نیویورک و نیوجرسی و CT سفارش خارج از کشور مسافران به قرنطینه به دلیل COVID-19

جان کمپبل ایالت نیویورک تیممنتشر شده 3:59 PM EDT Jun 24, 2020آلبانی – نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات مستقیم مسافر

توسط NEWSSALAM در 5 تیر 1399

آلبانی – نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات مستقیم مسافران از کشورهای با میزان بالای COVID-19 به خود قرنطینه برای 14 روز پس از ورود خود را.

دموکراتیک فرمانداران سه کشور برگزار شد در یک کنفرانس خبری مشترک اعلام جدید مشاوره سفر شش روز پس از نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو اولین تهدید برای قرار دادن آن در محل.

این حرکت در می آید سه ماه پس از فلوریدا و تگزاس و کارولینای جنوبی و کشورهای دیگر برقرار مشابه قرنطینه سیاست که شامل سفر از نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات که در زمانی که این کشورها تا به حال کم coronavirus نرخ و شمال شرقی متحده بودند که ضربه سخت است.

از آن زمان به بعد این نرخ را بدبختانه: فلوریدا, برای مثال, شناسایی هزار مورد جدید از COVID-19 هر روز در حالی که نیویورک است که به طور منظم از دیدن زیر 700.

سفر مشورتی خواهد اثر را پنجشنبه کومو گفت. متن این منظور منتشر شد که از بعد از ظهر چهارشنبه.

"من فکر می کنم این درست است و من فکر می کنم آن را هوشمند و من خوشحالم که ما در حال انجام آن با هم" کومو گفت: در یک کنفرانس خبری در روز شنبه در منهتن.

کومو گفت: منظور اعمال خواهد شد به مسافران از کشورهای است که شناسایی 10 ساکنان است که آزمایش مثبت برای COVID-19 برای هر 100,000 ساکنان در هفت روز نورد متوسط است. متحده نیز واجد شرایط در صورتی که 10% رای مثبت به مجموع روزانه آزمون در هفت روز به طور متوسط.

از روز شنبه که اعمال نه متحده: آلاباما, آرکانزاس, آریزونا و فلوریدا و کارولینای شمالی کارولینای جنوبی, Washington, یوتا و تگزاس با توجه به کومو.

اجرای است تا به هر یک از دولت

فرماندار جمهوریخواه نیوجرسی ، فیل مورفی گفت: بیشتر راهنمایی خواهد آمد از کشورهای سلامت بخش است. هر دولتی خواهد بود اجرای مشاوره در راه خود را.

مورفی به نام اندازه گیری یک "حس مشترک" حرکت می کند.

"این یک چیزی هوشمند برای انجام" مورفی گفت. "ما گرفته اند مردم ما هر سه نفر ما در این سه کشور از طریق جهنم و بازگشت و آخرین چیزی که ما نیاز به انجام است که موضوع مردم ما به دور دیگری."

در نیویورک کومو گفت: مسافران خواهد بود انتظار می رود به طور داوطلبانه خود قرنطینه برای 14 روز پس از ورود به دولت است.

اگر آنها گرفتار نقض که قرنطینه — می گویند یک افسر پلیس آنها را می کشد بیش از یک مورد تخلف را می بیند و آنها را خارج از دولت مجوز — سپس یک قاضی می تواند موضوع اجباری قرنطینه سفارش کومو گفت.

اگر کسی نقض اجباری قرنطینه آنها می تواند مشمول جریمه نقدی تا 2 ، 000 دلار برای مرتبه اول و تا $10,000 اگر آنها باعث آسیب به گفته فرماندار نیویورک.

بیش از یک دوجین متحده مشابه قوانین مسافرت

نیویورک می پیوندد حداقل یک دوجین کشورهای دیگر که به نوعی قرنطینه سفارش در محل به صورت خارج از مسافران با توجه به سفر پالس. که شامل سفارشات در چندین ایالت از جمله فلوریدا و آرکانزاس — که به طور خاص درخواست به نیویورک مسافران است.

روز یکشنبه فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت: فرمانداران باید "حق" برای اجرای مشاوره های مسافرتی به عنوان آنها را مشاهده کنید مناسب قبل از مصرف واکسن در نیویورک را از دست داده و COVID-19 در خانه های سالمندان که در آن بیش از 6000 نفر فوت کرده اند مشکوک یا تایید موارد است.

فلوریدا قرنطینه به منظور باقی می ماند در اثر معنی یک مسافر از نیویورک را به قرنطینه به مدت دو هفته پس از ورود در فلوریدا و قرنطینه به مدت دو هفته پس از بازگشت خود به نیویورک.

پاتریک Ptak سخنگوی آریزونا دولتی mlb گفت: کشورهای دیگر به رایگان در "تصمیم گیری در نظر آنها مناسب ترین را فقط به عنوان ما ادامه خواهد داد به انجام است."

"ما تمرکز کامل بر کاهش و حاوی گسترش در آریزونا و حصول اطمینان از مراقبت برای کسانی که آلوده به این ویروس" Ptak گفت.

وضعیت تبدیل از مارس

کومو اذعان کرده است وضعیت یک "کامل 180" از ماه مارس زمانی که کومو تهدید به شکایت دولت از رود آیلند به عنوان آن شروع به متوقف کردن رانندگان با نیویورک صفحات و سفارش آنها را به قرنطینه.

روز دوشنبه کومو گفت: او موضوع را با آیلند تنها هدف قرار دادن نیویورک به مسافران است. سفارش خود را گسترده تر است: این امر به هر دولت با افزایش نرخ COVID-19 انتقال است.

زمانی که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شناور ایده اجباری قرنطینه سفارش برای نیویورک سه جانبه دولت منطقه در اواخر ماه مارس کومو تشبیه آن به "فدرال اعلام جنگ است."

مغلوب ساختن پیشی جستن بعد حمایت کردن این ایده با مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری به جای صدور راهنمایی مشاوره نیویورک مسافران در برابر مسافرت داخلی به مدت دو هفته در ماه مارس و آوریل.

"من اعتقاد ندارم که هر دولت فدرال می تواند جدی در مورد مستندات فیزیکی در نقاط متحده در سراسر این کشور" کومو گفت: در سی ان ان در اواخر ماه مارس است. "من باور نمی کنم آن را قانونی. این امر می تواند هرج و مرج اقتصادی."

"من نمی توانم تشکر از شما به اندازه کافی خود را برای همکاری بچه ها. ما نیاز به انجام همه چیز را در داخل چهار دیوار از کشورهای ما است. ما نیاز دولت فدرال است. اما پسر ما نیاز همسایگان ما است."

ایالت نیویورک رهبر اقلیت سنا راب Ortt گرفت موضوع را با کومو را سفارش خواستار آن را "ریاکارانه" پس از او قبلا با انتقاد دستور مشابه که هدفمند نیویورک.

"این سخت گیرانه سیاست به معنی هر کسی که در سفر برای کسب و کار کنفرانس به دولت در لیست خود مجبور خواهد شد به قرنطینه و هر کسی که در حال حاضر ساخته شده برنامه های تعطیلات بیش از حد خواهد شد" گفت: Ortt R-شمال نیویورک, Niagara County است.

در کنفرانس خبری روز شنبه, کانکتیکات, رژیم صهیونیستی. ند لمانت — که مانند مورفی, به نظر می رسد by video feed — گفت: غرب متحده گرفته اند coronavirus به طور جدی اما در حال حاضر باید نگران مسافران از کشورهای دیگر reintroducing ویروس.

"ما یک جزیره" لمانت گفت. "همانطور که ما به اطراف نگاه بقیه کشور ما دیده می شود نه فقط خوشه اما واقعی جامعه گسترش یافته است."

بیشتر: چرا ورزشگاه سینما و قمار باز نمی شود و در نیویورک فاز 4

بیشتر: هیچ شانسی برای خداحافظی: Coronavirus باعث تعطیلی مدارس و سخت تر برای خانواده ها و کارکنان

شامل گزارش توسط Arizona Republic تحریریه ماریا Polletta.

جان کمپبل نیویورک دولت گزارشگر برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در رسید JCAMPBELL1@Gannett.com و یا در توییتر @JonCampbellGAN.

پشتیبانی محلی نگاری

ما پوشش داستان از New York State Capitol و در سراسر نیویورک است که مهم ترین را به شما و خانواده خود را. لطفا در نظر حمایت از تلاش های ما با یک اشتراک به نیویورک انتشار نزدیکترین شما. اتمام آخرین پیشنهاد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن