'مردم عادی' و انطباق با صفحه نمایش کوچک

عمده اخلال گران در پیش است. زمانی که Hulu برای اولین بار اعلام کرد که این امر می تواند آوردن سالی رونی جهانی ا

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

عمده اخلال گران در پیش است.

زمانی که Hulu برای اولین بار اعلام کرد که این امر می تواند آوردن سالی رونی جهانی ادبی پدیده "مردم عادی" به صفحه تلویزیون من شک و تردید بود. رمان احساس نمی مناسب برای چنین رسانه انتقال زیرا پس از آن بود به شدت درونی یک داستان است.

روایت زیر دو شخصیت ماریان شریدان و کانل Waldron آنها به عنوان حرکت خود را, نوجوانان و بزرگسالان جوان زندگی در ایرلند جدا اما همیشه متصل به عنوان سال رفتن به. ما به سرعت انتقال بین هر دو شخصیت از ديدگاه متناوب در فصل خواندن هر دو گفته و ناگفته. که آنچه در کتاب اجازه می دهد تا ما را به انجام بعد از تمام خواندن مردم عمیق ترین تاریک ترین disconsolate افکار. در حالی که کانل می گوید یک چیز را به ماریان با صدای بلند متن اجازه می دهد تا ما را به دیدن روند فکر در گفتن این کلمات و از همه مهمتر در این رمان دلخراش miscommunication کلمات او نگه می دارد به عقب. چه داستان سرایی بصری بر روی صفحه نمایش رسیدن به این نوع درونی است که یکی می تواند درک تنها با خواندن درگیری های داخلی?

خب پاسخ این است که کاملا درخشان از نزدیک. در حالی که متنی نزدیکی ما به ارمغان می آورد به شخصیت و افکار در رمان بصری مجاورت ارائه توهم از بودن در سر خود را بر روی صفحه نمایش. این از نزدیک رندر گفت و گو به نوعی هر دو با افراد دیگر و با خود. در حال حاضر برخی ممکن است احساس کمی ناراحت کننده و حتی jarred توسط غرابت از این لرزان headshots در ابتدا, اما آنها به ایجاد یک لازم روایت نزدیکی. من فکر می کنم که بسیاری از گفت و گو های داخلی ما در این رمان است که هنوز هم در سمت چپ نشان می دهد که کمی کاهش عمق روابط خود را بر روی صفحه نمایش.

این یکی از آن نشان می دهد که ضعیف آغاز, اما بسیار قوی پایان. شاید به این دلیل که آنها در تلاش بودند به ماندن بیش از حد نزدیک به گفت و گو در رمان در ابتدا بسیاری از این گفت و گو در نیمه اول این نمایش احساس به شدت غیر واقعی است. در حالی که کلمات بزرگ و فانتزی گرامر خواندن آنها نیست صدای طبیعی در همه با صدای بلند و خیلی ماریان و کانل کلاس درس افراد احساس خونتان مصنوعی. من ستایش نثر رمان, اما من فکر نمی کنم آن را به یک محل در تلویزیون اقتباس. یکی از چالش های بر روی صفحه نمایش اقتباسی است چه چیزی را نگه دارید و چه چیزی را ترک کردن و من ایستاده توسط این واقعیت است که رمان اجازه می دهد برای بیشتر داخلی خصوصیات در حالی که نشان می دهد و فیلم ها تنها می تواند واقعا تکیه بر گفت و گو و عمل است. شاید این امر کمی غیر واقعی به انتظار کلمات شما به عنوان خوانده شده به نظر می رسد که آنها بر روی صفحه نمایش. برخی از نثر هر چند سالم بود در ایتالیا, صحنه ما به عنوان "خوانده شده" ایمیل های کانل و ماریان فرستاده شده به هر یک از دیگر از طریق صدای زمینه. هر چند من فکر می کنم این تک گویی در اینجا کمی بی دست و پا به شنیدن خواندن با صدای بلند به عنوان آنها بیشتر بالا از سخنرانی به طور منظم.

من اضافه می کنم که یکی از تاسف و بی اثر چیزهایی که نشان می دهد به شدت در استخدام و دام از داستان سرایی بصری است که گفتن به جای نشان دادن. چرا که ما هیچ حس واقعی چقدر با گذشت زمان بین هر قسمت (که در رمان مشخص است با عنوان فصل) ماریان و کانل ارتباط را احساس نمی کند به عنوان اینکه آن را توسعه به عنوان عمیق به عنوان آن قرار است به. کانل به طور مداوم می گوید ماریان او بهترین دوست خود را, اما ما نمی بینیم هر یک از این توسعه بازی; ما باید به سادگی قبول این. به عنوان یک نتیجه آن در ابتدا سخت به همدردی با شخصیت.

شاید در این نقطه است که من باید ذکر من خواندن این رمان دو بار. و شاید شما با خواندن این مطلب در اینجا دلیل این که شما می خواهید برای دیدن چگونه نزدیک اقتباس مانده است با رمان شما پس از ستایش. من رفتم به این نشان می دهد با این طرز فکر که بر روی صفحه نمایش تصویر باید با دقت در آینه داستان در رمان; بعد از همه, چگونه می مردم به تماشای این نمایش می دانید داستان این رمان در غیر این صورت ؟

اگر چه من شروع به فکر می کنم که این نشان می دهد واقعا ممکن است درخواست تجدید نظر به کسانی که باید خواندن رمان — حتی اگر این معمولا بلندترین منتقدان و مخالفان از روی صفحه نمایش سازگاری. به صداقت نشان می دهد در حال بزرگتر تاثیر احساسی بر من تنها به خاطر من می دانستم که مبارزه و افکار درونی از هر دو ماریان و کانل که من می خواهم به عنوان خوانده شده در کتاب (هر چند نه لزوما منتقل و بر روی صفحه نمایش).

اما با این حال گفت: این نمایش زده وتر با من چون من می توانید ببینید احساسات من انتظار می رود به احساس در خواندن داخلی دیالوگ. در بسیاری از راه های بر روی صفحه نمایش سازگاری مکمل رمان چرا که آنها رسیدن به یک جزء بصری (فیشال, موسیقی پس زمینه, جنبش) که متن به سادگی نمی تواند. برای مثال شاید یکی از شدید ترین صحنه های صفحه نمایش به ارمغان آورد به زندگی ماریان برادر آلن خشونت نسبت به او در پایان. این رمان توصیف آلن کوبیدن درب سمت راست به ماریان را به عنوان "صدای یک ترک از چوب در برابر استخوان" و این حلقه تا کنون horrifically به عنوان ما آن را به صورت بصری و با صدای رسا بازی کردن بر روی صفحه نمایش. این یکی از بهترین صحنه های اقتباس شده از رمان و احساس من قلب من مسابقه در سراسر سه دقیقه توالی. رمان درونی تجربه خشونت, در حالی که نشان می دهد برونگرا آن ما شاهد حوادث به عنوان ناظران خارج و نه در داخل از ماریان ،

بیشتر صحنه نهایی نشان می دهد — ماریان و کانل خداحافظی — همچنین دارای بسیار قابل لمس احساسات است که مکمل های متن به شدت با توجه به پس زمینه موسیقی متن فیلم و گریان تحویل از گفت و گو. در حالی که این حرکت قابل توجهی از خط آخر که نتیجه رمان من عاشق راه آن رفت و در مورد انعقاد. آخرین چیزی که ماریان می گوید به کانل در این کتاب این است که "من همیشه حق در اینجا." در تلویزیون نشان می دهد, اگر چه او در آخرین خط این است که به جای "ما درست است." این بود که چنین احساسی متهم صحنه گره خورده است که نشان می دهد با هم. ماریان به مراتب بیشتر آژانس در اقتباس در حالی که این ارتباط در رمان احساس بدون قید و شرط عمیق تر در نشان دادن پایان احساس می کند بیشتر شبیه به یک فروپاشی اجتناب ناپذیر در حالی که در رمان آن را احساس می کند به سادگی مجمل. هر دو نسخه بدستآمده یک پاسخ عاطفی از من, حتی اگر آنها در مورد آن را در دو جهت مختلف. در حالی که داستان سرایی بصری ممکن است آن نقاط کور من فکر می کنم آن را برای جبران از دست دادن نثر زیبا با سهم قابل توجهی عاطفی به جای فقط یک فکری فهم از روایت است.

پس از اتمام قسمت آخر این نشان می دهد — بهترین قسمت در این سری تا کنون ترک من در یک استخر از اشک (شاید کمی دراماتیک) — من شروع به تجدید نظر در فلسفه من از روی صفحه نمایش اقتباسی از آثار ادبی. در حالی که اقتباس مسئولیت به دقت به داستان آن قرض از این لزوما به این معنی نیست آن را باید انجام دهید تا به معنای واقعی کلمه کپی کردن هر خط از متن بر روی صفحه نمایش بصری. بلکه آن است که یک ماده از استخراج شخصیت های, روایات و تم متن و refitting آنها را برای صفحه نمایش. آنها به عنوان مکمل متن, سازگاری واقعا تفاسیر از متن این تلویزیون اقتباس از "مردم عادی" است که به سادگی یک مدیر را تفسیر رمان و آن را هرگز نمی تواند دقیق جایگزین برای متن واقعی.

من احساس می کنم این است که چرا در نیمه دوم به نمایش در آمد بهتر است اول — اول شش قسمت احساس به عنوان اگر آنها منطبق بیش از حد به متن در رمان (با کلمه به کلمه گفت و گو) در حالی که دومی شش در زمان بیشتر از یک تفسیر از متن در حالی که هنوز پرداختن به این رمان موضوعات کلیدی از تنهایی و miscommunication. به جای مقایسه این دو شکل از همان داستان ما باید به جای بررسی انطباق به ارمغان آورده است از رمان; در بسیاری از راه های تحقق این توضیح می دهد که دقیقا به همین دلیل مردم به دنبال بر روی صفحه نمایش سازگاری در وهله اول: برای آوردن داستان به زندگی است. فقط به عنوان Greta Gerwig چرخید درخشان فیلم اقتباسی از "زنان کوچک" با استخراج یکی از بسیاری از تم ها از آژانس و استقلال و برنامه نویسی روایت از وجود سازگاری باید با هدف رعایت اصل داستان و نه لزوما همیشه صفحه به صفحه آن است. پس از همه اقتباس خواهد شد و بدیهی است که حرکت از داستان اصلی در برخی از راه وجود دارد ضرر و زیان و سود به داستان سرایی بصری است. کلید این است که آیا این سازگاری را حفظ کرده است و جوهر رمان ما خیلی دوست دارم.

"مردم عادی" است که یک داستان در مورد عشق و unloving و reloving. آن را در مورد یادگیری به احساس فیزیکی و عاطفی. آن را در مورد مشکلات miscommunication و تراژدی از چیزهایی که ناگفته. دردناک وجود دارد حس نوستالژی احساس وحشت و نگرانی و والا ناامیدی در این داستان دو عاشق است که از رشد دو به شدت در جهات مختلف. کانل ابراز تاسف خود را نهایی خداحافظ که شاید او و ماریان را "اشتباه هر یک از دیگر" به نظر می رسد چه لطمه می زند بیشتر در عشق این است که چیزهایی که ما پشیمان نمی گویم.

تماس با آنجلینا رنگ در ahue 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب