چگونه در آغوش Juneteenth را معنی می تواند کمک آمریکا صورت خود را نژادی عدالت چالش های

در 19 ژوئن 1865 اتحادیه نیروهای نظامی در زمان بیش از تگزاس و آزاد باقی مانده که بوده است را تکذیب کرد آزادی اس

توسط NEWSSALAM در 30 خرداد 1399

در 19 ژوئن 1865 اتحادیه نیروهای نظامی در زمان بیش از تگزاس و آزاد باقی مانده که بوده است را تکذیب کرد آزادی است. در 3 ژوئن 1979 تگزاس شد اولین دولت اعلام Juneteenth دولت رسمی تعطیلات و پس از آن 46 more متحده (از جمله کالیفرنیا که رسما تایید تشخیص در سال 2003) در حال حاضر تعداد Juneteenth به عنوان یک دولت تعطیلات و یا یک روز از رعایت.

ما خواسته برندا استیونسون, Nickoll خانواده استاد تاریخ در کالج UCLA برای به اشتراک گذاشتن برخی از افکار در Juneteeth آن تکامل و زمان تکرار و به همین دلیل با اذعان به این تاریخ است که بخش مهمی از گفت و گو و فشار برای تغییر زمانی که آن را می آید به نژادی و عدالت اجتماعی در ایالات متحده است. استیونسون است که مشهور بین المللی محقق نژاد بردگی جنسیتی و نژادی و جنگ است.

ما می دانیم که برده داری در امریکا همچنان ادامه داشت فراتر از رهایی اعلامیه در سال 1863 و حتی فراتر از تصویب 13th متمم در دسامبر سال 1865. چگونه 19 ژوئن 1865 شوند تا همواره برجسته آمریکایی آفریقایی جوامع است ؟

اهمیت تاریخ آفریقایی آمریکایی جوامع در طول زمان رشد کرده. Juneteenth شد اولین جشن در امتداد سواحل خلیج فارس و در درجه اول در تگزاس و مناطق مجاور. اهمیت خود را رشد به عنوان سیاه و سفید مردم از این مکان نقل مکان کرد و در طول دوره مهاجرت به خصوص مهاجرت بزرگ. که در آن سیاه و سفید تگزاس رفت و بنابراین بیش از حد هم Juneteenth. سیاه افراد در دیگر نقاط کشور نیز جشن گرفته می شود به طور کلی رهایی اما در تاریخ دیگر. بسیاری از در امتداد شرقی و جنوب شرقی حاشیه بود که در Jan. 1 تاریخ که رهایی اعلام آمد. آن را به عنوان مثال در ژانویه. 1,1863 که مراسم جمعی رخ داده است تحت رهایی بلوط (در حال حاضر در محوطه دانشگاه) در جنوب ویرجینیا و در سنت هلن منطقه از ایالت کارولینای جنوبی. بسیاری در این مناطق ادامه به جشن و مناسبت رهایی در آن تاریخ برای چند دهه. احیای تاکید بر Juneteenth شروع شد و در اواخر حقوق مدنی سیاه قدرت جنبش است. آن رشد کرده است در اذعان و برجسته از آن زمان به بعد در سراسر کشور به رسمیت شناخته شده تاریخ از اهمیت.

که در آن برای اولین بار Juneteenth جشن برگزار می شود و به چه صورت آنها را ؟

اولین Juneteenth جشن های رخ داده در تگزاس و لوئیزیانا سواحل خلیج فارس مناطقی که در مجاورت گلوستون و شرق تگزاس. اولین رسمی جشن ظاهرا صورت گرفت در سال 1866 اما وجود دارد مقدار کوچکتر خانواده و جامعه-سبک جشن که افراد سیاه و سفید در مکان های مختلف در این منطقه دریافت کرد. کوچکتر جشن شامل مکان نماز جلسات موسیقی و رقص و داستان سرایی های ویژه غذاهای آماده و به طور کلی لذت بردن از بودن با خانواده و دوستان است. بزرگتر رسمی جشن شامل رژه, سخنرانی, موسیقی, پیک نیک با غذاهای خاص. آمریکایی های آفریقایی تبار در نهایت به افزایش پول برای خرید زمین های پارک که در آن این نوع از جشن می گیرد می تواند آزادانه با فضای عمومی تفکیک قوانین و تحمیل آداب و رسوم.

آن را احساس می کند مهم تر از همیشه به رسمیت شناختن Juneteenth در این سال با تشکر مجدد از توجه به ضد نژاد پرستی و نژادی عدالت در فرهنگ ما است. به عنوان کار می کنیم که آنچه را که به شما امید مردم به درک در مورد تاریخچه این جشن ها?

Juneteenth فرصتی است برای مردم در سراسر کشور و در سطح جهانی به رسمیت شناختن طولانی میراث سیاه برده داری در ایالات متحده است. آزاد مردم سیاه و سفید امیدوار بود برای آزادی که به معنای برابری و پذیرش است. آفریقایی تبار مردم در این کشور به همراه متحدان هنوز در تلاش برای تحقق بخشیدن به این نوع از تابعیت.

تنها چهار متحده در حال حاضر نداشته نوعی به رسمیت شناختن Juneteenth. به عنوان یک مورخ چه چیزی شما فکر می کنم آن را به معنای کشور اگر Juneteenth شد برای تبدیل شدن به یک تعطیلات فدرال?

Juneteenth تبدیل شدن به یک تعطیلات ملی خواهد تصریح ضروری ایده آل در این کشور از آزادی و برابری برای همه است. آن را نمی خواهد اما تضمین آزادی و برابری برای همه است. وجود دارد خیلی بیشتر کار باید انجام شود قبل از اینکه جامعه ما عملکرد پذیرای ملت اصول بنیادین.

بسیار از کار خود را به عنوان یک مورخ در اطراف محور پیدا کردن و گفتن داستان از افراد به خصوص زنان بودند که به بردگی گرفته شده در این کشور است. ما می تواند از فکر می کنم Juneteeth همچنین فرصتی برای به یاد داشته باشید کسانی که هرگز به تجربه آزادی است ؟

قطعا. Juneteenth صحبت می کند و با قدرت به این واقعیت است که ما به عنوان یک ملت باید برای ادامه به تحول دموکراتیک انسانی و اخلاقی. آن است که نه فقط در مورد سیاه نابرابری اما نابرابری و حاشیه است که بسیاری از مردم و گروه های که مناسب نیست به طور خاص نژادی ، فرهنگی ، طبقه و جنسیت و تمایلات جنسی و تابعیت جعبه تجربه در کشور ما.

وجود دارد مقدار زیادی از توصیه های بزرگ کتاب و منابع برای کسانی که به دنبال متحدان به علت نژادی عدالت مشترک بودن این روز است. یکی از این Ava DuVernay فیلم "13" است که یک سوزاننده و روشنگری تفسیر در اخطار ساخته شده به 13 متمم است که اساسا اجازه می دهد تا برده داری را به ادامه برای کسانی که به جرم و جنایت. چگونه ممکن است Juneteeth بازتاب همچنین کمک به برجسته کردن کسانی که در زمان مبارزه از طریق سیستم ما از پلیس و حبس?

نظام عدالت کیفری در کشور ما تاسیس شد و در نابرابری های مرتبط به یک سلسله مراتب نژادی. این یکی از اساسی ترین نهاد های ملی است که باید به صورت جامع به تغییر این آدرس عمیق و بنیادی نقص. هنوز هم آن است که تنها یکی از ما ضروری سیستم های مربوط به نابرابری های زنده و به خوبی در جامعه ما است. این یک جای خوب برای شروع اما تغییر نمی پایان وجود دارد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب