راهنمای خرید کاناپه بادی ارزان و پرفروش + قیمت روزانه

مبل های بادی اینتکس یکی از انواع مبل های هیپی چیر می باشد که در تنوع مختلف توسط این شرکت بزرگ آمریکایی تولید

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مبل های بادی اینتکس یکی از انواع مبل های هیپی چیر می باشد که در تنوع مختلف توسط این شرکت بزرگ آمریکایی تولید کننده انواع محصولات بادی تولید شده و در سراسر جهان در نمایندگی های اصلی این شرکت به فروش می رسد. کاناپه بادی اصلی و کاناپه بادی تخت شو از محصولاتی هستند که در دسته پر فروش ترین ها قرار میگیرد و این کمپانی بزرگ به غیر از این دو محصول انواع دیگری را در مدل های کاناپه بادی یک نفره , کاناپه بادی دو نفره , کاناپه بادی چهار نفره , کاناپه بادی سه نفره , کاناپه بادی تمام مخمل , کاناپه بادی چرم , کاناپه بادی تاج دار , کاناپه بادی کوسن دار , کاناپه بادی تخت خواب شو یک نفره و دو نفره که در رنگهای مشکی , سفید , کرمی , طوسی , خاکستری , سبز یشمی , آبی , مشکی سبز , مشکی آبی , مشکی نارنجی , سرمه ای سفید , سبز زیتونی , خاکستری مشکی , سفید آبی , و در طرح های مختلف تولید میکند و تمامی این محصولاتی که نام بردیم با جنس شرکتی و کاملا اورجینال به سراسر دنیا عرضه میگردد . در هنگام نشستن بر روی مبل بادی تمامی قسمت های بدن به صورت صحیح قرار میگیرد و حس خوبی را منتقل میسازد ، برای حفظ و نگهداری بهتر این محصول به این چند نکته توجه کنید : برای باد کردن مبل بادی سعی کنید که با پمپ برقی اینتکس محصول را پر باد کنید چرا که به صورت استاندارد باد میکند و امکان اینکه به مبل صدمه بزند نیست ، چنانچه با پمپ دستی یا پدالی باد میکنید حتما توجه داشته باشید که به اندازه استاندارد باد شود و پس از باد شدن با انگشت دست مقداری سطح رویه مبل بادی را فشار دهید اگر مقداری نرم بود این مناسب بوده و آماده استفاده است .  Th​is post w᠎as cre᠎at ed by GSA C on​te nt Gen᠎erat​or Dem​oversi on!

باد کردن این محصول توسط دریچه باد تعبیه شده بر روی بدنه و هر یک از پمپ بادهای دستی، برقی و یا پدالی شرکت های اینتکس و بست وی صورت خواهد گرفت. هم چنین در حالت تختخواب نیز این محصول دارای طول 224 سانتی متر می شود که به راحتی افراد قد بلند هم می توانند از ان استفاده کرده و بر روی آن به استراحت و خواب بپردازند. هپی چیر های بادی با توجه به قابل حمل بودن در هر جایی میتوان استفاده کرد حتی در جاده هنگام استراحت با یک پمپ بادی برقی فندکی اینتکس میتوانید این مبل هپی چیر را باد کرده و برروی این مبل از استراحت در جاده لذت ببرید . غیره مبل هپی چیر می باشند که با توجه به مدل خود بسیار بسیار پر طرفدار بوده و از نمایندگی های اصلی این مبل های بادی با تنوع بسیار به فروش می رسد که خرید از نمایندگی های اصلی برای خرید مبل هپی چیر با کیفیت اصلی نیز شرط اصلی خرید هپی چیر با کیفیت اصلی می باشد. این محصول یکی از طبی ترین و راحت ترین لوازمی است که در کمپانی intex ساخته شده میتوانید به صورت دائم استفاده کنید و از راحتی دلنشین مبل بادی هپی چیر بهره ببرید .

هپی چیر و تولیدی انواع هپی چیر راحتی و فروشگاه اینترنتی هپی چیر خارجی با قیمت ارزان و کیفیت عالی و نمایندگی مرکزی پخش عمده و خرده فروشی در سایت ایلی تویز و خرید و فروش هپی چیر در ایران به قیمت عمده به صورت تک و عمده و فروش ویژه هپی چیر اینتکس و هپی چیر های بادی با کیفیت اصلی و قیمت ارزان و مبل بادی و کاناپه بادی راحتی در فروشگاه مرکزی اینتکس در شهرهای مختلف ایران به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رسد . از مزیت های مبل بادی هپی چیر اینتکس 1 نفره و چند نفره میتوان به قیمت ارزان ، حجم کم , وزن سبک ، جا به جایی آسان ، قابلیت شستشو ، پر باد شدن توسط انواع پمپ باد برقی و پمپ دستی شرکت اینتکس ایلی تویز ، راحتی و نشیمن عالی ، کاملا طبی و استاندارد ، شیک و عالی برای تغییر دکوراسیون منزل ، قابل استفاده برای تمامی افراد خانواده ، تولید کننده آمریکایی با تولید مبلمان های بادی بسیار جذاب و کاربردی یکی از بهترین برند ها و بهترین کارخانه های تولید کننده محصولات بادی در جهان میباشد . ایلی تویز نمایندگی اصلی انواع هپی چیر های بادی در ایران می باشد .

مبل های بادی هپی چیر را میتوان در منزل با هردکوری ست کرد در محل کار نیز هپی چیر های مناسب این مکان وجود دارد . 5 - تخت بادی کودک: آخرین کاربرد این تشک بادی شاید به نوعی با تمامی موارد ذکر شده تا این قسمت از بررسی متفاوت باشد، تفاوت تخت و تشک در محصولات بادی تنها در ارتفاع آنها بوده است. می باشد که به دلیل رنگبندی متنوع به شما این اجازه را می دهد تا در هر دیزاینی بتوانید ازین مبل بادی راحتی کیسه ای شرکت اینتکس استفاده کنید. اما طبق این ابعاد تحمل وزن آن برابر 90 کیلوگرم بوده که در صورت تنظیم باد بدنه می توان تا 20 کیلوگرم نیز به آن اضافه نمود. دارای ساک حمل , بر چسب تعمیرات کاناپه بادی به صورت مقطعی و آموزش تعمیر کاناپه , 48 ساعت مهلت تست محصول میباشد . از دیگر خدمات نمایندگی اینتکس تهران ارائه خدمات پس از فروش حرفه ای برای تمامی مشتریان خود می باشد که از این رو طی سالیان استفاده از این محصولات نیز در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با مشاورین ما در نمایندگی تماس گرفته و علاوه بر مشاوره رایگان از خدمات پس از فروش استفاده نمایید .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن