روح و روان بی باک مرکز باز می شود در پایگاه نیروی هوایی Eglin در درمان PTSD و TBI

جیم تامپسون Northwest Florida Daily Newsمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 3, 2020EGLIN AFB — دلار 11.2

توسط NEWSSALAM در 13 تیر 1399

EGLIN AFB — دلار 11.2 میلیون بی باک روح مرکز یک پروژه غیر انتفاعی بی باک افتاده قهرمانان صندوق به عمل از طریق پایگاه نیروی هوایی Eglin را 96 گروه پزشکی افتتاح شد دوشنبه ،

مرکز مانند هفت دیگر IFHF-تامین امکانات واقع در پایگاه های نظامی سراسر کشور اختصاص داده شده است برای تشخیص و درمان استرس پس از سانحه و آسیب های مغزی در میان فعال وظیفه پرسنل نظامی در تاسیسات در سراسر منطقه است.

این Eglin تسهیلات اولین بار است که روح و روان بی باک مرکز به واقع در یک پایگاه نیروی هوایی.

کار از زخم های نامرئی مرکز از قبل موجود و تلاش در Eglin AFB آغاز کرده است دو سال پیش به عنوان یک منطقه ای مرکز درمان استرس پس از سانحه (PTS), آسیب مغزی تروماتیک (TBI) همراه شرایط درد و آسیب های روانی خواهد بود خورده به کار روح و روان بی باک مرکز.

شکل گرفتن: جدید آسیب تروماتیک مغز مرکز در Eglin را درمان وظیفه فعال نظامی

بی باک روح مرکز در Eglin شامل 25,000 متر مربع و ویژگی های دولت از هنر و تکنولوژی مغز و درمانی است. تمام کمک های مالی برای این پروژه مطرح شد بخش خصوصی از طریق کاهش یافته است بی باک قهرمانان صندوق.

"ما بسیار افتخار را به ما باز هشتمین روح و روان بی باک مرکز در پایگاه نیروی هوایی Eglin اول روح و روان بی باک مرکز در یک پایگاه نیروی هوایی" آرنولد فیشر افتخاری IFHF رئیس گفت: در انتشار اخبار اعلام باز کردن.

دسترسی به این پایگاه در حال حاضر محدود شده است به عنوان رهبری آن طول می کشد مرحله در برابر مداوم بیماری همه گیر کوروناویروس اما رسمی افتتاح بزرگ برای مرکز جدید است که میله میله برای Aug. 26.

"ما قهرمانان نظامی که مبارزه برای محافظت از آزادی های ما سزاوار بهترین مراقبت در دسترس و نزدیک بودن به خانواده و داشتن حمایت خود را ضروری است برای بهبود روند" فیشر ادامه داد. "ما در حال حاضر یک گام نزدیک تر به تکمیل ماموریت ما ساختن روح و روان بی باک مراکز در سراسر ایالات متحده است."

دکتر توماس پیازا مدیر زخم های نامرئی مرکز/بی باک روح مرکز اشاره کرد که امکانات جدید را فراهم خواهد کرد "به طور قابل توجهی افزایش خدمات" به بیماران است.

"ما ادامه خواهد داد به ارائه جامع, جامع مراقبت به ما زمان بیماران و شرایط جدید خدمت وظیفه فعال عضو تعداد افرادی که از منطقه" پیازا گفت.

با توجه به همه گیر بی باک روح مرکز باز است با برخی از قابلیت های محدود و اضافه کرده است telehealth راه حل برای بیماران در حالی که در انتظار کامل قابلیت عملیاتی با توجه به پیازا.

بی باک روح مراکز هستند که با بودجه دولتی ساخته شده و توسط IFHF از طریق $100 میلیون کمپین جمع آوری کمک مالی. هر مرکز پس از ارائه به عنوان هدیه ای به وزارت دفاع برای عملیات و مدیریت پس از اتمام.

با توجه به انتشار اخبار طراحی و ماموریت بی باک روح مراکز بر اساس اصل ملی بی باک مرکز تعالی است که باز در سال 2010 در والتر رید ارتش ملی مرکز پزشکی در Bethesda, Maryland. که تسهیلات مرکز نظامی ایالات متحده تلاش در تحقیق و تشخیص و درمان TBI امتیاز و مرتبط با آسیب های پایدار توسط پرسنل نظامی است.

زمین شکسته شد برای Eglin AFB مرکز در ماه مه سال گذشته است. در زمین شکستن فیشر گفت: کار IFHF است "خیریه نیست."

"این یک وظیفه به عنوان یک آمریکایی," او گفت:.

همچنین در دست برای پیشگامانه بود ژنرال دیوید Goldfein رییس ستاد نیروی هوایی که به یاد آوری است که روز مخاطبان است که دهها هزار نفر از پرسنل نظامی در برخورد با استرس پس از سانحه و آسیب های مغزی است.

"با تشکر از سخاوت بسیاری از آمریکایی ها در حال حاضر در یک محل که در آن ما می توانید شروع به ارائه که مراقبت," او گفت:.

در علاوه بر این به Eglin AFB بی باک روح مراکز در حال حاضر کار در فورت بلویر ویرجینیا; Camp Lejeune کارولینای شمالی; فورت کمپبل کنتاکی; فورت هود تگزاس; فورت براگ در کارولینای شمالی; sharif amiri واشنگتن و کمپ پندلتن کالیفرنیا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن