Pensacola منطقه کسب و کار در میان صدها شکایت برای نقض COVID-19 قوانین

جفری Schweers ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 9:39 AM EDT Jun 23, 2020ساکنان فلور

توسط NEWSSALAM در 3 تیر 1399

ساکنان فلوریدا ثبت بیش از 300 ایمنی شکایت علیه دولت در رستوران ها و کافه ها در اولین ماه از فلوریدا فاز 1 رستوران بازگشایی طرح که رفت به اثر در مارس 4.

در هفته اول تنها بر اساس سوابق درخواست شده توسط ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - فلوریدا اعضای عمومی تسلیم 111 شکایات در مقابل رستوران ها و کافه ها نه زیر قوانین امن است. هوشمند است. گام به گام طرح است.

ساکنان فلوریدا ظ اضافی 224 شکایت از مارس 11 تا 26 ماه مه با اداره کسب و کار و حرفه ای و مقررات (DBPR) به عنوان فلوریدا بازگشایی شامل گسترش نخل, ساحل, Broward و میامی-Dade شهرستان.

Escambia و سانتا رزا شهرستان همراه به حساب 10 از کسانی که ممکن است شکایت.

هر رستوران یا نوار صاحب یافت در نقض رژیم صهیونیستی. ران DeSantis سفارشات مواجه درجه دوم تخطی از قانون مجازات تا 60 روز در زندان و 500 دلار جریمه نقدی. در ابتدا هیچ جریمه شد وضع و هیچ اقدام اجرایی در نظر گرفته شد در آن 335 موارد کشف شده توسط ایالات متحده آمریکا امروز فلوریدا شبکه.

"در این زمان بازرسان کار کرده اند با دارندگان مجوز به آموزش آنها در دستور اجرایی و آنها را به رعایت و هیچ جریمه و یا موارد اداری واصل شده است, در این زمان," DBPR سخنگوی کارن اسمیت گفت.

در خواست مصاحبه با DBPR وزیر Halsey r mata اسمیت گفت که او از نظر در دسترس نیست.

که بی بند و مداخله رویکرد متوقف شد این هفته. در یک کنفرانس خبری روز شنبه زمانی که دولت ارسال شده شکستن رکورد 4,049 جدید تایید موارد پس از یک هفته رگه هایی از شکستن رکورد تعداد DeSantis گفت DBPR آغاز خواهد شد سرکوب در رستوران ها و کافه ها که نقض قوانین است.

داستان پشت: Coronavirus فلوریدا: یک بار دیگر دولت دارای بالاترین روزانه پرش در موارد جدید

"ما واقعا می خواهید برای ارسال یک پیام از دو برابر را در آنچه که ما شده ایم موعظه ... پس از شروع فاز 1" DeSantis گفت. "شما شنیدن گزارش در مورد مردم فقط مربا بسته بندی شده در برخی از این مکان (و) این چیزی نیست که ما مایل به انجام است. DBPR در حال رفتن به اجرای آن است."

روز دوشنبه شوالیه میخانه در اورلاندو به حال خود دولت نوشیدنی الکلی مجوز معلق برای نقض بازگشایی دستورالعمل پس از 13 کارمند و حداقل 28 مشتریان آزمایش مثبت برای رمان coronavirus.

DeSantis اشاره کرد که بسیاری از کسانی که در مکان هایی که در آن افراد جوان جمع مشاهده است که میزان عفونت در حال رشد است در میان بزرگسالان جوان در 20s و 30s.

"هنگامی که آن بسیار مناسب و دستورالعمل ها سرپیچی از آن به پایان می رسد تا با شکست دادن هدف از آنچه که ما در حال تلاش برای به انجام رساندن" او گفت:.

حتی به عنوان بسیاری از رستوران ها به این ویروس به طور جدی نیاز به ماسک و گزارش موارد مثبت در رسانه های اجتماعی – راش از شیوع بیماری در میان مشتریان و کارکنان مجبور است برخی از کافه ها و رستوران ها در سراسر کشور تعطیل دوباره به عنوان فلوریدا سر به آنچه قرار بود یک قوی تر فاز 2 آغاز شد که در ماه ژوئن 5.

"در سطح محلی است که همه در انجام آنچه آنها می توانند, اما DBPR – بر اساس بیانیه های خود را دارند – گفته است آنها در حال انجام بسیاری از هر چیزی برای به اجرا درآوردن این زمینه گفت:" دولت تشکر. اوان Jenne D-هالیوود و رتبه بندی دموکرات در مجلس در کارگروه. "آنها نیاز به گام برای پر کردن خلاء در رهبری است."

نه وزارت بهداشت و نه DBPR مسیر رستوران و نوار بسته شدن با توجه به کوروناویروس. دولت نیازی به رستوران ها و کافه ها برای تست کارگران خود را قبل از آنها می تواند گزارش و یا به اطلاع مشتریان از موارد مثبت.

دولت دیده می شود دو هفته افزایش روزانه تعداد افراد آزمایش مثبت برای کروناویروس که باعث COVID-19. این هفته در فلوریدا اضافه شده 24,000 موارد جدیدی از کروناویروس به عوارض آن نزدیک به هدف قرار دادن 94,000 در روز شنبه.

بیشتر نگران عفونت رای شده است و 12 و 13 و 14٪.

"آنها قطعا دست به دست" Jenne گفت: از سهل انگاری پایبندی به اجتماعی فاصله و آخرین سنبله در coronavirus موارد است.

شکایت وضع در برابر کسب و کار در Pensacola, خلیج فارس نسیم و ناوار عمدتا حول آنچه که مردم اعتقاد به نادرست اجتماعی فاصله و نامناسبی فاصله جداول.

در مه 11 Pensacola بومی نوشته زیر را در مورد یک تجربه در پنساکولا

رستوران غذاهای دریایی: "وجود شده باید 60+ مردم داخل همه (کهنه) با هم شانه به شانه اجتماعی بدون فاصله آنچه در اصلی منطقه است. در حال حاضر بازگشت به جایی که شما چک کردن وجود یک مامور هدایت مردم را به ایستادگی در (X) که

شد (شش) پا از هم جدا نگه دارید ما در یک فاصله امن در حالی که ما پرداخت می شود اما دوباره چه حس در این اگر فقط 10 فوت بر شما 60 نفر شانه به شانه. این بسیار ناامید کننده است."

دو روز بعد کسی شکایت به DBPR مورد Pensacola Beach bar: "نه پیوستن به اجرایی سفارش" شکایت بخوانید. "جداول در فضای باز و پر ازدحام. هیچ جا در نزدیکی (شش پا) از هم جدا است."

هیچ Pensacola رستوران یا کافه دستور داده شده است به تعطیل کردن بر اساس فلوریدا "امن. هوشمند است. گام به گام." طرح اما دو Pensacola رستوران را نزدیک به طور داوطلبانه در هفته گذشته.

رستوران آهن در شمال Palafox سنت بسته شده پس از یادگیری است که یک عضو آن

کارکنان در حال آزمایش مثبت برای COVID-19. در 15 ژوئن آهن اعلام کرد در Facebook

که آن را نزدیک به دو هفته در هر CDC راهنمایی برای پاکسازی رستوران

و اجازه می دهد زمان برای کارکنان خود جدا.

سرو که به تازگی تبدیل به یک high-end گوشت و نان بازار جمعه اعلام کرد که این امر بس pop-up یکشنبه صبحانه عملیات به طور موقت با توجه به افزایش ویروس' اعداد. سرو نمی تواند تایید کند که آیا یک کارمند تا به حال آزمایش مثبت برای این ویروس است, اما از جمعه گفت: همه کارکنان مورد آزمایش قرار گرفت و این نتایج تست شد و در حال بررسی است.

سرو است و نه در خدمت مواد غذایی در هر ظرفیت های دیگر است. آن را باز خواهد ماند و به عنوان یک بازار خرده فروشی.

"مسئول بودن و محدود کردن گسترش این ویروس مهم است و ما

در حال انجام بخشی از ما" سابق رستوران نوشت: در Facebook. "ما را به یکی دیگر از اعلام از سرگیری منظم ساعت و صبحانه سرویس به عنوان به زودی به عنوان ما می توانیم. با تشکر از شما برای درک و حمایت شما در حالی که ما بی صبرانه در انتظار برای نتایج آزمون. اول ایمنی!

بخش اول از فاز 1 بازگشایی مجاز رستوران ها برای باز کردن در 25% ظرفیت و خارج ناهار خوری به عنوان طولانی به عنوان جداول به شش فوت از هم جدا و احزاب بزرگتر از 10 نفر بوده است. هر بار کلوپ شبانه و یا میخانه که بیش از 50 درصد از درآمد ناخالص از فروش الکل مجاز به باز کردن.

میله در سراسر فلوریدا — ویکی فورت Lauderdale, Panama City, ساحل, ماهی پامپانو ساحل, Ocala, جکسون, Sanford, سنت پترزبورگ, تمپا و باغ زمستان — شد بنا به گزارش خدمت به الکل با وجود این ممنوعیت است.

دوچرخهسواری بار در Graceville باز بود تا 5 بعد از ظهر یک شاکی گفت: "مراجعان پارک شده در () پشت برای جلوگیری از تشخیص."

به همین ترتیب یک نوار ماورا فلمینگ در جزیره "عامل به عنوان یک بار, فروش الکل با صندلی در نوار. از نمای خیابان توسط مارینا" شاکی گفت.

یکی ناپل نوار اجاره فضا به کامیون مواد غذایی به عنوان یک راه برای دور زدن این ممنوعیت بارها شاکی گفت: "اما آنها خود را ندارد و هر یک از آنها را به طوری که آنها تنها یک بار و در نتیجه نمی تواند تحت فاز اول"

یک شکایت از دادستان شهرستان برای غرب ملبورن که گفت: اداره پلیس نیست که این منابع به این موضوع رسیدگی و پس از اخذ شکایت از ساکنان محلی که طولانی ایجاد نوار های ورزشی که نمی خدمت به مواد غذایی به حال بازگشایی شد.

"با توجه به شاکیان آن کسب و کار به عنوان معمول بودن عمل به عنوان یک نوار با هیچ اجتماعی فاصله دور و بیشتر نوشیدنی الکلی فروش از فروش مواد غذایی," وکیل گفت.

بسیاری از شکایات به ذکر است که کافه ها و باشگاه ها بودند و حتی تبلیغات در رسانه های اجتماعی که در آنها از بازگشایی برای کسب و کار.

ماشین منگنه و میله شراب که قرار نیست برای خدمت به الکل یا نیز مشکل ساز با استفاده از حداقل خدمات مواد غذایی به حک کردن یک راه گریز از فرمان اجرایی.

یک نوار شراب در ویکی ادعا می شود یک رستوران "از آنجا که آنها در حال دادن دور 'تنقلات و فروش مواد غذایی از یک همسایه, کسب و کار" یکی شاکی گفت. "آنها مواد غذایی مجوز و یا بازرسی."

یک آبجوسازی در کلرمون باز بود و فروش الکل "با استفاده از فضای داخلی رستوران به عنوان اگر آنها در همان کسب و کار."

شاکیان همچنین گزارش رستوران ها اجازه می دهد مردم را به نشستن در نوار مناطق و نوشیدنی — در آشکار نقض فرماندار منظور اصلی.

در یک استیک و غذاهای دریایی رستوران در ناپل تماس گیرنده گفت: 50-60 صندلی نوار پر بود یک شب. "هیچ ماسک یا دستکش توسط مشتریان و یا کارکنان. اجتماعی بدون فاصله. آنها همچنین موسیقی زنده و رقص."

بعدی اجرایی منظور در مارس 11 گسترش فاز 1 شامل پالم بیچ شهرستان و اجازه آرایشگاه, سالن مو و ناخن سالن برای بازگشایی در 25% ساختمان اشغال اجتماعی فاصله اقدامات در محل.

کامل افتتاح فاز 1 در 18 مه مجاز میامی-Dade و Broward شهرستان برای بازگشایی به عنوان به خوبی و مجاز رستوران به گسترش به 50 درصد صندلی همچنان اجازه می دهد تا صندلی در فضای باز اجتماعی فاصله گرفتن و نگه داشتن نوار شمارنده تعطیل.

و هنوز هم شکایت جریان با افزایش تمرکز بر روی مواد غذایی سریع مفاصل که در آن کارگران نه زیر اجتماعی فاصله و بهترین شیوه.

حتی با 50 درصد ظرفیت مجاز محبوب غذاهای دریایی نوار و جلو پنجره در لانتانا شد سه عمیق در نوار. صاحبان این گزارش گفت: آنها می خواهم به جای جریمه نسبت به از دست دادن تمام پول آنها ساخت.

یک محل کوچک مشعل کلید نیز تا به حال یک نوار کامل و waitstaff بدون ماسک. "آن را مانند قبل از ویروس" شاکی گفت.

این اجباری اقدامات صادر شده توسط DBPR. دیگر اجباری اقدامات شامل نگه داشتن احزاب شش فوت از هم جدا با بیش از 10 نفر نه اجازه مراجعان به جمع در نوار مناطق و یا مناطق شستن مکرر شستشو و بهداشتی مواد غذایی تماس با سطوح لوازم آشپزی و غیره. و ضد عفونی سطوح بارها و بارها لمس توسط کارمندان و یا مشتریان از قبیل دستگیره درب ، تجهیزات دستگیره و شمارنده وارسی.

همچنین رستوران قرار است بلافاصله پس از ارسال صفحه اصلی کارکنان است که نشان می دهد تا به کار با علائم و یا بیمار در طول کار.

از مارس 11 جلو, شکایت هنوز در مورد کافه ها و کاباره ها نقض قانون توسط باز ماندن و خدمت به نوشیدنی. اما بیشتر و بیشتر شکایات واصل شد در مورد عدم اجتماعی فاصله ها پر کردن هر جدول و غرفه های زیر مناسب بهداشت و تمیز کردن اقدامات احتیاطی و سرور نه با پوشیدن ماسک.

"ناکافی تمیز صدر جدول نه از بین بردن چاشنی در حالی که تمیز کردن دور مانده از مشتریان قبلی" یک فرد گفت: در مورد نوار و جلو پنجره در اورلاندو است. "Re: استفاده از کثیف تمیز کردن ژنده پوش. مردان حمام به حال هیچ صابون. را به توجه از سه نفر از کارکنان از جمله مدیر.

"خدمت نوشیدنی با نی های مهر و موم شده نیست. کارکنان پوشیده بود هیچ PPE بدون دستکش بدون ماسک در هنگام ارائه مواد غذایی سرور بودند دست زدن عینک به کاربران را با دست خود در لب عینک ungloved."

صدها نفر از مردم در یک مشتری رستوران و هیچ کس با پوشیدن ماسک یک نفر گزارش شده در مارس 11. "وجود دارد 100s از مردم در اینجا شنبه و یکشنبه بدون ماسک در هر دو کارکنان و یا مشتریان و اجتماعی بدون فاصله. رستوران و خارج از منطقه بودند کهنه با مردم است."

یکی تمپا رستوران یک حامی گفت: نه دنبال هر یک از الزامات: "هیچ میز برداشته شد و جداول نمی شد 6 فوت از هم جدا. مردم نشسته در نوار در بالا و صدر در نوار. وجود دارد یک پسر رفتن در اطراف ساخت بالون کلاه بدون کاغذ منوها... تنها چیزی که آنها به نظر می رسید انجام دهید این است که باید ضد عفونی کننده دست در ورودی."

با دولت ورود به فاز 2 بارها و کاباره ها می توانید برای باز کردن در 50 درصد ظرفیت ها و رستوران ها می تواند گسترش به 75 درصد اشغال. همچنین با فاز 2 COVID شکایت پورتال شده است تعطیل و DBPR روشن است به آن استاندارد آنلاین فرم شکایت.

"آژانس به بازگشت به استاندارد فرم آنلاین برای دریافت شکایات مربوط به DBPR مجوز کسب و کار و یا افراد" او گفت:.

DeSantis روشن ساخته است او نمی خواهد به بازگشت به مرحله 1 اما گفت که او نمی خواهد پیشدستی دولت های محلی از تحمیل اجباری ماسک مورد نیاز و سایر اقدامات برای محافظت از مردم است.

گفت: Jenne: "مردم در حال گرفتن پیام های مخلوط از رهبران خود و عدم اطلاعات, به طوری که آنها در حال تصمیم گیری خود را بر اساس وضعیت خود را."

تماس با جف Schweers در jschweers@gannett.com و به دنبال او را در توییتر @jeffschweers.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن