افزایش: تصاویر Bruin تابآوری در طول COVID-19

فقط در مدت شش ماه (تا آن واقعا بوده است که تنها زمانی؟) COVID-19 تعمیرشده جهان ما. چه در نقش ما به عنوان دانش

توسط NEWSSALAM در 2 تیر 1399

فقط در مدت شش ماه (تا آن واقعا بوده است که تنها زمانی؟) COVID-19 تعمیرشده جهان ما. چه در نقش ما به عنوان دانش آموزان, معلمان و کارکنان و داوطلبان و همکاران پدر و مادر و فرزندان و مراقبان یا دوستان همه گیر را لمس کرده است هر جنبه ای از زندگی ما است.

به سختی مجبور به جدایی بر ما سایه افکنده بود آن مواجه شد در نیروی های برونز — آنها دانشجویان و اساتید و کارکنان و یا فارغ التحصیلان — نشان داده اند که حالت ارتجاعی و محبت و نبوغ خود را به عنوان آنها افزایش یافته است به دیدار این لحظه تاریخی.

ما شما را به بصری این مقاله به دلیل وجود یک قدرت منحصر به فرد در نحوه عکاسی قطاری از موقت بودن عمر این وضعیت در راه است که احساس دائمی است.

LeighAnna Hidalgo working at home with her children

جف نیوتن/UCLA Chicano مطالعات مرکز تحقیقات

با وجود مراقبت از کودکان با چالش های اعمال شده توسط گیر LeighAnna هیدلگو تکمیل پایان نامه های خود در مارس 13 در حالی که ماندن امن در خانه و در خانه اش در لس فلیز. در خانه Hildago را تبدیل به یک اغذیه فروشی و مشروب فروشی کوچک, میز, میز و فرزندان او را از تخت به صندلی خود را. آن را برای او دردناک است که وجود دارد در خانه با خانواده اش بلکه غایب از آنها را در همان زمان. "بود که سخت ترین قسمت است. آنها از دست من. و من احساس بد در مورد متوقف کردن آنها را از آنجا که آنها می خواهم به بازی با من و یا غلغلک دادن جلسه. آنها استفاده می شود به من و همسرم خانه. آنها استفاده می شود برای بودن در مراقبت های روزانه و یا مهد کودک به طوری که آنها می خواهند توجه ما است."

اما تجربه نشده است و بدون آن جالب لحظات خانواده. "من تا به حال به پایان پایان نامه من در زمان من شروع به شمارش معکوس: 'OK بچه ها فقط چهار روز بیشتر و سپس من همه مال تو.' دختر من خواهد گفت: "مامان من نمی توانم صبر کنید. هنگامی که این است که بیش از ما فقط در حال رفتن به جمع شدن در تمام طول روز.' البته هنگامی که آن را در نهایت اتفاق افتاده است, او در آغوش کشیدن من به مدت دو دقیقه و سپس او بیش از آن را به چیز دیگری."

Phoebe Miller studies alone

ادریس Njike/UCLA

تاریخ قمر میلر یک جوی و اقیانوسی دانشگاه علوم عمده آثار به تنهایی در یک مطالعه بزرگ در منطقه است که معمولا شلوغ است.

People in dining hall wearing masks

ادریس Njike/UCLA

دانشجویان و کارکنان در سالن های غذاخوری در اقتباس به پوشیدن ماسک و صحبت کردن از طریق پلکسی گلاس موانع.

Dayanni Bhagwandin

Dayanni Bhagwandin

UCLA graduate student Dayanni Bhagwandin شرکت در کالیفرنیا NanoSystems موسسه آشپزخانه آزمایش علوم در biopolymers. این بود که برای اولین بار در یک سری از تظاهرات آنلاین برای دانش آموزان دبیرستانی و معلمان خود را. این تظاهرات به معرفی فناوری نانو مفاهیم است که دانش آموزان و معلمان می تواند انجام در خانه و با مواد به راحتی در دسترس.

Moctesuma Esparza

جف نیوتن/UCLA Chicano مطالعات مرکز تحقیقات

Moctesuma اسپرزا دو زمان UCLA فارغ التحصیل یک جانباز فیلم تهیه کننده و مدیر عامل شرکت مایا, سینما, تئاتر زنجیره خدمت لاتین جوامع است. اسپرزا خدمت در سمت رئیس اجرایی هیئت مدیره از UCLA School of Theater, Film and Television. با تولید فیلم, فیلم, تئاتر و مدارس تمام بسته اسپرزا فعال باقی می ماند در خانه اش در سیررا ویستا.

"چالش این است که برای پیدا کردن راه هایی برای درگیر با زندگی است که به خدمت است. قبل از Covid-19 من استفاده می شود تا باتری تلفن های روزمره صحبت کردن در تماس های متعدد برای چهار یا پنج ساعت است. که تغییر نکرده."

برای اسپرزا انعطاف پذیری شروع می شود با یک زندگی اختصاص داده شده به خدمت به جامعه بلکه درون گرایی.

"آنچه من انجام داده اند این است که هر دو تقویت من نظم و انضباط از مراقبه و ادامه پیدا کردن راه هایی برای درگیر شود. گله مصونیت است نه فقط در مورد آنتی بادی; شروع آن با سلامت احساسی و انعطاف پذیری ریشه در نیاز ما به هم. برای Latinos, که توضیح می دهد که این تناقض است که ما بیشتر چالش های بهداشت بیش از هر گروه دیگر اما دیگر دهانه های زندگی."

Kristy Guevara-Flanagan - home office

کریستی Guevara-Flanagan

کریستی-Guevara Flanagan, دانشیار فیلم و دخترش در رایانه های خود را در مشترک خود را در خانه فضای اداری در طول امن تر-در-خانه سفارشات ناشی از COVID-19 بیماری همه گیر.

Ryan Rockmore dancing

نی هاچینسون/UCLA

آن را سخت به یک رقصنده فلامنکو در حالی که ماندن امن در خانه در یک جمعیت ساختمان آپارتمان در لس آنجلس. بنابراین ما خواسته Ryan Rockmore دکتری در فرهنگ و عملکرد در UCLA بخش از جهان هنر و فرهنگ/رقص برای بازدید از خالی پردیس و ما نشان دادن هنر خود فرم.

برخی از افکار در این بیماری همه گیر از Ryan: "در طول این زمان من در تلاش برای استفاده از انزوا و تنهایی که من اعطا شده است به تمرکز بر روی پایدار روال و مولد کار عادت بسیاری از آن من فاقد قبل از همه گیر. من هم همچنان به احساس سپاسگزار برای این واقعیت است که سلامت جسمی و ثبات مالی از خانواده و دوستان باقی مانده تا حد زیادی تحت تاثیر COVID-19. در حالی که این وضعیت کمتر از ایده آل برای من آن است که به مراتب بیشتر نگران کننده و مخاطره آمیز برای بسیاری دیگر; من سعی می کنم به نگه داشتن این واقعیت را در ذهن زمانی که من وسوسه به شکایت و یا زمانی که من شروع به از دست دادن تمرکز بر روی آنچه که این به این معنی برای دیگران در سراسر جهان. در پایان من فکر می کنم گذشته چند ماه و آنهایی که جلوتر بوده است و خواهد بود یک زمان برای ادامه بازجویی از آنچه من فارغ التحصیل معنی کار در محدوده بزرگتر از زندگی من و چه از جنبه های هنری من, عمل خارج از موفقیت تجاری و یا بد نامی در واقع خوراک روح من."

UCLA پخش Studio

UCLA مجله: COVID-19 گزارش ویژه

Signs in a window of the Ashe Student Health Center at UCLA that read: “You can do this!” and “It’s okay to not be okay right now”

جسیکا Wolf/UCLA

امید می تواند در بر داشت در سراسر محوطه دانشگاه.

Team prepares personal protective equipment kits

نی هاچینسون/UCLA

UCLA محیط زیست بهداشت و ایمنی کارکنان Nedrea Morgan, Daniel قهقهه ایستاده در پشت سر او و میچل Mangoba نشسته قرار داده شده هزاران نفر از ماسک محافظ به فرد استریل بسته همراه با دستورالعمل برای کارگران ضروری در سراسر محوطه دانشگاه.

Caroline Lee takes temperature of John Bollard

ادریس Njike/UCLA

پرستار کارولین لی از UCLA Arthur Ashe, دانشجو, بهداشت و سلامتی, مرکز دمای جان Bollard, Ashe, مرکز, شرکت, مدیر اجرایی, قبل از او می رود به کار می کنند.

Residential Life staffers Chioma Emenalom, left, and Jada Anderson, with her dog, Wookiee.

ادریس Njike/UCLA

مسکونی زندگی کارکنان Chioma Emenalom و همسرش جادا اندرسون با سگ Wookiee.

Woman runs around the track at UCLA’s Drake Stadium.

آدم Amengual/UCLA

یک زن اجرا می شود در اطراف مسیر در دانشگاه UCLA دریک ورزشگاه به عنوان یک مربی به سلامتی او از یک فاصله امن.

Student studying at Powell Library

آدم Amengual/UCLA

یک دانش آموز مطالعات در یک شبح–شهر-مانند پاول کتابخانه.

Jeremy Kirksey and Jake Elliot pushing carts of belongings

ادریس Njike/UCLA

UCLA junior جرمی Kirksey زیست شناسی عمده و دوم جیک الیوت یک psychobiology عمده هل دادن چرخ دستی با وسایل خود را به عنوان آنها حرکت در دانشگاه UCLA امن تر-در-خانه سفارشات.

Gustavo De Santiago Reyes hanging a picture in his room

ادریس Njike/UCLA

Gustavo De Santiago ریس حرکت به خانه جدید خود را در سالن محل اقامت اتاق که در آن او تا به حال کنترل کل بیش از همه تزئینات.

UCLA Alumni parents’ council in an online meeting

UCLA فارغ التحصیلان امور

پایان سال جشن UCLA فارغ التحصیلان والدین شورای عظیم بود زوم رویداد این سال است. UCLA والدین شورای بدن حاکم از UCLA پدر و مادر و خانواده انجمن و ساخته شده است تقدیم داوطلبان پدر و مادر که در خدمت به عنوان سفیران UCLA.

Erin Cooney creates home studio

D. Thomas

ارین کونای نوار یک دخمه پرپیچ و خم بر روی طبقه از آپارتمان خود را که او ایجاد برای او M. F. A. پروژه پایان نامه عملکرد در حالی که او سگ Habibti ساعت. "من یک M. F. A. گراد در طراحی هنر و رسانه و من ساخت یک دخمه پرپیچ و خم در آپارتمان من که در آن من می تواند انجام یک پیاده روی عملکرد با دوربین های متصل به پای من به عنوان بخشی از M. F. A. پایان نامه پروژه."

Physics lab at home

حسن نیت ارائه میدهد از Katsushi Arisaka

یک دانش آموز نشان می دهد که با استفاده از کم هزینه کیت علوم مورد استفاده قرار گیرد برای تکمیل UCLA فیزیک آزمایشگاه در خانه در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

Nina Duong and Aastha Lal

ادریس Njike/UCLA

UCLA مسکونی زندگی کارکنان نینا دونگ چپ و شریک زندگی خود Aastha لعل.

Dr. Natasha Wheaton

جسیکا Pons/UCLA

دکتر ناتاشا ویتون در یک استراحت از یک تغییر در رونالد ریگان مرکز پزشکی UCLA برگزاری با تشکر از شما طراحی از یک بیمار است.

Team UCLA ER spelled in flowers

UCLA فارغ التحصیلان امور

#TeamUCLA در گل بود بخشی از یک تلاش مشترک بین UCLA فارغ التحصیلان و امور UCLA داوطلب مرکز به جمع آوری پیام قدردانی برای مراقبت های بهداشتی و دیگر کارگران ضروری.

Chandra Ford on Spectrum News 1

طیف اخبار 1

چاندرا فورد راست دانشیار جامعه علوم بهداشتی در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت و مدیر مرکز مطالعه و نژاد پرستی و عدالت اجتماعی و سلامت بودن در مصاحبه با الکس کوهن در "داخل مسائل" در طیف اخبار 1. در طول نیمه اول سال, دانشکده, مصاحبه شده اند صدها بار به ارائه تخصص خود را و کمک به مردم بهتر درک آنچه اتفاق می افتد با COVID-19.

Person carrying to go containers

ادریس Njike/UCLA

تمام مواد غذایی خدمت کرده بود به عنوان takeout در سالن های غذاخوری در تپه.

Ros Warby teaching dance class at home

کریستی ادموندز

"آموزش از راه دور است که جالب است. های مختلف وجود دارد تمرکز می کنند. مواد منتقل می شود از طریق زبان تشریحی اطلاعات (تصاویر از مدل اسکلت و البته برخی از حداقل حرکت). من احساس می کنم این دوره ساختار کارآمد تر. اگر چه عدم وجود حرکت در راه ما آن را می دانم, و عدم وجود لمس است تا به چالش کشیدن در یک دوره است که در اطراف محور لمس و دست در هدایت آن است به نحوی صمیمی تر و متمرکز شده است. ما در حال یادگیری در یک راه بسیار متفاوت برای مطمئن" گفت: Ros Warby استاد کمکی در UCLA بخش از جهان هنر و فرهنگ/رقص نشان داده شده آموزش "رقص 160: موضوعات در بدن مکانیک: روش الکساندر."

Gustavo Tepetla’s living room production studio

Gustavo Tepetla

"من تا به حال به تبدیل بخشی از منطقه اتاق نشیمن را به یک خلاق استودیوی تولید به منظور قادر به تکمیل تکالیف برای من مهم, طراحی, رسانه هنر, و برای من جزئی در هنرهای تجسمی و نمایشی آموزش و پرورش است. به عنوان شما می توانید از اسباب بازی من هم پدر/پدر و مادر دانش آموز از a 3-year-old daughter, Kayla" گفت: Gustavo Tepetla.

Carlin Faucett, “Bedside Companion” sculpture

کارلین Faucett

کارلین Faucett, "بالین همدم" (2020) برای Candice Lin هنر 148 پیشرفته سرامیک کلاس.

IT Services packing loaner laptops

نی هاچینسون/UCLA

از سمت چپ: Kimberly سالیناس اسکندریه قمار و خواهد Dubin در آن خدمات اداری در UCLA Wilshire مرکز به عنوان آنها بسته, لپ تاپ, mi-fi دستگاه ها و دیگر فن آوری لوازم به کشتی به دانش آموزان به عنوان بخشی از توسعه های اخیر از دانشگاه UCLA برنامه براش وام بگیرم.

Student in Campus Library Instructional Computing Commons

کلی Ma/UCLA

کتابخانه دانشگاه آموزشی محاسبات عوام یا CLICC ارائه می دهد فن آوری و حمایت از UCLA دانشجویان اعضای هیات علمی و کارکنان. به عنوان UCLA نقل مکان کرد و به دور یادگیری CLICC دانشجویی مشاوران و UCLA کارکنان کتابخانه به سرعت در حال توزیع بیش از 1600, لپ تاپ, تبلت و تلفن همراه نقاط مهم برای دانشجویان و استادان برای اطمینان از دسترسی عادلانه به کلاس. این CLICC cubbies در Charles E. جوان, کتابخانه پژوهش, تصویر, خالی, به زودی پس از UCLA صادر شده خود را امن تر-در-خانه سفارش.

Exerciser next to The Bruin statue

امیل چانگ/UCLA

در طول امن تر-در-خانه سفارشات مربیان از دانشگاه UCLA Bruin بهبود سلامت برنامه یا BHIP — کامل-body conditioning برنامه ای است که به طور معمول اتفاق می افتد و پنج روز در هفته در پردیس — سرعت چرخد و برای ایجاد دسترسی در صفحه اصلی تمرینات هفتگی ایمیل به شرکت کنندگان است.

Darling Sianez triptych

جف نیوتن/UCLA Chicano مطالعات مرکز تحقیقات

عزیزم Sianez کسب و کار مدیر در UCLA Chicano مطالعات مرکز تحقیقات در زندگی سه نسل خانواده در ال Sereno. کار از خانه در طول همه گیر را حذف کرده است او رفت و آمد طولانی اما توازن میان کار و زندگی خانوادگی در محدوده یک خانه کوچک است استرس زا باشد. با توجه به محله های تنگ در خانه و نیاز به سرپناه در محل Sianez خریداری یک ترامپلاین برای کمک به او کار کردن تنش و مدیریت او اضطراب و ورزش روزانه.

"من شروع روز من کوچک ترامپلاین چون من نمی توانم کار هر زمان دیگر از روز. من با استفاده از فیلم های آنلاین برای یادگیری تمرینات جدید. آن را سرگرم کننده و آرامش بخش, حتی اگر پاهای من درد است. این واقعا سخت است. ده دقیقه در ترامپلاین احساس من اجرای یک مایل. اما آن را به خوبی دریافت زمین," او گفت:.

Sianez بازديد پردیس دو بار در هفته به مراقبت از کسب و کار ضروری.

"این نوع از ترسناک در یک ساختمان خالی اما من واقعا لذت بردن از قدم زدن در اطراف محوطه دانشگاه. من فکر نمی کنم ما واقعا چه قدر زیبا UCLA است که ما با تمام وجود کار و تحصیل و گرفتن یک ناهار و یا صحبت کردن با یکدیگر. این یک محل خاص است."

Sylvan Oswald

Sylvan اسوالد

Sylvan اسوالد استاديار گروه تئاتر تیراندازی یک مینی-سخنرانی در کار خود را از خانه راه اندازی.

Melony Varnado

Melony Varnado

در اوایل بحران, شهر, شهرستان, دولت فدرال و رهبران برگزار روزانه جلسات مطبوعاتی در coronavirus و یک تیم از دانشگاه UCLA ارتباطات استراتژیک از جمله Melony Varnado وظیفه بود, با تماشای هر یک و نوشتن کوتاه recaps که به اشتراک گذاشته شد بلافاصله با همکاران خود را. برخی از مردم آنقدر شلوغ است که این ایمیل شد حیاتی منابع روزانه از اخبار.

Meryl Friedman

مریل فریدمن

مریل فریدمن مدیر آموزش و پرورش و مخصوص طرح های مرکز هنر عملکرد در UCLA در کلاه UCLA آنلاین شعر دفتر.

Darby Hughes - proctor

ادریس Njike/UCLA

داربی هیوز از اورنج کانتی, خدمت به عنوان یک ناظر. هیوز یک عضو از UCLA کلاس 2021 رشته چینی و minoring در حسابداری.

Typewriter on a table for Poetry Bureau

جسیکا Wolf/UCLA

"شعر نوشتم برای کلاه UCLA آنلاین شعر دفتر. به طور معمول این اتفاق می افتد در فرد قبل از اجرای برنامه در محوطه دانشگاه. ما دو تا از آنها را آنلاین به جای آن در طول ملی شعر در ماه مارس گفت:" جسیکا گرگ ارشد روابط رسانه ای افسر در UCLA ارتباطات استراتژیک.

Powell Cat

Christelle برف/UCLA

"من شده است و سفر به پردیس برای گرفتن عکس درخواست مخاطبان ما برای زوم زمینه. یکی از چیزهایی که من پیدا کردم واقعا مهم به برونز به خصوص دانشجویان فعلی و اخیر grads است پاول گربه. او به نظر می رسد که تبدیل به یک نماد برای ما جمعی تندرستی. اگر پاول گربه خوب است ما خوب خواهد بود" گفت: Christelle برف, اجتماعی, مدیریت رسانه در UCLA ارتباطات استراتژیک.

این پروژه را نداشته اند ممکن است بدون همکاری از مردم در سراسر محوطه دانشگاه. بزرگ با تشکر از: آدم Amengual, Katsushi Arisaka, Avishay Artsy آریان Bicho, Dayanni Bhagwandin آن ماری برک کایلی Carrigan سامانتا چان امیل چانگ شریل چنگ ارین کونای کارلا Denly سارا Dundish آنا Elgart, Kristy ادموندز ربکا اپستاین Moctesuma اسپرزا کارلین Faucett ملیسا Faybik Al Ferrone, Estellaleigh Franenberg, Meryl فریدمن, Kristy Guevara-فلاناگان, Liv Heidenreich سباستین هرناندز LeighAnna Hidalgo Noela Hueso, نی, Hutchinson, Hildie Katibah ربکا کندال Magyn کید Candice Lin, کلی, Ma, لیزا مارتینو, بث Massura, Suzannah ماتور, Peg, مولین, Shilo Munk, جف نیوتن ادریس Njike, Sylvan اسوالد جسیکا پل رایان Rockmore مارک Roseboro عزیزم Sianez, Christelle برف, Gustavo Tepetla D. Thomas Melony Varnado Ros Warby چارلز Wilcotts و گرگ.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن