Perdido بسته & کشتی حرکت به جدید سورنتو جاده محل | کسب و کار جدید

Kalyn ولف کسب و کار جدیدمنتشر شده 7:00 PM EDT 28 ژوئن 2020وقتی که می آید به ساخت یک کسب و کار شما نمی نیاز به

توسط NEWSSALAM در 8 تیر 1399

وقتی که می آید به ساخت یک کسب و کار شما نمی نیاز به هر کسی که به شما بگویم که بسیاری اتفاق می افتد در 17 سال. و Perdido بسته & کشتی در حال حاضر خود را جشن 17 سال در کسب و کار است که هیچ غریبه ای به آن است.

فقط در 17 سال پس از سه صاحبان عمده و طوفان و ریزش نفت در یک اداره پست بسته Perdido بسته & کشتی از نقل مکان به محل جدید در میان آخرین رویداد مهم – ادامه COVID-19 جهانی همه گیر.

"ما نقل مکان کرد بیش از آخر هفته روز یادبود. ما آن را به سرعت" Perdido بسته & صاحب کشتی ویکی چندلر گفت. "از آن زمان مقدار زیادی از کار را از اینجا دریافت کنید. هنگامی که دایره K خریداری اموال ما را در گوشه ای برای یک ایستگاه جدید آنها به من اجازه اقامت وجود دارد تا زمانی که من دنبال یک مکان جدید. که من پیدا کردم دو مکان که نیست نزدیک به اندازه کافی بزرگ تا زمانی که من پیدا کردم این یکی."

محل جدید در 10447 سورنتو Roa سوئیت 100 در پنساکولا است 1500 متر مربع است که در دو اندازه اصلی به محل قبلی. به عنوان به زودی به عنوان شما راه رفتن در شما متوجه دیوار آراسته با پاکت از هر شکل و رنگ و اندازه. محصولات محلی, کتاب های نوشته شده توسط نویسندگان محلی و فرانک قهوه ای و بین المللی ترانه سرایان جشنواره همچنین پر کردن قفسه ها برای اضافه کردن عطر و طعم.

"همه چیز ما است محلی" چندلر گفت.

اما این بدان معنا نیست که چندلر نشده در خدمت کسانی که در خارج از محدوده شهر. از آنجا که COVID-19 شیوع Perdido بسته & Ship شده است قادر به ارائه خدمات ضروری مانند عکس گذرنامه با تشخیص صورت, انگشت نگاری و چک های پس زمینه.

"مردم از آنجا که دافنه و می سی سی پی سفر کرده اند در اینجا برای خدمات ما. اما بزرگترین چیزی که شده است دفتر اسناد رسمی کار" چندلر گفت. "پس از COVID-19 با بانک ها در حال بسته ما انجام شده است بسیاری از اسناد رسمی کار و رسیدگی به اسناد قانونی است."

با تشکر از چندلر رو به جلو فکر کردن آیتم های دیگر مانند ضد عفونی کننده دست نیز به وفور در دسترس است.

"من دستور داد یک مورد از ضد عفونی کننده دست دو ماه قبل از COVID-19," چندلر گفت. "زمانی که هیچ کس می تواند پیدا کردن ضد عفونی کننده دست ما آن را به حال."

کسب و کار جدید

Osteostrong خلیج فارس نسیم را قطع نوار ژوئن 23 | کسب و کار جدید

OWA در فولی بازگشایی پارک تفریحی به مردم | کسب و کار جدید

Pensacola حرفه ای جوان میزبان نام تجاری وبینار سری | کسب و کار جدید

پله در ارائه یک نیاز ضروری برای جامعه شده است ادامه تم برای Perdido بسته & کشتی. زمانی که Innerarity نقطه اداره پست بسته Perdido بسته & کشتی قادر به مرحله و پر کردن چاله ها که مانده بودند در پی آن است.

"این چیزی است که ما در اینجا برای" چندلر گفت. "ما تا به حال افرادی که در حمل و نقل کاغذ توالت به دوستان و اعضای خانواده. هر کس قادر به نگه داشتن شغل خود را از آنجا که ما ارائه ضروری است."

یکی کوچک نگران چندلر بود پس از افتتاح محل جدید بوده است کاسته خواهد شد مشتریان خود را به دنبال او به محل جدید?

"در حال حاضر که ما بیشتر از این کلید من نگران بود. اما ما قادر به نگه داشتن مشتریان خود و پس از آن برخی" چندلر گفت. "عنوان خبر سفر ما حتی به دست آورد برخی از فرشته آبی."

Perdido بسته & کشتی است که باز از دوشنبه تا جمعه از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر و پنج شنبه از 9 صبح تا 2 بعد از ظهر برای اطلاعات بیشتر www.perdidopackship.com تماس بگیرید و یا 850-492-9696

Kalyn ولف مستقل است ستون نویس مجله اخبار. ارسال کسب و کار جدید نکاتی برای pcolanewbiz@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب