می آید با یک قرارداد سه ساله و سالانه حقوق و دستمزد $145,000 به $175,000.

گام بعدی خواهد بود برای 26-شهروند عضو کمیته مشورتی به شانه را از طریق متقاضی استخر و صفحه نمایش برای متقاضیانی که دارای حداقل شرایط تعیین شده توسط هیئت مدیره مدرسه. اعضای کمیته را کوتاه متقاضیان که با معیار حداقل در یک ویدئو کنفرانس در جلسه 6 بعد از ظهر جولای 9.

پس از دور اولیه از بررسی صلاحیت کمیته اعضا انجام خواهد شد عمیق تر شیرجه رفتن به پس زمینه باقی مانده متقاضیان تماس با اعضای جوامع مربوط به یادگیری بیشتر در مورد متقاضی دستاوردهای سبک رهبری و شهرت.

کمیته مشورتی خواهد شد و سپس دوباره دیدار به منظور توسعه یک لیست نهایی از نیمه نهایی برای ارسال به جلو به هیئت مدیره مدرسه برای در نظر گرفتن. کسانی که در نیمه نهایی خواهد بود دعوت به Escambia County در اواخر ماه اوت به دور از مصاحبه های عمومی یک تور از منطقه یک در یک نشست با اعضای هیئت مدیره مدرسه و باز به مکان ملاقات و خوش آمد می گوید. هیئت مدیره در نظر دارد به انتخاب نهایی خود را Sept. 1.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب