Python شکارچی به تنهایی در اورگلیدز فلوریدا رنج می برد خونین نیش به ارمغان می آورد به خانه 17-پا مار

کیمبرلی میلر پالم بیچ پستمنتشر شده 8:11 AM EDT Jun 19, 2020پالم بیچ — مار سر بود به عنوان بزرگ به عنوان یک باغ

توسط NEWSSALAM در 1 تیر 1399

پالم بیچ — مار سر بود به عنوان بزرگ به عنوان یک باغ بیل lunging در شکارچی مایک کیمل یک بار دو بار قبل از غرق شدن آن recurved دندان را به بازوی خود باعث خون به جهش در ریتم با او مسابقه قلب است.

به تنهایی در یک جزیره فاسد در اورگلیدز فلوریدا کیمل آمده بود به دنبال مهاجم پایتون. او می دانست که این تپه از بالا زمین خشک خواهد بود بارور شکار با اواخر ماه مه و باران باعث آب به افزایش است. او تخمین زده کویل عضلانی در ترد بوته در حدود 17 فوت است.

اما مجوز پایتون شکارچی دست کم گرفت رسیدن به آن و در زمان خطر با گرفتن دم خود به جای سر آن است. دندان های مهندسی بر چوب اویختن و نگه مبارزه طعمه قطعه قطعه ورید زیر آرنج خود را.

"که در آن نقطه, نگرانی اصلی من نیست blacking" گفت: 32 سال کیمل که تصویری از تاریخ 8 ژوئن روبرو می شوند را نشان می دهد یک نفس نبرد با honed درنده به عنوان بزرگ به عنوان یک دکل کشتی. "خونریزی از عبور ذهن من, اما من واقعا نگران از دست دادن هوشیاری."

در حالی که در فلوریدا منحصر به فرد Burmese python شکار گرفته اند در یک Disneyesque هوا با اعتیاد به مواد مخدره از این سال را با زرق و برق دار, Python کاسه و امثال کرنش Ozzy Osbourne و مشهور آشپز گوردون رامزی مصرف ساخته شده برای تلویزیون سفرهای برای شکار مارها کیمل کوتاه اما خونین نبرد نشان می دهد که چگونه مرگبار جدی برای ریشه کن کردن این تهاجمی خزنده می شود.

این هیچ اهلی سواری در جنگل کروز.

"هر زمان که شما گرفتن چیزی بزرگتر از 14 آن را نه یک مار دیگر, این یک هیولا" گفت: دونا Kalil, 57, مجوز, python شکارچی برای فلوریدای جنوبی مدیریت آب منطقه. "من می خواهم به من می گویند یک چیز خطرناک در یک بسیار مراقب باشید در راه است."

Kalil برآورد او را گرفتار 300 pythons عمدتا به عنوان بخشی از مدیریت آب منطقه 3 ساله برنامه می پردازد که شکارچیان حداقل دستمزد تا 40 ساعت در هفته به شکار pythons به علاوه پاداش بر اساس ظهر.

پایتون اندازه گیری تا 4-پا-طولانی به ارمغان می آورد در یک اضافی $50 با اضافی $25 برای هر پا پس از آن. اضافی $200 می تواند به دست آورده برای هر پایتون گرفتار حفاظت از لانه را با تخم مرغ.

طولانی ترین پایتون Kalil گرفتار شده بود 15.5 ،

او را گاز گرفته شده است چندین بار اما هرگز تا به حال یک زخم به خود جلب کرد که نوع خون است که کیمل بوده خیساندن او شلوار و پیراهن و ریختن بر روی حلقه مار و چمن در اطراف او.

یکی از ترسناک ترین لحظات بود که در یک شب شکار. او در وضع مالیات و اندیش حدود 18-بالا و پایین صفحه در زیر آب. او رخنه کرد پایین بانک که در آن روشن خود را در تاریکی.

"من آن را به ضرب گلوله در سمت راست سر با .44 مگنوم" گفت: Kalil بود که با استفاده از مار به ضرب گلوله گلوله است که حتی پوست نفوذ می کند. "من احساس می کنم مثل زندگی من در خطر بود. فقط دیدن یک مار بزرگ و ملاقات با او چهره به چهره بود کمی شبح وار."

مار فرار کرد به سربار sawgrass و رو دور. بار دیگر او برداشت 13-پا پایتون توسط سر بود اما آنقدر قوی آن yanked او لوی او در "مثل یک عروسک کهنه." او سقوط کرد 5 فوت به پایین فرود بر روی چانه, اما اجازه نمی رفتن مار.

Kalil ترجیح می آورد و دیگران را با او در شکار به او چشم اضافی برای پیدا کردن pythons و با کمک بزرگتر مارها.

کیمل همچنین یک منطقه-قرارداد پایتون شکارچی می رود به باتلاق ،

در صبح روز دوشنبه قبل از نیش او هدایتش را 14 فوت جان قایق از طریق آبهای زمین های باتلاقی توقف در جزایر متعدد قبل از سکندری بر 17-بالا و پایین صفحه.

آدرنالین, مسابقه, او خود را تنظیم دوربین برای ضبط ضبط برای مدیریت آب در منطقه و سوابق خود را رسانه های اجتماعی طرفداران. به جای رسیدن به سر او رفت و به صورت دم. در حالی که سر کمی مخدوش برس کیمل اذعان می کند او همچنین می خواستم برای تست فطرت خود.

"این قطعا به من نشان داد که قدرت خود را حق دور. من حفر من به سنگ آهک برای جلوگیری از آن وجود دارد و یک یدک کش از جنگ" کیمل گفت. "از وجود آن آنچه را که من می خواستم آن را به انجام دوباره و اعتصاب در من دلیل آن را به من می دهد فرصت برای به دست آوردن سر خود را."

او گریختم یک زن و شوهر از اعتصاب, پس از آن او نبود.

"او مرا مادر من او هر چند" کیمل گفت: در Facebook پست به عنوان او با استفاده از یک پارچه مار کیسه به کراوات تا خونریزی بازو بدون همیشه رها از پایتون.

کیمل که می رود توسط رسانه های اجتماعی نام مورد Python, گاوچران برنده این سال فلوریدا پایتون کاسه پس از ابتلا به هشت مارها در طول مسابقات. او همچنین شناخته شده برای کار خود را در به دام انداختن و کشتن مهاجم ایگوانا سبز, Egyptian geese و خوک وحشی.

اما پایتون ساخته شده است که او را در رسانه های اجتماعی با ویدئوها و عکس ها را نشان ابتلا به سه pythons در یک بار آمدن و پس پایتون لانه پر از تخم مرغ — یکی از مهم ترین لحظات در کیمل را پایتون شکار حرفه ای, او گفت:.

او نه تنها منطقه پایتون شکارچی که پیدا کرده است مقداری از شهرت از طریق برنامه و یا parlayed آن را به یک حرفه ای است. از ماه مارس سال 2017 حدود 3000 مارها گرفته شده برای خروج از باتلاقی.

Jason Leon, 31, میامی بود به طور خلاصه یک منطقه شکارچی یافت اما دولت رکورد طولانی ترین, python – 18 فوت و 8 اینچ – سال قبل از برنامه آغاز شده است. او در حال حاضر اجرا می شود هدایت پایتون شکار airboats و ATVs. تا آنجا که لئون می گوید توقیف پایتون یک شاهکار هر کسی می تواند استاد او اذعان خطرات.

"در صورتی که مار گاز گرفته بود (کیمل) در یک شریان اصلی او می توانست به راحتی بلد کردن" لئون گفت. "من شده است در موقعیت که در آن من پیچیده شده چندین بار و اگر بازو و یا پا می رود مرده و شما از دست دادن گردش خون شما از دست دادن کنترل است."

گرد و خاکی "Wildman" Crum که خود را شناخته شده است پابرهنه مار کشمکش یک منطقه شکارچی به دست آورده و یک کانال دیسکاوری نشان می دهد به نام "Guardians of the Glades."

Crum, 40, گفت: این نشان می دهد که در انتظار به دلیل جدید کروناویروس اما یک قسمت در طول فصل یک اسیر ترسناک مبارزه او با بیش از 16-پا مار او معتقد بود: "رفتن به سر من مانند یک عروسک باربی است."

کیمل بود که شکار با Crum که شب تا به حال به مرحله بعد از مار پیچیده خود را در اطراف گردن خود را.

"من نوع ناراحتی من وجود دارد برای کمک به او" Crum گفت. "ما احتمالا باید به شکار توسط خودمان, اما ما چون ما خیره مردان است."

Crum طولانی ترین مار بود 16 فوت و 11 اینچ است.

کیمل نمی دانم دقیقا چه مدت اخیر خود گرفتن است و یا چقدر وزن آن به دلیل مدیریت آب منطقه را بررسی کنید-در ایستگاه بسته است از coronavirus. شکارچیان در حال خواسته به توقف خود را به مار تا زمانی که آن را می توانید بازگشایی شده است.

اما با یک اندازه گیری – با kinks – حداقل 17 فوت است.

منطقه رکورد 17 سر پا, 5 اینچ.

کیمل گفت که وزن آن بین 130 و 140 پوند و معتقد است این مار ممکن است مشابه وزن است.

او قادر به آن را به عقب به جان قایق و حتی با یک بازوی زخمی و نور سر و گرفتن آن را به امن جعبه.

"من عاشق مارها و باید به آنها احترام نمی ترسید" کیمل گفت. "آنها باید گرفته شود برای چه هستند, یک حیوان وحشی است که می تواند به شما صدمه دیده است."

دنبال کیمبرلی میلر در توییتر: @Kmillerweather

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن