UCLA در اخبار 25 ژوئن 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 5 تیر 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

UCLA Anderson هوا: اقتصاد در "افسردگی مانند بحران" | Los Angeles Times

کالیفرنیا بعید است که برای بازیابی آن قبل از coronavirus رفاه بیش از سه سال آینده اقتصاددانان می گویند حتی به عنوان دولت به آرامی بازسازی از یک فاجعه اقتصادی مستند. گلدن استیت را بهبود تدریجی احتمالا آینه ملت مسیر با توجه به جدید UCLA هوا. "بحران بهداشت و درمان این بیماری همه گیر بدل به افسردگی مانند بحران در [ایالات متحده] اقتصاد" نوشت: دیوید Shulman اقتصاددان ارشد در UCLA Anderson هوا. (UCLA جری Nickelsburg نیز به نقل از. همچنین: KABC-تلویزیون و KPCC-FM.)

UCLA استاد پیشگام فعال | KPCC-FM

Ju هوی جودی هان با افتخار عجیب و غریب و با افتخار کره ای آمریکایی — دو هویت است که نمی همیشه مش در حال رشد در L. A. "به خصوص در جنوب کالیفرنیا. من فکر می کنم یک نمونه کره ای آمریکایی تجربه است در واقع در حال رشد در یک کلیسا حاکم بر جامعه زندگی" گفت: هان.

معترضان نا امید پیدا کردن تست برای coronavirus | Los Angeles Times

"تست است تنها راه برای واقعا می دانم که در آن شما و جایی که آن را می گفت:" UCLA اپیدمیولوژی دکتر تیم آبجو. "بنابراین اگر شما در نهایت می خواهید به قادر به مهار و کنترل آن شما در حال رفتن به باید تست به عنوان یک جزء اصلی از این استراتژی است."

Garcetti زیر آتش برای دست زدن به تظاهرات | Los Angeles Times

"هنگامی که شما در حال اخراج از لحاظ سیاسی همه طرف هنوز مطمئن شوید که دقیقا چگونه به حرکت می کند چون شما می دانید شما نمی توانید همه را خوشحال ؟" گفت: اسحاق Bryan, مدیر, سیاه, پروژه سیاست در UCLA. "من می توانید تصور کنید که خسته کننده جایی برای او."

سیاه, هنرمندان تماس در هالیوود به اثبات Black lives matter | ایسنا

با توجه به گزارش تنوع در هالیوود منتشر شده در ماه فوریه توسط دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس (UCLA) مردم از رنگ در زمان 27.6 درصد از نقش سرب در فیلم ها برای 2019 تقریبا سه درصد در سال 2011. سران فیلم studios شد 91 درصد سفید و 82 درصد مرد و با توجه به UCLA گزارش.

دیوان عالی کشور نمی خواهد دوباره واجد شرایط ایمنی برای پلیس | ABC اخبار

"دیوان عالی کشور ساخته شده است روشن است که آنها آماده هستند به تجدید واجد شرایط ایمنی در این لحظه گفت:" جوانا شوارتز متخصص در دکترین در UCLA مدرسه قانون است.

فکر رفتن به سینما به زودی ؟ | Entertainment Weekly

دکتر آنه W. Rimoin استاد اپیدمیولوژی در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی و متخصص در حال ظهور عفونت است که مشتاق به تاکید است که حضور در هر نوع محیط جمع آوری و در لحظه حمل در معرض خطر بیشتری نسبت به قبل از شیوع آغاز شد, مهم نیست که چه اقدامات احتیاطی گرفته شده است. "قوانین اعمال می شود بدون توجه به جایی که شما هستند," او می گوید. "ما نیاز به اجتماعی دور, ما نیاز به اجتناب از جمعیت مردم در همان فضاهای بسته ما نیاز به پوشیدن ماسک, ما نیاز به خوب بهداشت و معمولا اجتناب از لمس کردن سطوح و آن را بسیار سخت به انجام این کار در یک تئاتر تنظیم." (Rimoin نیز در مصاحبه MSNBC.)

گی مردان در آغوش طبیعی جدید | کالیفرنیا Healthline

دکتر جفری Klausner, یک پزشک مراقبت های اولیه در لس آنجلس, درمان, مردان همجنسگرا برای چند دهه. از زمان شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس او گفت: بسیاری از بیماران به طور چشمگیری تغییر رفتار جنسی است که آنها شانه نیاز به روال نمایش برای بیماری های مقاربتی است. "آنها می گویند," من تا به حال هر گونه تماس از آنجایی که من دیدم شما آخرین, بنابراین بدون نیاز به انجام هر گونه STD آزمون,'" گفت: Klausner, یک استاد کمکی اپیدمیولوژی و بیماری های عفونی در UCLA.

مواد غذایی که می تواند باعث آکنه بزرگسالان | Healthline

علاوه بر افزایش سطح انسولین نیز تشویق به تولید هورمون که تولید سبوم است که می تواند باعث آکنه. "انسولین یک هورمون مترشحه از پانکراس ما به آدرس سطح گلوکز در خون ما است. آن را حس که داشتن قند بالا رژیم غذایی و یا فرآوری شده را تحت تاثیر قرار سطح انسولین و هورمون های دیگر در داخل بدن ما نیز که برخی از آنها نیز ظاهرا تنظیم آکنه" گفت: Dana Hunnes, دکترا, ارشد, متخصص تغذیه در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس مرکز پزشکی.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن