Pensacola شهروند پلیس کمیته مشورتی دیدار خواهد کرد برای اولین بار در این هفته

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 7, 2020شهر Pensacola به تازگی تشک

توسط NEWSSALAM در 17 تیر 1399

شهر Pensacola به تازگی تشکیل شده شهروند پلیس کمیته مشورتی خواهد شد که اولین جلسه پنج شنبه شب.

12-عضو کمیته در نظر گرفته شده است به عنوان یک جامعه ارتباط به پنساکولا اداره پلیس ابراز نگرانی ها و پیشنهادات خود را در مورد راه های آژانس می تواند بهبود بخشد.

این کمیته اولین جلسه برای اهداف سازمانی و کمیته نمی شود در نظر گرفتن هر گونه اقدام است. این کمیته در آینده برنامه شروع به شکل گرفتن زیر نظر جمع سالن های شهر با جامعه گسترده تر و شهرستان استخدام آموزش مشاور Cedric الکساندر.

"ما گفت: برای مدت زمان طولانی این ایده است که ما را به نشستن با آنها و گرفتن ایده از آنها در جامعه" شهردار Grover رابینسون گفت: در مجازی کنفرانس مطبوعاتی دوشنبه. "من قطعا نگاه به Cedric او از تجربه و تخصص. به همین دلیل ما او را استخدام کرد, این چیزی است که ما او را در آورده ، و من قصد دارم به تکیه زیادی بر تجربه و تخصص خود را و نگاه او را به کشف کردن آنچه که ما نیاز به انجام است."

Pensacola پلیس کمیته مشورتی نهایی. ساخته شده است که این لیست ؟

شهردار Grover رابینسون سرعت ایجاد شهروندان کمیته مشورتی در پلیس

در سراسر کشور وجود داشته است خواستار لایه جدید از پلیس پاسخگویی و نظارت پس از مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید از مینه سوتا مردی که زمانی که یک افسر kneeled در گردن او برای بیش از هشت دقیقه است.

محلی طرفداران شروع به فراخوانی برای ایجاد یک شهروند کمیته مشورتی در سال 2019 پس از آن Pensacola افسر پلیس به ضرب گلوله کشته و محلی مرد Tymar کرافورد در نقض وزارت نیروی مرگبار پلیس. ایده برای ایجاد این کمیته تایید شد توسط یک Escambia County هیئت منصفه که اتهامات مطبوعاتی در برابر افسر اما به نام برای آموزش بیشتر و اصلاحات در پنساکولا اداره پلیس.

الکساندر یک Pensacola بومی و اجرای قانون اجرایی با تجربه در حوزه های محلی و ایالتی و فدرال در سراسر کشور استخدام شد و در اواخر سال 2019 به ارائه تنوع و آموزش رهبری به PPD و منجر به ایجاد شهروند پلیس کمیته مشورتی.

بیشتر: با اقتدار می آید مسئولیت: کارشناس می دهد Pensacola پلیس آموزش در تعصب رهبری

بیشتر: Tymar کرافورد عکسبرداری: هیئت منصفه کاهش به اتهام سابق Pensacola کارآگاه پلیس

این کمیته 12 عضو منصوب شد شهردار و شورای شهر و آنها عبارتند از جامعه طرفداران وکلای کشیشان و دیگر رهبران جامعه.

این گروه اولین جلسه خواهد بود 5:30 بعد از ظهر پنج شنبه در پنساکولا شورای شهر اتاق. در این نشست خواهد بود livestreamed عمومی در cityofpensacola.com/video.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن