Pensacola خانه مامان گلوله در درایو توسط تیراندازی در یک هفته. او فقط می خواهد صلح است.

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 11:31 AM EDT Jun 29, 2020یک Pensacola مادر که خانه هدف قرار داد

توسط NEWSSALAM در 9 تیر 1399

یک Pensacola مادر که خانه هدف قرار داده بود دو بار در کمتر از یک هفته توسط درایو های بورس می گوید: او است که زندگی در ترس از تکرار تلاش.

شرلی زبان انگلیسی است که به طور فزاینده گرفتار تکراری فکر کردم: اگر دفعه بعد خانواده او نیست بنابراین خوش شانس ؟ اگر دفعه بعد یک گلوله ولگرد snatches دور یکی از دخترش " زندگی می کند ؟

انگلیسی نمی داند که چرا او در خانه بود و دو بار اخراج كرد. او گفت: او می داند که چه گروهی در پشت این تیراندازی و او به شدت می خواهد کسانی که ادعا اعضای باند که مسئول هستند به ترک خانواده به تنهایی.

بستن تیراندازی با هم: ECSO: پنج شنبه درایو توسط تیراندازی مرتبط با عکسبرداری از پنساکولا رپر 'Frozonee'

انگلیسی را فوت کرد در سال 2018 زمانی که او فقط 20 سال سن. آخرین چیزی که او می خواهد به از دست دادن یک کودک است.

"خانواده در تلاش هستند تا به من و بچه های من' زندگی بدون هیچ دلیل. ما تا به حال هیچ ربطی به با هر یک از این خانواده باید سعی در کشتن ما دو بار" به زبان انگلیسی گفت. "من می خواهم به آنها بگویم که هر کسی را به آنها ببخشید.

"من خیلی متاسفم. من عذرخواهی," زبان انگلیسی ادامه داد. "اما من و بچه های من هیچ ربطی به این."

زبان انگلیسی با این نسخهها کار به عنوان یک سرپرست در یک هتل در وارینگتون و در یک زندگی متوسط خانه در Monclair محله Escambia County با او 8 ساله و 12 ساله دختر.

در خانه من اسپری توسط گلوله در ژوئن 20 و دوباره در صبح روز 25 ژوئن.

اولین بار این اتفاق افتاد او نبود اما او را به خانه بودند, او گفت:. "آنها بوده است کاهش یافته و با مادر بزرگ خود را که به تازگی گرفته شده آنها به بازار به پدر خود هدیه روز پدر."

نه تیراندازی منجر به آسیب, اما, انگلیسی جوانترین دختر دچار آسیب های روانی شده.

"کودک من در هر زمان ما راه رفتن در خیابان و دیدن یک ماشین در حال آمدن او را گام به گام پشت سر من و مسائل" به زبان انگلیسی توضیح داده شده است. "(پنج شنبه صبح) احتمالا ساخته شده از آن بدتر است. احتمالا ما در حال رفتن به مجبور به گرفتن مشاور برای واقعی است."

صبح روز پنجشنبه یک گلوله آمد به خانه در نزدیکی پایگاه درب جلو و دو گلوله شکست یک اتاق جلو پنجره با یک پرتابه ricocheting به یک بستر بالین زبان انگلیسی گفت. "من تا به خواب در بستر آن شب در آن اتاق است."

"اگر او می شده اند نشسته تا او را نمی توان در اینجا در حال حاضر," او اضافه شده است.

"چرا" خانه او

انگلیسی معتقد است هر دو تیرباران شدند تلافی جویانه اعمال متصل به نظرات برادرزاده او ساخته شده در رسانه های اجتماعی در حالی که ماندن در خانه او مربوط به مرگ پسرش و 20 ژوئن قتل یک محلی هیپ هاپ هنرمند.

انگلیسی آشکارا اذعان می کند که در زمان مرگ او پسرش مایکل Crumpton شد یک عضو از Crips باند. او در حال فرار از اجرای قانون در سال 2018 و در روزهای پس از آن زبان انگلیسی گفت: اعضای یک باند رقیب سرگرم کننده ساخته شده از مرگ پسرش در رسانه های اجتماعی.

او گفت که Pensacola مبتنی بر رپر Kuanterion رودخانه بود, انجمن با باند رقیب.

رودخانه ها 18 که انجام شده تحت نام مرحله "Frozonee" درگذشت شنبه به عنوان نتیجه چندین زخم گلوله. به زبان انگلیسی گفت: او برادرزاده ارسال شده التهابی تفسیر در رسانه های اجتماعی در مورد قتل او — به عنوان یک نوع از باز گشت.

تقریبا به عنوان به زودی به عنوان برادرزاده او را از نظر رفت و در اینترنت, مردم شروع به تیراندازی در خانه او.

"برادرزاده من کردم این تماس تلفنی که Frozonee تا به حال کشته و بنابراین او رفت و آنلاین و پرسید که چگونه آن را احساس می کنید برای کفش به پای دیگر" او گفت:.

Escambia County Sheriff دفتر سخنگوی مسلح ، اندرو هابز تایید کرد که ECSO محققان برگزاری یک نظریه مشابه در مورد انگیزه برای تیراندازی. کارآگاهان بر این باورند انگلیسی که محل مورد هدف قرار گرفت در اقدامی تلافی جویانه برای ویدئوها که کسی ارسال شده به رسانه های اجتماعی از درون خانه او.

این ECSO تایید کرد که در پی تیراندازی که منجر به کشته شدن Frozonee وجود دارد تقریبا بلافاصله یکی دیگر از باند مرتبط با تیراندازی در 20 ژوئن در زبان انگلیسی را خانه همان خانه بود که هدفمند دوباره پنج شنبه صبح.

"ما در حال بررسی آن است. ما در حال انجام همه چیز ما می توانیم" هابز گفت. "اما افرادی که درگیر هستند به طور کامل در آینده با تمام اطلاعاتی که آنها احتمالا می تواند می دانم."

در حالی که به زبان انگلیسی گفت: اخبار و مجله در مورد او اعتقاد به این که رودخانه' بازمانده از دوستان و همکاران شدند تیراندازی در خانه او نمی ارائه هر نام هر کسی که او مظنون درگیر شد و اصرار داشت که برادرزاده او با وابسته نیست و هر باند است.

"من فقط می خواهم زندگی من به بازگشت به راه آن همواره بوده است," او گفت:. "من فقط می خواهم برای رفتن به محل کار و به منظور بالا بردن بچه ها من می خواهم از آن استفاده می شود."

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن