Pensacola مرکز خلیج جلوه خورشید کمربند postseason بسکتبال

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:25 PM EDT Jun 10, 2020این Pensacola خلیج مرکز به اوج دزدکی حرکت

توسط NEWSSALAM در 22 خرداد 1399

این Pensacola خلیج مرکز به اوج دزدکی حرکت کردن در روز چهارشنبه از آنچه مارس جنون را مانند نگاه در پنساکولا در 2021.

خورشید کمربند پرده برداری از چوب جنگلی بسکتبال است که مورد استفاده قرار گیرد برای خورشید کمربند قهرمانی در مردان و زنان بسکتبال. این postseason کنفرانس مسابقات برگزار خواهد شد در پنساکولا در خلیج مرکز و Hartsell عرصه در پنساکولا کالج ایالتی از 2021-25.

قبلا قرار دارد در نیواورلئان — که در آن خورشید کمربند کنفرانس استوار است — دادگاه زرد و آبی رنگ و آرم سازگار با خورشید کمربند نام تجاری طراحی مجدد که در ماه مه منتشر شد.

در محل نیواورلئان افق استفاده می شود که به خط زمینه چوب جنگلی دادگاه ویژگی های نام تجاری برای Pensacola و خانه جدید خود در خلیج مرکز.

"این خوب به دنبال دادگاه و آن را در شکل بزرگ" گفت: Michael Capps, دستیار مدیر کل Pensacola خلیج مرکز. "آن زمان ما چند ساعت امروز به آن را دریافت کند و ما در حال رفتن به شکستن آن را و ذخیره آن برای استفاده در آینده.

"بخشی از بازدید امروز نه تنها برای دیدن این دادگاه در فضا بلکه به پیش بینی آنچه که ما می توانید انجام دهید را به تمام عرصه مناسب برای خورشید کمربند قهرمانی و جاده به چهار نهایی."

رونمایی شد و لحظه ای هیجان انگیز برای یک مرکز است که تا حد زیادی تعطیل شده است بیش از سه ماه گذشته به دلیل جاری COVID-19 همه گیر که توقیف این Pensacola یخ آگهی های نجومی به تعویق افتاد و رویدادهای مهم از قبیل فارغ التحصیلی دبیرستان و فیستا پنج پرچم تاجگذاری توپ.

قربانی دیگری از این بیماری همه گیر شد سالانه Harlem Globetrotters نشان می دهد, است که این مرکز بزرگترین تاخت و تاز کردن به بسکتبال در سال های اخیر Capps گفت.

"گذشته از جهانگردان عاشق) شما می خواهم به بازگشت به امکانات اولیه روز با CBA و (پنساکولا) گردباد زمانی که ما تا به حال بازی بسکتبال در اینجا به طور منظم" Capps گفت. "این خواهد بود که برای اولین بار قابل توجهی مسابقات بسکتبال برگزار می شود در ساختمان است."

بسکتبال برای اولین بار از بسیاری از بازسازی و انتظار می رود در آینده به خلیج مرکز.

با تشکر از خورشید کمربند را انتخاب تسهیلات برای آن postseason مسابقات بسکتبال خلیج مرکز دسترسی به تقریبا 1 میلیون دلار بودجه برای بازسازی. بزرگترین برنامه شامل یک صفحه رتبه بندی جدید با قابلیت های ویدیویی بهبود یافته دسترسی Wi-Fi و بهبود به رختکن و ورزشکار دیگر امکانات.

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب