راهنما قطعی به چادر بازی کودک

مرکز خرید آرمان از بازارهای نزدیک به حرم است که به تازگی افتتاح شده و در کنار هتل و واحدهای اقامتی در خدمت گر

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مرکز خرید آرمان از بازارهای نزدیک به حرم است که به تازگی افتتاح شده و در کنار هتل و واحدهای اقامتی در خدمت گردشگران و زائران قرار گرفته است. تاریخ ساخت این سینما به سال 1347 باز می گردد و در آن زمان با ظرفیت 2200 صندلی به عنوان بزرگترین و لوکس ترین سینما در خاورمیانه شناخته می شد، اما در طول انقلاب اتفاقاتی برای این سینما رخ داد و دیگر از آن استفاده نشد؛ تا این که در سال 1391 این سینما با نام پردیس سینمایی هویزه دوباره شروع به کار کرد. با این حال برای آن دسته از مخاطبان که برای تفریح و تنوع به دنبال گشت و گذار در مراکز خرید هستند، بار دیگر چند نمونه از تفریحی ترین مراکز خرید مشهد را معرفی می کنیم. این دسته گردشگران به خوبی دریافته اند که چیزهایی که در مراکز خرید مشهد پیدا می شود در بسیاری از نقاط کشور نمونه اش یافت نمی شود. به عنوان نمونه شجاعی، نجاتی-علیزاده- علیپور-کریمی-روتلخی-مرتضوی-رحیمی-کاظمی -تواره-دواره و… بعد از انقلاب سینمای سوخته بازسازی شد و با عنوان سینما قدس شروع به کار کرد و چند سال پیش به کار خود پایان داد. از امکانات پردیس سینمایی ارمیتاژ می توان به سالن سینمای روباز، لانژ ویژه، سیستم هوشمند اعلام و اطفاء حریق، سیستم مانیتورینگ هوشمند و آنلاین در سالن یک، استفاده همزمان از سالن سینما و مرکز همایش، سیستم مدیریت مرکزی هوشمند الکترونیکی روشنایی، غرفه های فروشگاهی فعال و چشم اندازی از ارتفاع 30 متری شهر مشهد اشاره کرد.

از بهترین مجموعه های آبی در شهر مشهد مجموعه آبی کارگران است که امکاناتی مانند جکوزی، سونا، استخر بزرگسالان و استخر کودکان را در اختیار شما قرار می دهد و فضای راحت و دنج این استخر بی شک برای شما می تواند لذت باشد. از جذابیت های مرکز خرید پروما جدید بودن محصولات و اقلام آن است تا جایی که تنها قدم و زدن و گشت و گذار از لابلای غرفه های آن می تواند برای گردشگران نشاط آور باشد. از پستی و بلندی های طبیعی محل احداث این پارک آبی برای خلق سرسره ها و تونل های پیچیده استفاده شده است که قطعاً باعث جذابیت پارک شده است. از ویژگی های اصولی سینما پیروزی می توان به امکانات مناسب برای تماشاگران، برخورد مناسب کارمندان و پرسنل با علاقمندان به سینما، ایجاد فضایی مناسب برای تماشای فیلم و استفاده از سیستم های به روز صوتی و تصویری برای مشتریان اشاره کرد. از سینما های با کیفیت خصوصی مشهد که در سال 87 شروع به کار کرده و توانسته توجه زیادی را در میان جاهای دیدنی مشهد به خود جلب کند، سینما پیروزی است. در همان زمان که افتتاح شد توجه بسیاری از گردشگران و مشهدی ها را به خود جلب کرد.

پردیس سینمایی که دارای سیستم صوتی و تصویری مناسبی است توانسته توجه دسته ای از مشتریان را به خود جلب کند، اما از آنجایی که در یک مرکز خرید قرار گرفته و رفتن به پردیس های سینمایی هنوز جای خود را در بین مخاطبان باز نکرده، ممکن است که ببینید معمولا این سینما خلوت است؛ البته این موضوع قطعا برای افرادی که دوست دارند به این سینما بروند خبر خوبی خواهد بود. پردیس سینمایی که در مرکز خرید ویلاژتوریست مشهد واقع شده، از مدرن ترین سینماهای و از جاهای دیدنی مشهد است که توانسته تجربه خوبی از رفتن به سینما و تماشای فیلم را به مخاطبان خود بسازد. پروما در واقع یک شرکت زنجیره ای با سابقه است که مرکز خرید زنجیره ای تنها یکی از فعالیت های آن است. این مرکز تجاری در استان های تهران، البرز، قزوین و اردبیل نیز شعباتی دارد. تفنگ، چاقو، خنجر، شمشیر و چماق نیز از مهمترین قسمتهای آراستگی مردان بهشمار میآمد. شعبه مشهد از سال 1383 آغاز به کار کرده و در 25 هزار متر مربع زیر بنا و چهار طبقه اصناف گوناگونی را در بر گرفته است. مساحت پارک 4000 متر مربع است و زیر بنای آن به 15000 متر قیمت چادر کودک مربع می رسد.

بنای اصلی ساختمان سینما قدس مربوط به سینما آریا بوده است که در سال 1348 افتتاح شد و در آن زمان ظرفیت 1200 نفر بیننده را داشت. نکته مهمی که باید در خصوص استخر راد مشهد در نظر داشته باشید این است که خدمات آن فقط مربوط به آقایان است و سانس ها از ساعت 14 شروع شده و ساعت 23 تمام می شوند. از آنجایی که این سینما در یکی از مناطق گردشگری مشهد که پر رفت و آمد بوده قرار گرفته، تقریبا بیشتر اوقات شلوغ می باشد. سرسره های آبی متنوع با شیب و ارتفاع مختلف، چاله فضایی، حمام ترکی، سرسره تورنادو، سقوط آزاد، تیوب سواری روی موج و امکانات و تفریحات بسیار زیاد دیگر در این مجموعه باعث می شود بعد از ورود به سرزمین موج های آبی مشهد فراموش کنید که دنیای بیرون وجود دارد. از امکانات آن می توان به استخر وی آی پی، استخر نمک دریایی، سالن بدنسازی، سرسره سرعت، سرسره پیچ سرپوشیده و روباز، چاله فضایی،رودخانه، تونل سنگی، چای خانه سنتی، غار نمک، ساحل شنی و آفتاب، خدمات ماساژ، فیش اسپا، کافی شاپ، فست فود و غیره اشاره کرد. Th​is c on​te᠎nt has  been ​done by GSA Conte᠎nt  G enerat​or  D᠎em oversi on!

آخرین مطالب