هیچ ریاست جمهوری برنده در انتخابات ، پست الکترونیکی-در برگه های رای می تواند قرار داده در نتیجه شک برای هفته

جوی پادگان ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 6:12 PM EDT Jun 29, 2020واشنگتن – کنتاکی نمی خواهد که نتایج نهای

توسط NEWSSALAM در 9 تیر 1399

واشنگتن – کنتاکی نمی خواهد که نتایج نهایی از هفته گذشته به حالت اولیه تا سه شنبه. نیویورک می تواند دو بار به عنوان طولانی است. در پنسیلوانیا به ایالت و بزرگترین شهر فیلادلفیا هنوز شمارش پست الکترونیکی-در برگه های رای نزدیک به دو هفته پس از آن در ژوئن 2 اصلی.

بی سابقه حجم پست الکترونیکی-در برگه های رای در طول بیماری همه گیر کوروناویروس تولید کرده است سکسکه در برخی از دولت های مقدماتی و عمل هموار در دیگران است.

اما یک چیز ثابت است: ایالات متحده باید خرد مردم در انتخابات پرونده مقدماتی به دلیل سیل از پست الکترونیکی-در برگه های رای را وادار انتخابات به نیاز روز و حتی هفته به شمارش آرا.

سریع به جلو به Nov. 3 انتخابات ریاست جمهوری زمانی که تمام 50 ایالت و ناحیه کلمبیا رای خواهد داد همان روز. بسیاری از کشورهای در حال انتظار به نوبه خود به ایمیل انبوه-در رای گیری دوباره اما این بار برای انتخابات ریاست جمهوری که قرعه کشی خواهد شد به طور قابل توجهی بیشتر مردم در انتخابات از مقدماتی.

بیشتر: "یک چالش قابل توجهی': آنچه کنتاکی نیویورک به ما بگویید در مورد رای گیری در یک بیماری همه گیر در آمده نوامبر

در مسابقه بین رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دموکراتیک presumptive نامزد جو بایدن را به مسابقه برای کنگره و حتی مسابقات محلی, رای گیری, کارشناسان هشدار: مگر روشن و قاطع برنده بریس برای انتخابات هفته یا ماه نه یک شب انتخابات.

"من فکر می کنم 'هفته' به طور بالقوه بودن سخاوتمندانه" گفت: جو می سوزد یک جمهوریخواه انتخابات وکیل برای وکلا دموکراسی صندوق.

سوختگی سابق انتخابات رسمی با نیویورک دولت هیئت مدیره از انتخابات گفت: آن را در حال حاضر می تواند هفته طول می کشد را به حساب پست الکترونیکی-در برگه های رای در کشورهای که در آن فقط 5 درصد رای غایب. "اگر شما بروید و افزایش غیابی توسط یک عامل از 10 شما فکر می کنم آن را که بسیار طولانی است."

وی افزود: "اگر شما نامزد, اگر شما یک انتخابات وکیل را ندارد بیش از حد بسیاری از برنامه های ارسال انتخابات است."

نگرانی در مورد 'پس از انتخابات بحران'

رسانه ها را دوست دارد به تاج ریاست جمهوری برندگان به عنوان به زودی به عنوان نامزد پاک 270-نماینده آستانه. شبکه های تلویزیونی پیش بینی شده تهمت برنده انتخابات 2016 حدود 2:45 a. m. ET. باراک اوباما برنده اعلام شد در شب انتخابات در هر دو پیروزی خود را در اطراف 11 p. m. و همکاران در سال 2008 11:20 p. m. ET در سال 2012.

ترین drawn-out – و بحث برانگیز انتخابات در تاریخ ایالات متحده بود که در سال 2000 زمانی که شبکه های تلویزیونی اعلام کرد جورج دبلیو بوش برنده در شب انتخابات تنها به بازگشت به "بیش از حد نزدیک به تماس" به عنوان رای trickled در از فلوریدا. این مسابقه به طور موثر به پایان رسید و پنج هفته بعد در دسامبر. 12 زمانی که دیوان عالی ایالات متحده متوقف آرا در فلوریدا.

بیشتر: 'مزخرف': انتخابات خبرگان رد تهمت و ادعا می کنند که کشورهای خارجی می تواند تقلبی میلیون پست الکترونیکی-در برگه های رای

انتخابات کارشناسان نگرانی در طولانی مدت نتیجه در این سال می تواند تنظیم صحنه برای بیشتر بحث برانگیز – به طور بالقوه تلاش نامزدها برای ابطال نتایج – به دلیل مواج مبارزه با بیش از رای توسط ایمیل.

مغلوب ساختن پیشی جستن را متهم دموکرات به دنبال "دکل" و "سرقت" انتخابات با حمایت از گسترش رای-توسط-mail در طول همه گیر که او ناودان بدون شواهد جعلی. یک کمپین جمع آوری کمک های مردمی ایمیل در هفته گذشته به نام دموکرات "دزد." بایدن گفت: او تعجب که آیا نسبت ناروا به میل خود ترک کاخ سفید اگر او از دست می دهد و خود را "بزرگترین نگرانی" است که برنده خواهد شد "سرقت از انتخابات" با محدود کردن رای دهندگان دسترسی داشته باشید.

"این بسیار بعید است که ما قصد داریم به نتایج نهایی در شب انتخابات گفت:" لارنس نوردن مدیر از انتخابات برنامه اصلاحات برای Brennan Center for Justice at the New York مدرسه قانون است. او آن را به نام یک "نوع متفاوت از انتخابات در این سال" است که می تواند به معنای حداقل چند روز به شمارش آرا.

بیشتر: بایدن و مغلوب ساختن پیشی جستن هر هشدار می دهند که طرف دیگر ممکن است 'سرقت' انتخابات به عنوان مبارزه با بیش از ایمیل های رای گیری شدت گرفتن

"این یک نگرانی واقعی است که چون خیلی دروغ در اطراف انتخابات است که مردم استفاده خواهد کرد که به سلب مشروعیت از این تعداد است. چرا من فکر می کنم این خیلی مهم (برای) مردم را به جلوتر از زمان است که برای رفتن به این واقعیت است. این به آن معنا نیست که هر چیزی وجود دارد که در اشتباه است. این بدان معنی است که ما در حال انجام شغل ما را به مطمئن شوید که آرا شمارش دقیق است."

لری دایموند, یک استاد علوم سیاسی در دانشگاه استنفورد و همکار در موسسه هوور گفت: نزدیک به انتخابات و نه درک که آن را ممکن است چند روز یا بیشتر به حساب پست الکترونیکی-در برگه های رای – می تواند منجر به یک انتخابات مبارزه مانند ایالات متحده دیده می شود هرگز.

"ما واقعا قابل توجه حوزه به صورت بی سابقه پس از انتخابات بحران در ایالات متحده" الماس گفت.

چگونه تمام ایمیل در انتخابات متحده تحمل بار

سی و چهار ایالت و واشنگتن دی سی در حال حاضر اجازه همه ثبت نام رای دهندگان برای رای دادن از طریق پست و بدون بهانه ای قبل از COVID-19 بیماری همه گیر. سیزده متحده در زمان اقدام به ارسال ایمیل-رای گیری برنامه های کاربردی در مقدماتی این سال و در برخی موارد برای انتخابات ماه نوامبر.

در چند تا از 16 متحده که در آن رای دهندگان باید یک بهانه ای برای دریافت یک رای گیری غایب بودن بیش از 65 سال به خارج از شهر در روز انتخابات و یا در ارتش به عنوان مثال – نگرانی در مورد کوروناویروس در حال حاضر واجد شرایط به عنوان یک دلیل. اکثر متحده ساخته شده را تغییر دهید تنها به صورت اولیه انتخابات و در حال انتظار برای دیدن اینکه آیا به گسترش تا نوامبر است.

پنج متحده – کلرادو, هاوایی, اورگان, یوتا و واشنگتن – انجام انتخابات به طور کامل توسط ایمیل با ارسال برگه های رای به همه ثبت نام رای دهندگان. کالیفرنیا همان را انجام خواهد داد برای انتخابات ماه نوامبر.

"نگرانی من این است که آن را احتمالا کل ماه نوامبر برای بسیاری متحده به حساب ایمیل خود و یا غیابی و ممکن است ما می دانیم که نتایج انتخابات تا پایان ماه نوامبر گفت:" کیم Wyman جمهوری خواه از ایالت واشنگتن است که با انجام انتخابات از طریق پست پس از سال 1991.

بیشتر: 'Do-or-die لحظه به افزایش رای-با-ایمیل برای انتخابات نوامبر. اما سیاست سخت تر و سخت

توسط قانون ایالت واشنگتن می توانید شروع به پردازش پست الکترونیکی-در برگه 10 روز قبل از روز انتخابات, به استان ها سر شروع به رفتن را از طریق چند وقت گیر مراحل به منظور بررسی صحت. اوایل پست الکترونیکی رای گیری به طور معمول حساب برای نیمی از کل آرا در واشنگتن است. اوایل اعلام نتایج انتخابات به پایان می رسد. اما از آنجا که رای شهریور و یا نزدیک به روز انتخابات می تواند وارد روز بعد از آن طبیعی برای رای توسط پست الکترونیکی انتخابات را طولانی تر است.

Wyman گفت که او نگران این بار اضافی در کشورهای که در آن رای گیری غایب نیست به عنوان گسترده در طول تاریخ. این کشورها هنوز هم مورد نیاز برای حفظ فرد در رای گیری در حالی که ظرفیت سازی برای پست الکترونیکی-در رای گیری با تجهیزات و پرسنل. این شامل داشتن به اندازه کافی اسکنر رای گیری انتخاب و تایید امضا ماشین آلات و همچنین فضایی برای شمارش آراء.

"آنها در حال رفتن به نیاز به سطح شیب دار این" Wyman گفت: کنگره برای اختصاص پول بیشتر برای انتخابات. "و در حال حاضر ما را به چهار ماه است."

دولت قانون تغییرات کلیدی به موقع نتایج

کهربا McReynolds مدیر عامل شرکت ملی رای دادن در صفحه اصلی موسسه گفت: داشتن تجهیزات کافی کمک خواهد کرد که بسیار با تولید به موقع نتایج مگر اینکه متحده بازنویسی قوانین اجازه می دهد آنها را به شروع به پردازش پست الکترونیکی-در برگه های رای پیش از روز انتخابات.

ریاست جمهوری میدانهای مانند پنسیلوانیا ویسکانسین و میشیگان در میان کشورهای با توجه به قانونی که اجازه می دهد انتخابات شروع به سر گرفتن در پردازش غیابی.

"نه اجازه می دهد که پردازش در پیشبرد آنها همچنین ایجاد یک انبار و استرس در فرد رای گیری که واقعا لازم نیست" گفت: McReynolds که قبلا به عنوان مدیر از انتخابات در دنور که در آن انتخابات انجام شده به طور کامل توسط ایمیل. "اگر آنها می خواهم به مطمئن شوید که کشورهای خود را نمی آنهایی که منتظر نتایج آنها باید که تنظیم به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

در پنسیلوانیا 1.5 میلیون نفر رای دادند و از طریق پست برای 2 ژوئن اصلی – نزدیک به 18 بار 84,000 که در سال 2016 حسابداری برای بیش از نیمی از کل آرا. این دولت برای اولین بار در سطح ایالت در انتخابات با هیچ بهانه ای رای گیری غایب. تنها 4 درصد از ساکنان نیوکاسل رای از طریق پست. دولت حسابرس نژاد نبود تصمیم گرفت تا 10 روز پس از انتخابات به عنوان شهرستانهای شمارش تمام پست های رای.

همه رای دهندگان پنسیلوانیا را دوباره مجاز به رای دادن از طریق پست در ماه نوامبر.

بیشتر: مغلوب ساختن پیشی جستن مسیرهای بایدن در میشیگان و ویسکانسین, پنسیلوانیا, فلوریدا, کارولینای شمالی و آریزونا می یابد نظرسنجی

پیچیده پنسیلوانیا توانایی به پایان شمارش آرا در اولیه با توجه به واندا Murren سخنگوی پنسیلوانیا وزیر امور دفتر, شش استان ها از جمله فیلادلفیا شهرستان اعطا شد یک هفته اضافی برای شمارش و گزارش پست الکترونیکی-در آرا به دلیل اعتراض به خشونت پلیس.

دولت نیز تا به حال یک افزایش موقت برگه های رای از رای دهندگان که وارد یک رای گیری سایت پس از آنها قبلا در نامه درخواست برگه های رای.

"ما به دنبال واقعی از نزدیک در که در آن همه چیز رفت و بیشتر هموار و که در آن آنها نیست و چه تفاوت" Murren گفت. "ما در حال حاضر می دانیم این تجهیزات باعث می شود یک تفاوت بزرگ مقدار از نیروی انسانی باعث می شود یک تفاوت بزرگ."

آگاهی عمومی دیده می شود به عنوان مهم

در ماه های آینده رای-با-ایمیل های طرفداران می خواهید برای ایجاد آگاهی عمومی در مورد پتانسیل طویل انتخابات دست.

"من می دانم که ما مانند ارضاء فوری, اما ما نیاز به آمدن به شرایط با این واقعیت است که اگر انتخابات نزدیک است ما نمی خواهد که نتایج در روز انتخابات در این سال و این درست" گفت: سابق جمهوری خواه پنسیلوانیا رژیم صهیونیستی است. تام ریج که در حال حاضر شرکت-صندلی SafeVote غیر انتفاعی است که برای دفاع از رای خود-توسط-mail گسترش است. "ما باید انتظار یک انتخابات هفته به جای روز انتخابات."

دیگران بر این باورند به کمک های بیشتر نیاز ملی برای رای دهندگان اعتماد به نفس اگر نتیجه در شک و تردید برای روز یا هفته.

ویلیام Galston ارشد همکار برای موسسه بروکینگز اداره مطالعات برنامه گفت: در "بهترین از همه ممکن است انجمن" یک انتخابات با سهم زیادی از پست الکترونیکی-در برگه های رای را یک شکاف قابل توجهی بین روز انتخابات و نتایج نهایی است.

"آنچه شما نیاز دارید این است که نه فقط بهتر مکانیک, اما همچنین بسیار قابل توجهی در دو حزبی رهبری اجماع اعلام خود را در پیشبرد مخالف هر گونه تلاش برای delegitimate انتخابات توسط هر دو طرف است."

او پیشنهاد نصب و راه اندازی یک پنل با امثال حزب جمهوری خواه اکثریت سنا میچ مک کانل رهبر سابق دموکراتیک رهبر اکثریت تام دشل و حتی رئیس جمهور سابق.

"ما در حال رفتن به نیاز به طور کلی تاج از مشروعیت به منظور جلوگیری از بدترین سناریو مورد" Galston گفت.

رسیدن به جوی پادگان در توییتر @joeygarrison.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن