شورای شهر Pensacola به وزن در استرلاین قایق اجاره بندر با وجود هیچ روابط قانونی به شرکت مادر خود

Jim LittlePensacola News Journal منتشر شده در 7:00 صبح EDT اوت 12, 2020پس از بیش از دو ماه، شورای شهر Pensacol

توسط NEWSSALAM در 22 مرداد 1399

پس از بیش از دو ماه، شورای شهر Pensacola در روز پنجشنبه بحث و به طور بالقوه در تصویب اجاره نامه جدید در بندر Pensacola برای یک شرکت جدید قایق سازی رای گیری، اما اجاره نامه پیشنهادی هنوز هیچ ارتباط قانونی با شرکت مادر است.

اگر تصویب شود، قایق های استیملاین از شمال غربی فلوریدا اجاره اولیه 10 سال در بندر، پرداخت 127،875 دلار در سال برای پنج سال اول اجاره و 255،000 دلار در هر سال برای دوره پنج ساله دوم اجاره.

این شرکت مسئول تکمیل ساخت و ساز ساختمان های ناتمام 92,000 فوت مربع ی انبارهای شماره 9 و شماره 10 در بندر می باشد.

Streamline عملکرد قایق Corp., یک نهاد قانونی مختلف, عمل خارج از Hialeah و صاحبان آن با سرمایه گذار از گروه پالافاکس جنوبی به امضا اجاره با شهرستان به عنوان قایق Streamline شمال غربی فلوریدا شریک.

رابینسون در ماه مه اجاره نامه را کشید تا اجازه دهد تا به مسائل مطرح شده توسط اعضای شورا ها اجازه داده شود که به آن ها گوشزد شود. یکی از بزرگترین نگرانی ها بر روی بوی بالقوه از فرایند ساخت به نظر می رسد در اجاره نامه جدید خطاب شده است، که در حال حاضر اجازه می دهد تا شهرستان به اجرای شکایت از بو از تسهیلات.

پرسش های شریک زندگی: قایق های ساده شریک کسب و کار برای تقلب بیش از معامله کسب و کار با شرکت دیگری شکایت

پیشنهاد بندر جدید: بندر Pensacola ممکن است محل جدید مرکز کنسول ماهیگیری تولید کننده قایق

اجاره کشیده: Pensacola نگه می دارد در تصویب اجاره بندر برای قایق های جریان برای دامپزشکی اضافی

با این حال ، سوالات مربوط به اتصال شرکت جدید نام تجاری به شرکت مادر خود را در فلوریدای جنوبی به نظر می رسد بی نشانی.

"باز هم، چیزی با دارایی های زیادی نیست، آن را سخت به آنها را به اجاره 10 سال یا اجاره 20 سال و یا با این حال آن را به پایان می رسد تا بودن، "اندی Terhaar شورا گفت. اگر ما می توانیم نوعی تضمین از شرکت مادر داشته باشد، آن را بزرگ خواهد بود. من می دانم که خیلی وقت ها سوال است، اما وقتی این LLCs های کوچکتر را راه اندازی می کنید، راحت است که فقط از چیزی دور شوند.»

در یادداشتی به اعضای شورای شهر، امی میلر مدیر پنسکلا نگرانی اعضای شورا را در مورد این که چه کسی با استناد به آنچه صاحبان قایق های عملکرد Streamline، پیتر گارسیا و اوزی سانچز، به او گفت، مورد خطاب قرار داد.

او گفت گارسیا و سانچز مالکیت اکثریت در شرکت جدید حفظ خواهد شد، با جنوب پالافاکس گروه تامین مالی شرکت جدید.

این درک کارکنان است که توافق نامه های مشارکتی بین شرکت ها به گروه پالافاکس جنوبی اجازه می دهد تا در طول زمان تا ۴۹٪ مالکیت در شرکت را به دست آورد. گروه پالافاکس جنوبی، آقای (جیمز) دیلارد و آقای (ریچارد) بکیش هیچ گونه مسئولیت روزانه دست به دست یا عملیاتی از کسب و کار را نخواهند داشت." میلر نوشت.

با وجود اجاره نامه ساخت هیچ اشاره ای از شرکت فلوریدای جنوبی، این شهر در هنگام ارزیابی ثبات مالی شرکت جدید بر روی مالی آن شرکت متکی بود. شهر گفت: سوابق مالی آن در ارزیابی خود استفاده می شود از سوابق عمومی معاف هستند.

قایق های استیملاین از شمال غربی فلوریدا یک نهاد جدید است و به این ترتیب، هیچ سابقه مالی. با این حال ، کارکنان بندر و فلوریدا غرب کارکنان را بررسی کرده اند Streamline عملکرد قایق '2017 ، 2018 و 2019 مالی ، "میلر نوشت. "... اطلاعات خاص را نمی توان منتشر کرد، با این حال، 'رکورد مالی نشان دهنده کسب و کار موفق و در حال رشد، با فروش و درآمد افزایش سال در طول سال از زمان آغاز به کار در سال 2017 است.'"

سرمایه گذاری های گذشته گروه پالافاکس جنوبی سابقه ای پرسش بار داشته است، مانند بهره برداری از آن از دفن کردن زمین در Wedgewood در جنوب Palafox Properties LLC، که هنوز هم در حال دعوی در حال است. مدیر شرکت نیز در حال دفاع از خود در دعوی در دادگاه به عنوان مثال تقلب مربوط به سرمایه گذاری بیش از یک شرکت عرضه پزشکی وجود دارد.

جو بوهلر، همکار مدیریت شرکت املاک تجاری جی جی بوهلر و شرکت، بیش از ۴۵ سال سابقه دارد و رئیس انجمن املاک تجاری NAIOP در پنزاکولا بود.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن