Pensacola به عنوان رتبه بالا 100 "بهترین شهر کوچک" در امریکا

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهانتشار: 10:55 AM EDT Jun 24, 2020حتی 2020 به سختی می تواند راه آهن Pensacola حر

توسط NEWSSALAM در 4 تیر 1399

حتی 2020 به سختی می تواند راه آهن Pensacola حرکت به عنوان یکی از سریعترین رشد شهرهای کوچک.

این هفته Pensacola بود به نام یکی از "بهترین شهرهای کوچک" در آمریکا — سلتنج در هیچ. 31 از 100 — با توجه به گزارش های تولید شده توسط رزونانس مشاوره یک متخصص در مقصد-نام تجاری میباشد.

رتبه بندی تشخیص بالا انجام شهرستانها با مترو جمعيت بين 100000 تا 500,000. Pensacola ذکر شده مترو جمعیت در رزونانس است 494,883.

لیست طراحی شده است به "کمیت و معیار نسبی با کیفیت از مقام و شهرت و رقابتی هویت" از شهرهای کوچکتر. از 100 شهرستانها در سال 2020 رتبه بندی شهرهای فلوریدا را تا هفت نفر از آنها را.

در اینجا چگونه دیگر شهرهای فلوریدا پشته: ناپل (2), گینسویل (32) پونتا گوردا (38), تالاهاسی (42), پورت سنت لوسی (72) پاناما سیتی (94) و روستا (99).

رنو نوادا در آمد در هیچ. 1. ارزش ذکر است, Mobile, آلاباما قرار گرفت ندارد. 21.

این مطالعه گفت که رنو است که در آن "استعداد جوان است که ریختن" را به عنوان به خوبی به عنوان بازدید کننده چون از شهرستان های ارائه شده و رشد زیرساخت ها و فعال شبانه — که شامل قرعه کشی از آن نئون روشن قمار.

بیشتر در ناپل' هیچ.2 رتبه بندی: در حال حاضر برای برخی از خبر خوب: ناپل اراضی در لیست بهترین شهرهای کوچک در امریکا

صاف کردن ساحل و اقتصاد مردم محلی بسته Pensacola Beach طول coronavirus بیماری همه گیر. اما گردشگران ،

قبلا این رتبه بندی شامل شهرهای با جمعیت کمتر از 1 میلیون به جای 500,000 جدید آستانه برای مطالعه است.

در حال حاضر متوسط شهرستانها مانند تولسا و توسان دیگر نمی تواند در نظر گرفته شود به صورت لیست به شهرستانها مانند ناپل و Pensacola واضح تر راه به بالا.

این رده بندی بر اساس شش دسته بندی ها: محل, محصول, برنامه نویسی, مردم, رفاه و توسعه به عنوان شش ستون — یا "Ps."

22 وجود دارد عوامل در نظر گرفته شده تحت آن گسترده تر دسته بندی و Pensacola برجسته شد برای دو گروه عمده عوامل خاص در تشدید گزارش: تحت "محل" چتر Pensacola به رسمیت شناخته شد و برای آن فوق العاده پارک ها و خارج از منزل. تحت "محصول" بنر Pensacola دریافت نمرات بالا خود را برای اتصال.

"با پر جنب و جوش سواحل قابل پیاده در مرکز شهر و یک اسپانیایی به سبک معماری پنساکولا فلوریدا کوچک شهر به تماشای" در این گزارش بخوانید. "دهکده در 1559, Pensacola به دقت حفظ معماری تاریخی خود را رتبه بندی (no.) 17 برای مناظر و نقاط دیدنی و بالا 25 در ما عمیق جای دسته. از آن 52 مایل از شکر سفید سواحل کشش در کنار یکی از قدیمی ترین شهرک Pensacola Beach است که در خط مقدم با مشاورین رتبه بندی آن را به عنوان یکی از پنج بهترین در کشور—کمک به قدرت شهر به آن #6 رتبه بندی برای پارک ها و خارج از منزل."

این گزارش در ادامه به دولت که قبل از COVID-19 گیر Pensacola گردشگری هزینه های رو به افزایش در این منطقه با بازدید کنندگان برای Escambia County هزینه بیش از 800 میلیون دلار در سال 2018 است.

Coronavirus شکایات: Pensacola منطقه کسب و کار در میان صدها شکایت برای نقض COVID-19 قوانین

"بدیهی است که بازدید Pensacola را "گردشگری, آثار' کمپین که راه اندازی شده در سال گذشته برای ترویج این صنعت و تاثیر آن بر اقتصاد است که کار خود را" تشدید اعلام کرد. "کمپین تمرکز بر مشاغل و مالیات بر درآمد, اما بیشتر از آن در "کیفیت محل" که گردشگری برای ساکنان ایجاد می کند."

COVID-19 تاثیر مجبور بازدید Pensacola به توسل به ترویج "staycations" به آن ساکنان منطقه به جای استفاده از تعطیلات به بازدید کنندگان بالقوه برای اولین بار به عنوان حق ملی, سفر و گردشگری هفته نورد در اطراف در این سال در اوایل ممکن است.

در حال حاضر بازدید Pensacola است وظیفه بدانند چگونه با خیال راحت به احیای صنعت گردشگری در پنساکولا که متکی بر $938 میلیون دلار سالانه بازدید کننده هزینه و پشتیبانی از 19,000 منطقه شغل در سال است.

این طرح را در اطراف ابزار دیجیتال و تبلیغات هدفمند برای ترویج, هوای آزاد, امکانات رفاهی مانند باز سواحل و مسیرهای پیاده روی.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن