یکی از آخرین از بهترین': بازنشسته Escambia County راننده اتوبوس می میرد COVID-19

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:22 PM EDT Jul 21, 2020برای نزدیک به چهار دهه Escambia County

توسط NEWSSALAM در 1 مرداد 1399

برای نزدیک به چهار دهه Escambia County راننده اتوبوس جیمز مک اینتایر از خواب بیدار هر روز و قرار دادن در یک crisply فشرده یونیفرم, ملبس به کلاه و کمک به پنساکولا ساکنان رسیدن به جایی که آنها می رویم.

دوستان و همکاران خود گفت که در 39 سال کار حرفه ای با Escambia County منطقه حمل و نقل مک اینتایر شد نوع راننده اتوبوس که رفت از راه خود را به لبخند طریق گسترده نوبت اضافه کردن مثبت به دیگران' روز کنید و بدانید که او به طور منظم سواران در سطح شخصی.

"او همیشه از کلمات مثبت برای مردم گفت:" مایک Lowery, رئيس جمهور از ادغام اتحادیه حمل و نقل محلی 1395 چه کسی می دانست مک اینتایر برای 25 سال است. "ما فقط لازم نیست که نوع نژاد از حرفه ای, اتوبوس, اپراتورهای دیگر. او یکی از آخرین از بهترین در نظر من است."

معشوق بازنشسته راننده اتوبوس که تبدیل 70 فقط در هفته گذشته درگذشت دوشنبه شب از عوارض ناشی از کروناویروس, خانواده و همکاران تایید به اخبار مجله سه شنبه.

Lowery به نام مک اینتایر یک مربی — و نه فقط برای خود بلکه برای بسیاری از رانندگان اتوبوس که آمده اند و رفته اند در Escambia County طول چندین دهه است که مک اینتایر نشست پشت فرمان.

زمانی که رانندگان اتوبوس های مورد نیاز آموزش Lowery اغلب ذکر مک اینتایر نام در کلاس های او نظارت.

"من می خواهم او را و شاید چند از دیگر مقامات ارشد رانندگان به در آمده" لووری گفت. "من می گویند:" اگر شما می خواهید به یاد بگیرند که چگونه به یک حرفه ای اتوبوس اپراتور تقلید و تماشای جیمز مک اینتایر.' من فقط می دانم که او محبوب همه است. سواران او را دوست داشت بیش از حد."

میلتون, نوجوانان بستری با COVID-19 در حال حاضر صحبت کردن و از ICU

سالم 24 ساله Davon تپه مهربان بود و شامپانی. او COVID مرگ را لرزاند میلتون.

در طول فصل تعطیلات سواران اغلب هدیه آورده بر روی مک اینتایر را داد و آنها را به مورد علاقه خود را دوستانه و وقت شناس راننده Lowery گفت.

"او تا به حال یک رکورد بی عیب و نقص," او گفت:.

قبل از بازنشستگی مارس 4, مک اینتایر در تمدید مرخصی پزشکی, آخرین عامل ECAT, اتوبوس, Feb. 26, 2019, به گفته مقامات شهرستان. زمانی که او بازنشسته شد دوم-اکثر ارشد راننده اتوبوس در ECAT.

ویلی "عجله'mo" کارتر مک اینتایر را دوست دیرین و همکار و دارای عنوان برای شماره 1 ارشد ECAT راننده اتوبوس.

"او به من به نام No. 1, و من همیشه او را به نام شماره 2" کارتر به یاد می آورد. "من عاشق این مرد است. وقتی که من شنیده ام در مورد این, در آن زمان یک نقطه در قلب من است. آن را واقعا انجام داد."

مک اینتایر و کارتر ملاقات در 1970s بازی در همان محلی سافت بال و بسکتبال لیگ. آنها باقی مانده است بیش از چند دهه.

"جیمز بسیار رقابتی در واقع. او می تواند شلیک از سه نقطه محدوده مانند آن نبود هیچ چیز حتی قبل از آنها تا به حال سه نقطه خط," کارتر گفت. "وقتی که من رفتن را از طریق پایان از اولین ازدواج او وجود دارد برای من. او واقعا بود. ما بسیار نزدیک بودند — بسیار نزدیک است."

در اوایل این ماه McIntyre بستری شد به معراج مقدس قلب بیمارستان بود و او در نهایت قرار داده شده بر روی دستگاه تنفس مصنوعی.

"او جنگیدند تا سخت را برای زندگی خود را در قلب مقدس. او مبارزه سخت" کارتر گفت.

► سه شنبه را آخرین اعداد: برای 3 روز متوالی سه COVID-19 مرگ و میر گزارش شده در Escambia و سانتا رزا

► رای گیری و ویروس: فلوریدا اولیه انتخابات ماه آینده. چگونه COVID-19 همه گیر را تحت تاثیر قرار سنجی?

اگر چه McIntrye بود و نه یک فعال راننده در طول COVID-19 عصر مرگ او تا به حال تاثیر عاطفی در بسیاری از زمان رانندگان در خط مقدم از این بیماری همه گیر.

Escambia County اجرا کرده است تعدادی از اقدامات برای حفاظت از اتوبوس سواران و رانندگان به طور یکسان از COVID-19. پس از 6 آوریل شهرستان به حالت تعلیق در اتوبوس کرایه برای همه ECAT مسافران ارائه ماسک و محافظ بار و دستور همه سواران برای ورود و خروج اتوبوس ها تنها از طریق درب عقب اگر آنها در حال رفتن به نشستن در پشت دسترسی-محفوظ مناطق صندلی محفوظ است برای افرادی که نیاز به یک شبانه روزی در سطح شیب دار.

عملیاتی ساعت شده اند کاهش می یابد و ECAT اتوبوس در حال حاضر تنها اجرا در اوج ترافیک از ساعت 6 تا 10 صبح و 2 تا 6 بعد از ظهر از دوشنبه تا شنبه.

هنوز Lowery گفت: اخبار مجله که اتحادیه خود ادامه داده است به مبارزه برای بیشتر اقدامات حفاظتی. او گفت: این اتحادیه می خواهد مسئولان شهرستان را به پوشیدن ماسک اجباری برای ECAT اتوبوس سواران. او همچنین گفت که این اتحادیه است فشار برای رانندگان اتوبوس به دریافت hazard pay در طول بیماری همه گیر در قالب زمان-و-یک-نیمی از حقوق و دستمزد.

تونیا الیس, شهرستان, مدیر, جرم حمل و نقل گفت: در یک بیانیه کتبی به اخبار مجله که ECAT "به شدت تشویق می کند" هر کس به پوشیدن یک ماسک و ادامه خواهد داد به ارائه رایگان ماسک در حالی که منابع تاریخ و زمان آخرین.

"ECAT رانندگان اتوبوس در حال تشویق دوچرخه سواران به استفاده از این ماسک رایگان در حالی که آنها در حال سوارکاری," او گفت:.

صحبت به موضوع خطر پرداخت الیس استناد قانون فلوریدا و گفت که "یک انگیزه و یا خطر پرداخت باید در محلی شهرداری سیاست و/یا توافق دسته جمعی قبل از اعطای اخطار."

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن