حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای مجازی

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه اسباب و اثاث خانگی مهم پشتوانه واردا

توسط NEWSSALAM در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>مغازه</span> <span class=changed>تازه</span> <span class=changed>اسباب</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه اسباب و اثاث خانگی مهم پشتوانه واردات مستقیم، مولودی مال Moloudimall

فروشگاه اینترنتی اسباب خانگی گروه مولودی کالا مهم بیش از سه ده سال عمل حرفه ای در حوزه اسباب خانگی، به این معنی که از سال 1370 سرگرم به فعالیت و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، تیم مولودی فرآورده در حوزه فروش اسباب و اثاث خانگی اساسی توجه به استانداردها و نیاز مشتریان دارای بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت، عمل خود را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی شروع کرده است.

هم اکنون مولودی مال مفتخر هست که حیاتی دقت به رضایت مشتریان و همکاران جزوء خوش اسم ترین های بازار اسباب و اثاث خانگی کشور‌ایران باشد. در گفتگویی که اهمیت مادح مولودی رئیس ارشد این تیم داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان همین گروه همپا آوردیم:

امید هست که مشتریان مستمر و سابق نیز با حضور در باشگاه مشتریان وبسایت مولودی مال، ما را مفتخر کنند و به طور همزمان از هدایا و تخفیفات ویژه وبسایت اینترنتی اسباب خانگی مولودی محصول به جهت مشتریان سابق به کارگیری نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال راضی بودن خرید کننده عزیز از خرید کردن خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به سایت مولودی متاع میتوانید از نشانی تحت به کار گیری نمایید:

آدرس سایت قانونی مجموعه مولودی مال: مولودی مال

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سال های قبلی به عنوان یکی از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، همین کمپانی کار خود در زمینه اسباب خانگی را از سال ۲۰۱۸ مهم واردات محصولات با میزان مرغوب بودن دیجیتال آغاز کرد. محصولاتی عمدتا با مارک های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست همین شرکت از به عبارتی ابتدا بر این اورجینال بوده است که لیاقت خریدار کالی ناب خرید یک محصول مهم میزان مرغوب بودن و راضی بودن بخش میباشد و نه هر کلایی دارای هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از قیمت رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی است هنگامی که هدف شما نیز ارائه محصولات اساسی میزان مرغوب بودن و نیز قیمت مطلوب و رقابتی هست کار فراوان پیچیده و مشکلی را پیش روی خویش کالی ناب خواهید گذاشت. ولی همین تیم امیدوار هست که به امداد خدا و همت همکاران کماکان که تا به امروز در به وقوع پیوستن این حیاتی برنده بوده‌اند در آینده هم جهت جلب رضایت مندی بیشتر مشتریانشان عملکرد ببیشتری صورت بدهند.

کالی ناب بی حریف در بها محصولات شیائومی در بازار

در ضمن مغازه کالی ناب رو در زمینه محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی اصلی قیمت رقابتی و بسیار عالی به نسبت بازار بها محصولات شیائومی در نظر گرفت.

برای مراجعه به دکان کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

آدرس وب سایت دکان اینترنتی کالی ناب: کالی ناب

لوگو کالی ناب
لوگو فروشگاه کالی ناب

فروشگاه محصولات خانه و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک سایت آیتم پسند برای بانوان و نوعروسان نقص‌ پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به تیتر یک بازرگانی مطمئن و به شکل حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته هست و از ابتدا سرمایه خویش را بر تهیه و تنظیم محصولات اصلی کیفیت بنا نهاده است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره مغازه اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا اهمیت خدماتی گوناگون و گلچین کردن از بهترین برندهای بازار به جای تمامی چیز فروشی و فروش نامطمئن، اساسی نگاهی کلیدی و هدف راضی بودن مشتریان خود را از فی مابین تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خویش گزینش کند؛ مطمئن‌تر، مهم کیفیت‌تر و با بها های منصفانه را به مشتریان جانِ خویش ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اورجینال

در ارتباط حیاتی وبسایت خانگی لند اساسی مدیریت فروش محترم همین تیم قوی و اساسی میزان مرغوب بودن صحبت کردیم و از کیفیت محصولات و تنوع مضاعف مضاعف همین تارنما به نسبت سایر سایتها فروش اینترنتی محصولات لوازم خانگی سوال پرسیدیم، البته جواب آقای هیمن عبداله پوری فراوان جذاب و به اندازه بود:

در سال چهارم عمل خواستیم کاری بزرگ‌تر نماییم و گامی جدید برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و حیاتی مجموعه‌ای از بهترین مرکز ها مستقیم صادرات محصولات اثاثیه خانگی و اثاثیه جانبی بر سر میز گفتگو نشستیم و حیاتی متخصصین همین حوزه در جهت همکاری برای پشتیبانی و راهنمایی خرید کردن مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه این مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری رئیس فروش تیم خانگی لند

مشاهده و تحلیل محصولات تارنما خانگی لند پیشنهاد میشه، مخصوصا برای بانوان و دوستانی که برای تهیه جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو دکان اینترنتی خانگی لند

آدرس وبسایت خانگی لند یکی از بهترین مراجع تنظیم و خرید کردن جهیزیه عروس از بانه: خانگی لند

پیشرومال یک سایت جامع از لوازم خانگی و محصولات تکنولوژی روز عالم pishromall

سایت مغازه اینترنتی پیشرو مال ، از پایین گروه سایتهایی می باشد که تمرکز اصلی آنان بر محصولات یگانه و تکنولوژیک است، همین فروشگاه در سال 1400 اهمیت فروش محصولات تارنما آمازون در کشور ایران و اصلی قیمت کمتر از این سایت بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به رخ جدی، عمل خود را در راستا محصولات 'خانگی گجت و جانبی اهمیت کیفیت و گارانتی دار در سال 1401 شروع کرد. هدف این مجموعه فروش محصولات اهمیت کیفیت و کلیدی ارزش های مطلوب و خدمات متمایز از دیگر وبسایت ها می باشد. مجموعه پیشرومال همت بر ارسال محصولات در سرعت بالا ترین روزگار و بالاترین سرویس ها را دارد.

مشاوره خرید کردن و پشتیبانی مشتریان در کمترین زمان ممکن را دارد. قیمت محصولات موجود در پیشرومال همت شده همواره به روز باشد و میتوانید مهم خیال راحت ثبت سفارش نمائید.

در واقع مسئله خاصی که پیشرو متاع را در گزیده همین نوشته ما گنجانده حضور گسترده محصولات وبسایت چیره آمازون در محصولات این تارنما اینترنتی می باشد.

حتما سری به این تارنما بزنید، ممکن است شما هم نظیر ما محصولاتی رو اونجا پیدا کنید که در سایر سایتها یا سرچ های اینترنتی اهل ایران نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: پیشرومال

فروشگاه پیشرومال
لوگو فروشگاه پیشرومال

یک وبسایت بینظیر برای خرید کردن لپ تاپ استوک، برند نام آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنجمی گزینه از لیست معرفی 1+4 دکان برتر، فروشگاهی غیر اثاثیه خانگی اما لازم به جهت علاقمندان به لپ تاپ و خرید لپ تاپ، دکان اینترنتی آبیدر استوک به تیتر تارنما فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ درگیر به کار شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این امکان را به جهت مشتریان فراهم می‌آورد که قیمت ها را مقایسه نمایند و بتوانند مدل‌های متنوعی را بررسی کنند. نکته جالب در مورد لپ تاپ استوک قیمت آن است. دارایی مورد نیاز برای خرید لپ تاپ استوک نسبتاً یک سوم دارایی گزینه نیاز به جهت خرید یک لپتاپ تازه حیاتی مشخصاتی شبیه است.

اما آنچه مغازه لپ تاپ آبیدر استوک را از بقیه رقبا مختلفی می کند، علاوه بر ارزش منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره عالی قبل از خرید لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید هر لپ تاپی اساسی این تیم در رابطه باشید و محصولات همین مغازه رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید کردن بدون نگرانی

مسئله با در خرید لپ تاپ های استوک میزان مرغوب بودن و اطمینان از کارکرد و سالم بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار عالی برای راحتی خیال مشتریان، بی تردید قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای تام دستگاه را برای مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت استفاده مشخصی را برای کاربران در حیث گرفته اند که در صورتی که در دوران استفاده مشکلی متوجه دستگاه شد فارغ از هزینه دستگاه را بازگشت داده و یا هزینه را به حساب مشتری واریز می‌کنند و یا دستگاهی سوای اختلال احتمالی به جهت ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که به وسیله آبیدر استوک ارائه می‌شود، قابلیت تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. با دقت به حجم بالای سفارشات، تلاش کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کاهش از ۴ روز کاری)

برای خرید و یا بازدید گونه های محشر لپ تاپ استوک صد رد صد به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و بها لپ تاپ استوک : آبیدر استوک

در نهایت در یک جدول می تونیم همین چهار مغازه رو حساس هم مقایسه کنیم:

در جدول پایین عملکرد کردیم بهترین خصوصیت های هر فروشگاه اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه خدمات 1+4 مغازه معرفی شده

در صورتی که شما نیز مغازه خوبی میشناسید مسلما معرفی کنید.

نکات اساسی در خرید کردن اینترنتی

امکان خرید و فروش امن از روش اینترنت، دلیلی کلیدی برای موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی است. اکثری از مشتریان نسبت به این دسته معاملات شک وتردید دارند زیرا نگران‌اند که اطلاعات شخصیشان بوسیله هکرها یا کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. حساس کمک دانش روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در درحال حاضر پیشرفت‌ هستند و هر روز برای امنیت و راحتی بخش اعظم خرید کردن و فروش اینترنتی یک استراتژی تازه نوآوری می‌شود. مهم وجودِ این، هنوز نیز بسیاری از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در استفاده از اینترنت شک دارا هستند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته اهمیت که در خرید کردن اینترنتی بایستی به آن اعتنا نمایید این میباشد که خرید کردن خود را از یک سایت معتبر و خوش سابقه انجام دهید. بدون شک نظرات اعضا در ارتباط کلیدی ارآیه جنس و رضایت مشتریان را در نظر بگیرید.

به این نکته اعتنا نمایید که به جهت پیدا نمودن سایت های معتبر در نتایج کاوش ممکن هست تقلبی شکل دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس تلاش نمایید تارنما هایی که میشناسید را انتخاب کنید نه لزوما وبسایت هایی که در نتیجه ها ابتدایی گوگل بالا آمده اند. در نام وب سایت مراقب غلط املایی یا دامنه ی آن (به تیتر نمونه .net به جای .com .net) باشید و مسلما از درستی و صدق نشانی وب سایت اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای اهمیت ssl معتبر خرید کنید

هرگز با استعمال از کارت اعتباری خویش از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را نصب نکرده هست ، هیچ خرید کردن آنلاین و یا این که پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. اما همین مورد را چطور متوجه شویم؟ سایتی که اهمیت SSL رمزگذاری شده می باشد نشانی اینترنتی آن اهمیت HTTPS شروع می شود خیر فقط حیاتی HTTP.

علاوه بر همین نمادی از یک قفل ریز نیز در آدرس توشه آن ظاهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار آدرس یا نوار وضعیت زیر قرار داراست که جایگاه قرارگیری آن ، بستگی به مدل مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS اکنون حتی در سایت هایی که خرید اینترنتی را ارائه نمی دهند هم فعال هست ونشانه ای از امن بودن آن وب سایت دارد. این استاندارد تا جایی اساسی است که google Chrome هر برگه ی سوای رمزگذاری SSL را به عنوان “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

از رمز دوم پویا استفاده کنید

رمز پویا کارت بانکی یک عدد از اصلی‌ترین موردها امنیتی به جهت پرهیز از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های متعدد برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. این روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی اصلی روش‌های گوناگون برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در مرزوبوم زیاد گسترده شده و بسیاری از اشخاصی که دیتاها یه خرده از روش‌های سارقان امروزی دارند مبتلا ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در موقعیت رمز ثابت شما به جهت خرید کردن اینترنتی یا انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم همیشگی دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری مثل شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به طرز فیشینگ سارقان به شکلی کاربران را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک ورقه جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا این که به عبارتی رمز پویا راهکاری برای رسیدن به امنیت در سرویس ها اینترنتی است. در برعلیه رمز ثابت، رمز پویا قرار داراست و به معنای کلمه و واژه رمزی میباشد که می‌تواند صرفا برای یک بار در تراکنش آیتم به کارگیری قرار گیرد. بر شالوده آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ دلیل شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در مملکت است. به این خاطر استفاده از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز اثبات در فرمان عمل قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود دارای جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی همگی بانک‌ها می‌توان میزان قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کاهش داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کاهش می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای استعمال از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر توشه خرید اینترنتی یا پرداخت‌های مستمند رمز دوم کارت، از رمز پویا که خزانه در اختیارشان قرار می‌دهد، استعمال کنند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین کار هایی که در سال های اخیر در درون میهن آغاز شده، تصویب و جهت دهی دکان های اینترنتی است. آرم اعتماد الکترونیکی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور‌ایران به دکان های آنلاین داده می شود بهترین راه و روش به جهت تشخیص و شناسایی یک وب وب سایت معتبر از وب وبسایت های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی مغازه های آنلاین می توانند اهمیت ثبت نام اینترنتی در سامانه نشانه اعتماد الکترونیکی به نشانی www.enamad.ir التماس تصویب دیتاها و اختصاص نشانه اعتماد را داشته باشند. همینطور همگی مغازه های آیتم تایید می بایست آرم اعتماد الکترونیکی را (که به شکل یک e آبی رنگ به همراه یک یا این که چند نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: به عبارتی طور که می دانید جعل کردن یک آیکون گرافیکی فعالیت چندان سختی نیست. در عاقبت چنانچه می خواهید از امنیت یک وب تارنما به طور کامل مطمئن گردید کافی می باشد به ورقه کسب و کارهای با علامت اعتماد الکترونیکی در این وب وب سایت مراجعه نمایید و اهمیت یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن سایت گزینه نظر اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین به جهت خرید های الکترونیکی از درگاه های متصل به خزانه های طرف قرارداد استعمال می کنند. پس در این ابتدا باید اعتنا داشته باشید که هیچ وقت به فروشگاهی که به جهت انتقال مبلغ خرید از شماره کارت فردی استعمال می کند اعتماد نکنید. درگاه های بانکی اصلی به کارگیری از پروتکل های امن SSL ارتباط شما را اهمیت بانک آیتم لحاظ برقرار می کنند. به این ترتیب اگر به نوار نشانی وب وب سایت بانکی که از شیوه دکان به آن متصل شده اید اعتنا کنید، در ابتدای آن می بایست عبارت https را تماشا کنید. چنانچه برگه بانک گزینه لحاظ حیاتی عبارت http میباشد هیچ گاه دیتاها حساب بانکی خویش را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در زمان وارد کردن دیتاها کارتتان در ورقه بانک مورد نظر، حتی در صورتی که تمامی حالت دیگر هم مثبت بودند تا جای ممکن از برگه سوییچ های مجازی (Virtual Keyboard) به کار گیری نمایید تا ضریب امنیتی فعالیت شما فراتر باشد. همینطور تا حد قابلیت از کافی نت ها و رایانه های موجود در مرکز ها عمومی مثل مدارس و دانش گاه به جهت انجام خرید اینترنتی استعمال نکنید.

از مرورگر به روز استعمال کنید

بسیاری از افراد از مرورگرهای سابق و غیراستاندارد مثل internet اکسپلورر نسخه ۶ یا این که مرورگرهای کهن دیگر به کارگیری می‌کنند.

توجه فرمایید که اگر به سالم داده ها خویش حیاتی می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به درستی روی مرورگر خود ببینید، از نهایی ورژن مرورگر مورد علاقه‌تان استعمال کنید. چون در اصل مرورگرها خود کلیدی مشکلات و حفره‌های امنیتی میباشند که دارای کشف آنها نسخه‌ای نو جهت پوشش این حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از آخری نسخه مرورگرتان برای خرید کردن الکترونیکی استفاده کنید.

 

روش فعالسازی رمز پویا به جهت خرید اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی صرفا و فقط توسط بانک صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر خزانه می‌توانند برای اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خویش به شعب آن خزانه مراجعه کنند. همینطور اخذ رمز پویا از شیوه پیامک و یا راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های مهیا شده برای ارائه آن به مشتریان به وسیله بانک‌ها است. خزانه مرکزی هم حیاتی هدف ارزیابی و راهبری این پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از شروع دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در عمده بانک‌ها باجه‌ای به خواسته ارائه خدمات الکترونیک در حیث گرفته شده و مشتریان هر خزانه به جهت دریافت هدایت و خدمات دارای ارتباط حساس رمز پویا می‌توانند به همین باجه‌ها مراجعه کرده و سرویس ها دریافت کنند. همینطور در صورت بروز مشکل، مشتریان می‌توانند این اهمیت را از شیوه روابط‌عمومی مدیر شعب هر خزانه پیگیری کنند. یا این که دارای مرکز پشتیبانی تلفنی خزانه تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، سرویس ها پرداخت اینترنتی را از شیوه یک عدد از بانک‌های میهن اخذ می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین وقتی می‌خواهید سطح پرداخت وجه را از طرز کارت انجام دهید وارد درگاه پرداخت خزانه مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی اساسی طراحی و تولید درگاه‌هایی مشابه به درگاه‌های کلیدی بانکی و آدرس‌های شبیه آن را در اختیار اعضا قرار داده و به محض وارد کردن داده ها بانکی، اقدام به سرقت داده ها حساب‌های بانکی و در غایت سرقت وجوه از حساب بانکی کاربر می‌کنند، لذا می بایست نسبت به فعال نمودن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خویش اقدام کنند.

مجرمان سایبری دارای ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و اعتقاد و باور نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، لوازم خانگی و بسته‌های هدیه مبادرت به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا عضو را وارد کاغذ جعلی و شبیه سازی شده بانک کرده یا این که در بعضا از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش مانند دیوارو شیپور مبادرت به گرفتن منتخب از پول جنس به عنوان پیش پرداخت یا این که به عبارتی بیعانه کرده و سپس قطع ارتباط می‌کنند.

در پایان باز هم می بایست به این نکته اشاره کنیم که یک فروشگاه دارای را نمی قدرت فقط اهمیت اعتنا به درجه آن در وب سایت هایی مانند الکسا یا تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن شناخت و ممکن میباشد یک برگه فروشگاهی بی آلایش در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب سایت مالامال زرق و برق اینترنتی حیاتی هزاران تماشا کننده و مرتبه جهانی بالا داشته باشد. اهمیت رعایت این نکات ساده می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در ده سال اخیر، با توجه به شتاب بالای خرید، شتاب بالای ارسال، هزینه کمتر و صرفه جویی از اتلاف وقت افراد به خرید کردن اینترنتی رغبت دوچندان زیادی نشان داده‌اند البته نکته‌ای که همواره از آغاز به دست آوردن و کارهای اینترنتی مطرح بود و افراد نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که حساس توجه به دغدغه‌های افراد در دنیای کنونی، خرید کردن اینترنتی در هر جایی از عالم گریزو فرار ناپذیر است. از همین رو ملاحضات و نکته ها بالا از مهمترین مواقعی می باشد که می‌تواند برای اعتماد به یک مغازه اینترنتی به شما کمک کند و دوراندیشی شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آینده بالا ببرد تا در نهایت خرید کردن اینترنتی بدون دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم همین مقاله توانسته باشد برای شما در خرید کردن اینترنتی خوبتر یاری کننده و راهنما باشد.

با تشکر

آخرین مطالب