Pac-12 به تعویق می افتد ورزش

صدراعظم ژن بلاک پیام زیر را به جامعه دانشگاه UCLA ارسال کرد:اوایل امروز، کنفرانس Pac-12 تصمیم سختی گرفت تا تما

توسط NEWSSALAM در 22 مرداد 1399

صدراعظم ژن بلاک پیام زیر را به جامعه دانشگاه UCLA ارسال کرد:

اوایل امروز، کنفرانس Pac-12 تصمیم سختی گرفت تا تمام مسابقات بین دانشگاهی دو و میدانی پاییزی را در میان نهادهای عضو خود که شامل UCLA می شود به تعویق بیندازد و امکان بازگشت به بازی در سال جدید را بررسی کند. این تصمیمی بود که من در طول با مدیر ورزشی ما مارتین جارموند و کارشناسان بهداشت و ایمنی ما بحث شده است ، و آن را یکی من به طور کامل پشتیبانی می کنند. در میان خطرات مداوم توسط COVID-19 همه گیر، نیاز به حفاظت از سلامت و رفاه دانش آموزان ما ورزشکاران باید مقدار باقی می ماند.

در حالی که به تعویق افتادن رقابت ممکن است به عنوان یک شگفتی نمی آمده است، با این حال ناامیدی به Bruins نزدیک و دور است. من برای دانش آموزان و ورزشکاران ما، بسیاری از آنها در طول تابستان آموزش در حالی که پشتکار به دنبال پروتکل های ایمنی غمگین است، با این حال که قادر به نمایش استعدادهای خود و رقابت در ورزش آنها را دوست دارم. مربیان و کارکنان ما به طور مشابه سرمایه گذاری زیادی از زمان و انرژی ساختمان برنامه های آموزشی اصلاح شده و برنامه های رقابت انعطاف پذیر. و البته، ده ها هزار نفر از دانشجویان UCLA، فارغ التحصیلان و طرفداران در سراسر جهان وجود دارد که قادر نخواهند بود برای تشویق دانشجویان و ورزشکاران ما گرد هم بیایند و موسسه ما را در یکی از راه های گرامی داشتن ما حمایت کنند.

امنیت جامعه ما باید همیشه اولویت داشته باشد، با این حال. با توجه به افزایش اخیر در موارد COVID-19 به صورت محلی و ملی، مشخص شده است که افزایش قرار گرفتن در معرض و سفر مورد نیاز برای رقابت دانش آموزان و ورزشکاران و کارکنان پشتیبانی خود را در معرض خطر قرار داده است.

به این که می گویند، ما همچنان متعهد به حمایت از دانش آموزان و ورزشکاران خود در مطالعات خود و همچنان که آنها همچنان برای ورزش خود را در شیوه ای امن و مسئول آموزش. اعضای تیم های دو و میدانی UCLA در کلاس ها ثبت نام باقی خواهند ماند، بودجه بورسیه ای اختصاص داده شده را حفظ خواهند کرد، و همچنان به امکانات تمرینی و خدمات پشتیبانی دسترسی دارند.

به عنوان یک نهاد، ما در حال ورود به یک دوره سقوط است که واقعا بر خلاف هر دیگر خواهد شد، و آن را به تغییرات زیادی در روش معمول ما برای انجام کارها نیاز دارد. هنگامی که آن را امن است، ما به رقابت برمی گردند. تا آن زمان، ما باید به سلامت و رفاه دانشجویان و ورزشکاران و هر عضو از جامعه پردیس احترام بذاريم. هيچ چيز مهمتر از اين نميتونه باشه

با تشکر

"جین دی بلاک".
صدراعظم



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن