خرید قایق بادی ارزان

اصولا در ابعاد یک تا شش نفره تولید میشوند که البته در بعضی از قایقهای بادی این ظرفیت تغییر میکند که به جی می

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اصولا در ابعاد یک تا شش نفره تولید میشوند که البته در بعضی از قایقهای بادی این ظرفیت تغییر میکند که به جی می نی و حرفه ایی معروف هستند که اینها از مدل سه تا شش نفره دارند. یک نکته دیگر که میتوان درباره جنس قایق بادی به آن اشاره کرد این است که جنس قایقهای معمولی دولایه و سه لایه هستند و قایقهای نیمه حرفه ایی و حرفه ایی چهار و پنج لایه و شش لایه هستند. باگذر زمان استفاده از قایق ها جنبه تفریحی نیز به خود گرفت، به طوری که بسیاری از افراد که در نزدیکی رودها، برکهها و دیگر آبهای آزاد مانند دریا زندگی میکنند از یک یا چند قایق تفریحی نیز استفاده میکنند. در بسیاری از مدلهای قایق بادی بدنه این محصولات علاوه بر داشتن یک لایه پی وی سی دارای یک لایه برزنت نیز میباشد که این جنس موجب میشود تا ضخامت بدنه و مقاومت آن در برابرآب و برخوردها دو چندان شود. از دیگر ویژگیهای قایق اکسکروشن پنج نفره اینتکس 68325 میتوان به داشتن طناب دور، جای لنسر ماهیگیری، قفل پارو و کیف حمل و ابزار اشاره کرد. قایق بادی دارای یک کیف یا ساک قابل حمل باشد تا بتوان به سادگی از آن برای حمل قایق بهره گیری نمود.

محصولی زیبا و منحصر بفرد از اینتکس است، تحمل وزن این قایق ۱۶۰ کیلوگرم و جنس بدنه آن نیز از pvc سه لایه است کف محصول باد شونده و از قسمت های مختلف برای باد شدن بهره میگیرد و این مطلب باعث بهبود در وضعیت ایمنی قایق میشود و این محصول را دارای تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده امریکا و همچنین استاندارد های بروز امریکایی و اروپایی کرده است، کایاک نیز تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده امریکا را داشته و استاندارد های بروز جهانی دارد، صندلی های این محصول باد شونده و پشتی دار است که در مقایسه با سایر کایاک های بادی از راحتی خاصی برخوردار است، دو کمربند قسمت پشتی این آن دیده میشود که برای ثبات بیشتر صندلی است، پاروهای فلزی بسیار حرفه ای از نوع کایاکی جهت استفاده روی آب داشته که از چند قسمت مختلف بیکدیگر بسته میشوند تا در هنگام جابجایی بتوان براحتی آنها را حمل و نقل کرد، برای ایمنی و تعادل بهتر روی آب یک زائده بسیار حرفه ای زیر محصول نصب شده که کار آن تعادل بهتر محصول است، پمپ باد دستی دوبل، دسته حمل و نقل، چسب تعمیراتی طناب دور و یک جای لوازم که بشکل یک تور جلوی قایق نصب است داشته و تمامی لوازم بهمراه محصول داخل یک ساک حمل قرار میگیرد.

برخی انواع صندلی ویژه استادیوم، ضربه گیر، تیوب چرخ خودرو، کیسههای اضطراری هوا، و سازههای فضایی قابل انعطاف با استفاده از اصول بادشدن تهیه میشوند. برخی از مدلهای قایق بادی دارای کف ثابت از جنس فایبرگلاس هستند که موجب شده تا مقاومت قایق بادی دوچندان شود، اینگونه قایقها میتوانند در سرعت بالا و در برخورد با موج ها مقاومت خوبی داشته باشند و محافظ بسیار خوبی در برابر صخرهها باشند، بسیار اتفاق افتاده است که قایق ها در کنار سواحل سنگی با صخره ها برخورد داشته و آسیب دیدهاند، اما این نوع قایقها که دارای کف فایبرگلاسی هستند در برخورد با صخره مانع ازآسیب رسیدن به بدنه بادی میشوند. قایقهای بادی نیز ممکن است از نظر طراحی و آرگونومی ساخت متفاوت باشند، نمونهایی از قایقهای بادی مختص به آبهای آرام هستند که بیشتر به صورت پارویی بوده وقادرند تا 2 الی 8 نفر را برروی خود جای دهند، اینگونه قایقها قابلیت نصب موتور قایق ندارند و تعادل خوبی را در آبهای خروشان مانند دریاها و رودخانهها ندارند. موش اولی در راهروی تخریب شده با دو پنجره است، موشهای دومی و سومی در اتاق اصلی بزرگتر هستند که چند دشمن نیز آنجا حضور دارند و شما باید با آنها مقابله کنید.

پی وی سیهای که در بدنه قایقهای بادی به کار بردهاند ضخیمتر و مقاومتر از سایر محصولات بادی است که از بهترین مواد هستند و دارای خاصیت لاستیکی میباشند و در برابرفشار و پاره شدن مقاوم هستند، همچنین این اجناس در برابر رطوبت ایستادگی خوبی دارند به همین دلیل پوسیده نمیشوند و سالهای سال میتوانند در برخورد با رطوبت به مانند روز اول کیفیت بالایی داشته باشند. از بین این دو سازنده نمیتوان گفت که کدام یک بهتر هستند زیرا از نظر کیفیت با یکدیگر در یک سطح رقیب همدیگر هستند و هر کدام به نوعی خلاقیت ها و کیفیت مختص خود را ارائه داده و سعی بر بهتر کردن و بروز کردن تولیدات دارند اگر قصد خرید قایق بادی را دارید برای استعلام و همچنین راهنمای سفارش قایق بادی میتوانید با دفتر فروش اینتکس ایران تماس حاصل نمایید و از مشاوران ما در خصوص کالای مورد نظر خود مشاوره دریافت کنید. دور تا دور قایق بادی جیمینی یک نوار ضربه گیر دیده میشود؛ کار این نوار این است که ضربههای ناشی از طرفین را که تا حد معقول دفع نماید (به جز ضرباتی همچون صخرههای نوک تیز با سرعت بالا)، این محصول دارای دو جای پاروی چرخشی و یک جفت پاروی حرفهای مخصوص است که این پاروها چند تکه ساخته میشوند، دلیل این کار راحتی در حمل و نقل قایق است، پارو های چرخشی پارو زنی در مدل جیمینی را برای شما لذت بخش میکنند، در ضمن میتوانید در مواقعی که به این پاروها نیازی ندارید آنها را در جا پارویی هایی که روی بدنه در دو سمت متصل است نگه دارید. ​This c᠎ontent has been g en erated with t​he he lp of GSA C​on te nt G​enerator Demoversion.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن