در زمین راهنمایی برای L. A. را گسترده آب و هوا استراتژی

لس آنجلس' طرح بلند پروازانه برای خنک کردن شهر به عنوان سیاره ای رشد می کند گرمتر شدن افزایش از دو اساتيد دانشگ

توسط NEWSSALAM در 16 اردیبهشت 1399

لس آنجلس' طرح بلند پروازانه برای خنک کردن شهر به عنوان سیاره ای رشد می کند گرمتر شدن افزایش از دو اساتيد دانشگاه و خیابان-هوشمند ربات به نام مارتی.

محققان UCLA و دانشگاه ایالتی آریزونا را تکمیل کرده اند برای اولین بار در سایت ارزیابی از این شهر سرد خیابان های, برنامه یکی از چندین پایداری استراتژی مشخص در لس آنجلس' 2019 سبز معامله جدید است.

با پوشش های مختلف از جاده با یک خورشیدی انعکاس مهندسی برای کاهش دمای سطح این شهر برنامه آزمایشی با هدف تست خنک کننده اثرات در کل یک محله. محققان گسترش بدنه دانش با جمع آوری یک مجموعه پیچیده از اندازه گیری است که شبیه سازی تجربه یک عابر پیاده, پیاده روی بر روی سطح.

"هنگامی که شما همه چیز را به سطح خیابان مسلما شما باید شروع به فکر کردن در مورد بار حرارتی بر مردم" گفت: V. کلی ترنر از دانشگاه UCLA Luskin دانشکده امور عمومی است که با همکاری آریان Middel از ASU دانشکده هنرهای رسانه ای و مهندسی.

انعکاسی پوشش با هدف جلوگیری از آسفالت از حفظ گرما که منجر به "اثر جزیره ی گرمایی شهر" است که نگه می دارد شهرستانها از خنک کننده حتی در شب. اما این مطالعه توسط ترنر و Middel به تازگی منتشر شده در مجله زیست محیطی نامه تحقیقات نشان می دهد ناخواسته سطح زمین اثر: رنگ و بسیار خواص انعکاسی در واقع می تواند در بالا بردن پیاده' قرار گرفتن در معرض گرما.

تصور کنید یک صحنه است که تبدیل شدن به طور فزاینده ای مشترک به عنوان Angelenos پناهگاه در محل: خانواده در نظر گرفتن محله راه می رود اغلب با یک سگ در دو. در یک پوشش جاده, سگ ممکن است به درک کولر سطح زیر آن پنجه. اما سگ واکر ممکن است احساس یک چشم انداز مثبت در گرمای منعکس شده از زمین.

"از شهری برنامه ریزی چشم انداز, این ایده از سرد پیاده رو واقعا نوآورانه. سرد خیابان ممکن است برای کاهش این جزیره حرارتی شهری در صورتی که هدف" گفت: ترنر که به ذکر است که استفاده گسترده از بازتاب رنگ بر روی پشت بام ها و سطوح دیگر می تواند به کاهش مقدار حرارت جذب شده در محیط زیست ساخته شده است.

او افزود: "اگر هدف این است که قاب در نظر بهداشت عمومی به نفع ما نیاز به دانستن کمی بیشتر از انعکاس تابش افزایش بار حرارتی در یک عابر پیاده, پیاده روی بر روی سطح."

ترنر و Middel امیدواریم که یافته های اولیه را برای باز کردن درب به تحقیق بیشتر کمک خواهد کرد که بخش های دولتی و خصوصی ریز لحن خود را طرح سبز. علاوه بر جمع آوری اطلاعات بیشتر در مورد خنک کننده رنگ و تاثیر آن بر انسان آسایش و سلامت, مطالعات آینده می تواند پاسخ به سوالات در مورد هزینه-اثربخشی نیاز به نگهداری و معاوضه بین طول روز حساسیت به نور و دید در شب آنها گفت.

قرار دادن MaRTy را به عمل

خود را به جمع آوری سرد پیاده رو داده ترنر و Middel در زمان مارتی برای چرخش در خیابان از دو محله های لس آنجلس انتخاب شده برای پروژه.

ربات "در اصل یک باغ سبد خرید است که بسیاری از هواشناسی سنسورهای متصل به آن گفت:" Middel که ایجاد این ابزار در ASU سایه آزمایشگاه برای محاسبه "میانگین دمای تابشی" — مجموعه داده است که به مارتی نام خود را.

علاوه بر اندازه گیری سطح و دمای هوا سرعت باد و رطوبت ربات جمع آوری اطلاعات در بلند مدت و کوتاه-موج تابش برای تعیین میانگین دمای تابشی که قابل پیش بینی آسایش حرارتی برای انسان است. مارتی نیز به اندازه کافی زیرک به گشتن در امتداد پیاده رو دره و یا مکان های دیگر که در آن یک عابر پیاده ممکن است سرگردان تنظیم او به غیر از اندازه گیری ابزار نصب شده بر روی وسایل نقلیه در خیابان.

در یک روز در ماه ژوئیه سال 2019 زمانی که دمای هوا بالا رسید 80s, تیم تحقیقاتی راه می رفت بلوک ها از دو محله در Pacoima و خورشید دره از ساعت 11 صبح تا 9 p. m. آنها دریافتند که با پوشش جاده بودند کولر به لمس به اندازه 11 درجه فارنهایت در مقایسه با نزدیک نشده آسفالت — معنی رنگ با موفقیت کاهش دمای سطح آن را به عنوان طراحی شده بود.

اما ترنر و Middel همچنین کشف کرد که ميانگين درجه حرارت تابشی در ظهر شد و بیش از 7 درجه فارنهایت گرم در پنج پا-بالا منطقه فوق سرد سطوح در مقایسه با آسفالت. در midafternoon این تعداد کاهش یافت و به حدود 3 درجه است.

در حالی که لس آنجلس سرد خیابان اهداف برنامه جاده های طراحی شده برای اتومبیل به جای مردم این مطالعه فراهم می کند اطلاعات مفید برای سازمان با توجه به خنک کننده رنگ برای زمین های بازی و یا دیگر مناطق عابر پیاده.

ترنر و Middel می گویند این یافته ها نیز اطلاع رسانی خود را جداگانه مطالعه مداوم حمایت از کالیفرنیا را دگرگون آب و هوا جوامع برنامه است که سرمایه گذاری در عمل آب و هوا در سطح محلی است. هر دو از محققان پروژه تحت UCLA Luskin مرکز نوآوری که در آن ترنر دانشیار مدیر محیط زیست شهری و تحقیقات.

گرگ Spotts رئیس پایداری افسر لس آنجلس, دفتر, خیابان, خدمات گفت: او استقبال بر روی زمین یافته های تولید شده توسط ترنر Middel و مارتی و به نام برای مطالعه بیشتر.

"توسط اولین شهرداری در کالیفرنیا و احتمالا این کشور برای استقرار سرد پیاده رو پوشش در یک خیابان عمومی ما در حال حاضر فیزیکی سایت های که در آن محققان می توانند انجام برخی از کار خود را. قبل از بسیاری از پژوهش بر اساس مدل سازی کامپیوتری," او گفت:.

Spotts به دست آورده است که کارشناسی ارشد خود را در سیاست های عمومی در UCLA Luskin در سال 2008 رهبری سرد آسفالت پروژه به عنوان بخشی از یک multipronged استراتژی برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی در سطح محله. به دفتر خیابان خدمات کاشته شده و درختان ساخته شده سایه سازه و نصب ایستگاه های آبرسانی در میان دیگر مداخلات.

تحقیقات آینده می تواند کشف چگونه سرد آسفالت با این نسخهها کار در ترکیب با این مکمل اقدامات برای کاهش کلی اثر جزیره گرمایی در یک جامعه مقیاس در حالی که همچنین افزایش عابر پیاده آسایش حرارتی در سطح خیابان.

ترنر و Middel موافقت که تغییر آب و هوا باید پنجه از چند جهت.

"وجود دارد و نه فقط یک راه حل است که برای حل همه مشکلات ما" Middel گفت. "ما باید نگاهی به مزایا و مبادلات از تمام راه حل های ما با توجه به آمده تا با بهترین راه برای خنک شهرستانها ما."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب