جدید دستورالعمل CDC می گویند مردم با خفیف تا متوسط COVID-19 تنها نیاز به جداسازی از 10 روز

الیزابت Weise ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 2:27 PM EDT Jul 24, 2020افرادی که تا به حال خفیف تا متوسط COV

توسط NEWSSALAM در 4 مرداد 1399

افرادی که تا به حال خفیف تا متوسط COVID-19 می تواند بیرون آمدن از انزوا پس از 10 روز و لازم نیست مجددا قبل از رفتن به محل کار جدید دستورالعمل CDC می گویند.

علائم نه تست ها راهنمای. اگر بيمار تب آن نیاز به رفته برای حداقل 24 ساعت.

مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از سند منتشر شده در شنبه, می گوید: علائم بهتر سنج چگونه عفونی کسی است به طوری که آنها در حال "نگه نمی بی ارزش جدا شده و خارج از محل کار و یا مسئولیت های دیگر."

سند اذعان دارد که SARS-CoV-2 ویروس است که باعث COVID-19 است به طوری که پزشکان هنوز در حال جمع آوری شواهد برای چگونه کار می کند. به عنوان اطلاعات بیشتر در دسترس می شود, جامعه پزشکی به دست آوردن درک بهتری از چگونگی افرادی که آلوده می تواند به اجتناب از انتقال این بیماری است. دستورالعمل جدید منعکس کننده آخرین تفکر است.

"ما نیست که این نوع از داده ها در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر. در حال حاضر آنها واقعا در حال حرکت به سوی علم-محور توصیه هایی به ما درخواست داده است که در آینده گفت:" دکتر راجر شاپیرو استاد ایمونولوژی و بیماری های عفونی در دانشگاه هاروارد چان دانشکده بهداشت عمومی.

بیشتر: اوایل موفقیت COVID-19 واکسن نامزدهای سوخت خوشبینی اما کارشناسان هشدار می دهند 'بسیاری به سمت راست بروید'

بیشتر: سوئد امیدوار گله ایمنی را مهار COVID-19. کاری که ما انجام دادیم. آن کار نمی کند.

مردم با شدید COVID-19 بسیاری از آنها در بیمارستان بستری می تواند عفونی زمانی که 20 روز هر چند بسیاری از آنها نیست.

اکثر کسانی که با بیماری شدید و بیش از 88 درصد شد دیگر عفونی پس از 10 روز. نود و پنج درصد دیگر عفونی پس از 20 روز CDC گفت.

عفونی قبل از اینکه شما می دانید که شما بیمار هستید

COVID-19 زیرک ویروس در این بیماران به نظر می رسد اکثر عفونی دو تا سه روز قبل از آنها شروع به نشان دادن علائم شاپیرو گفت.

"هنگامی که شما علامت شما را تبدیل به کمتر عفونی," او گفت:.

یک مطالعه بزرگ در تایوان ذکر شده توسط CDC در بر داشت مردم شد خیلی بیشتر احتمال دارد به گرفتن COVID-19 اگر آنها در معرض کسی که بیمار بود در عرض پنج روز این فرد با داشتن علائم. که مطالعه هیچ مورد عفونت اگر یک فرد در معرض کسی با COVID-19 شش روز یا بیشتر پس از شروع بیماری.

ناشناخته به بسیاری از کسانی که آلوده با COVID-19 باید بدون علامت بیماری و بسیاری از هرگز می دانم که آنها در حال آلوده شدن است.

"در حالی که من می خواهم بگویم که کاملا بیمار بدون علامت است و کمتر احتمال دارد به این بیماری را منتقل کنند, آنها قطعا می تواند" شاپیرو گفت.

شما می توانید reinfected?

وجود دارد تا کنون هیچ مورد تأیید از هر کسی که reinfected با COVID-19 CDC گفت.

این را توجه داشته باشید که سارس-CoC-2 ویروس تنها ظهور در ماه دسامبر وجود ندارد بسیاری از مکان های که در آن شده است وجود دارد بسیاری از عفونت ها که برای کل زمان, بنابراین ممکن است عفونت مجدد است که هنوز مورد بررسی است.

اگر کسی به توسعه جدید نشانه های سازگار با COVID-19 پس از آزمایش مثبت برای این بیماری و پس از آن بهبود در گذشته سه ماه CDC خواست مشاوره با یک متخصص بیماری های عفونی.

عفونت مجدد چیزی است immunologists و بیماری های عفونی محققان هستند همه به دنبال دکتر گفت: اتو یانگ یک استاد پزشکی و رئیس از بیماری های عفونی در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه UCLA.

"ما آنتن هستند تا" او گفت:.

دو چیز ممکن است اتفاق می افتد که آن را به نگاه به عنوان اگر مردم در حال reinfected های CDC سند گفت.

برای اولین بار است که تست ممکن است پیدا کردن بیت از این ویروس در بهبود بیمار حفره بینی اما ذرات ویروسی دیگر قادر به بازتولید. که نتیجه آزمون می تواند به عنوان مثبت اما فرد نمی خواهد بود قادر به آلوده کردن دیگران است.

"شما هنوز هم می تواند پیدا کردن شواهد از ذرات ویروسی اما این ربطی نداشت عفونی خطر" گفت: Shapiro.

آن را نیز ممکن است برخی از تعداد کمی از مردم همچنان به ریختن ویروس در ترشحات خود به طوری که آنها می توانید تست مثبت چندین بار بیش از چند هفته است.

برای کسانی ممکن است که بدن خود را در ابتدا قادر به مبارزه با ویروس اما در برخی از نقطه چیزی تحت تاثیر سیستم ایمنی بدن خود را به طوری که قادر به تبدیل شدن به سودای گفت: Shapiro.

"این موارد نقاط دورافتاده هستند کمتر از 0.1٪. وجود دارد بسیاری از مردم با COVID-19 در این کشور است که وجود دارد در حال رفتن به می تواند عجیب و غریب سخنرانی در اینجا و وجود دارد," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن