تحقیق خلاصه: مصنوعی سیناپس پلاک های شریانی شکل گیری نوزادان نارس

هر هفته روزانه علم و فناوری بخش تولید است که خلاصه ای از هیجان انگیز ترین و با نفوذ تحقیقاتی اتفاق می افتد در

توسط NEWSSALAM در 4 تیر 1399

هر هفته روزانه علم و فناوری بخش تولید است که خلاصه ای از هیجان انگیز ترین و با نفوذ تحقیقاتی اتفاق می افتد در محوطه دانشگاه و یا در غیر این صورت مربوط به دانشگاه استنفورد. در اینجا ما هضم برای هفته 14 ژوئن – ژوئن 20.

مصنوعی سیناپسی دستگاه ارتباط با سلول های زنده

محققان ایجاد یک سیناپس مصنوعی است که می تواند تعامل با سلول های زنده یک مطالعه منتشر شده در 15 ژوئن در "Nature Materials" گزارش می دهد. سیناپس کوچک شکاف بین سلول های عصبی که در سراسر شیمیایی مولکول های سفر به ارسال تکانه های الکتریکی به نورون بعدی.

"این مقاله واقعا برجسته قدرت منحصر به فرد از موادی است که ما در حال قادر به تعامل با زندگی در ماده" علم مواد و مهندسی پروفسور آلبرتو Salleo گفت استنفورد اخبار. "سلول های شاد نشسته در نرم پلیمر. اما سازگاری عمیق تر می رود: این مواد کار با همان مولکول های سلول های عصبی با استفاده از به طور طبیعی است."

در سال 2017, محققان توسعه یافته یک سیناپس مصنوعی ساخته شده از مواد آلی تقلید از مغز کارآمد و کم انرژی عصبی فرایند یادگیری. در سال 2019 در این تیم مونتاژ نه از این دستگاه ها در یک آرایه کپی بیولوژیکی فرآیند ارسال و دریافت سیگنال ها بین سلول های عصبی.

جدیدترین نسخه از این دستگاه biohybrid است که می تواند به برقراری ارتباط با سلول های زنده. این فن آوری به طور بالقوه می تواند مورد استفاده برای ایجاد مغز الهام گرفته از کامپیوتر, دستگاه های پزشکی و یا ابزارهای جدید برای اعصاب.

"این تظاهرات که این ارتباط آمیختن شیمی و برق امکان پذیر است" Salleo گفت استنفورد اخبار. "شما می توانید می گویند این اولین گام به سوی مغز و ماشین رابط, اما آن را بسیار بسیار کوچک اولین گام است."

بیش شریانی رشد ممکن است درایو تشکیل پلاک

غیر قابل تنظیم عروق رشد ممکن است رانندگی تشکیل پلاک یک مطالعه منتشر شده در 15 ژوئن در "مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم" یافت می شود.

این یافته کاملا در تضاد با دیرینه باور است که پلاک اشکال ناشی از تجمع کلسترول و التهاب سلول ها در شریان ها است.

"بیماری های قلبی و عروقی در جهان باقی مانده است No. 1 قاتل با وجود استفاده گسترده از پایین آورنده کلسترول داروهای" جراحی پروفسور نیکلاس Leeper گفت: Stanford Medicine News. "مطالعات اخیر نشان داده اند که استاندارد دگم در مورد چگونه آترواسکلروز اتفاق می افتد واقعا گرفتن کل داستان."

معمولا ضعیف تنظیم رشد سلول در بررسی نگه داشته است توسط سلول های ایمنی که به "خوردن" سلول های غیر ضروری. این یافته ها نشان می دهد زمانی که پلاک های شریانی شروع به فرم عضلات صاف سلول های موجود در شریان ها و از دست دادن نظارتی ویژگی های است که کنترل رشد سلول های طبیعی. این سلول های غیر قابل تنظیم نیز بیان CD47 — یک "نمی خوردن من" سیگنال — که مانع از سلول های ایمنی از پاکسازی بیش از حد سلول های عضلات صاف.

"این ضرب سلول می تواند منجر به انواع مختلف عضله صاف همراه برخی از بد و خوب" Leeper گفت: Stanford Medicine News. "در آینده ما ممکن است قادر به تعصب و تولید مثل از این سلول ها به دور از بد به سمت خوب است."

عوارض برای نوزادان متولد شده در موعد مقرر در حال کاهش

در کالیفرنیا عوارض ناشی از تولد زودرس در کاهش یک مطالعه منتشر شده در ژوئن 18 در "Pediatrics" یافت می شود.

"هنگامی که یک خانواده طول می کشد تا نوزاد خود را از بیمارستان به خانه ما می خواهیم آنها را به یک نوزاد که به عنوان سالم به عنوان امکان پذیر است" اطفال استادیار Henry Lee, M. S. '06 گفته Stanford Medicine News. "بقا بدون عوارض عمده است که یکی از راه های ما را به حساب که زنده ماندن به تنهایی نیست و ما تنها هدف است."

محققان در نگاه تقریبا 50,000 نوزادان متولد شده بین سال های 2008 تا سال 2017 و یافته ها نشان می دهد که درصد نوزادان نارس که جان سالم به در تولد بدون عوارض عمده بهبود یافته از 62.2% به 66.9%.

"این یک وضعیت زمانی که یک خانواده به طور ناگهانی چهره های تولد زودرس" لی گفت: Stanford Medicine News. "اما ما می توانید به آنها بگویید که ما مراقبت از بسیاری از نوزادان متولد شده در این سن و بعد فورا رفت واز ایم بهتر است. که امیدوارم چیزی از یک اطمینان است."

تماس با درک چن در derekc8 'در' stanford.edu.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن