وزیر امور داخلی ایران جاده, پروژه های مرمت در طول سفر به قلعه Pickens

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:41 PM EDT Jun 17, 2020فقط دو روز پس از جاده به قلعه Pickens باز

توسط NEWSSALAM در 29 خرداد 1399

فقط دو روز پس از جاده به قلعه Pickens بازگشایی زیر طوفان گرمسیری Cristobal, وزیر امور داخلی دیوید برنارد بازدید از منطقه شنبه و گفت: لایحه جدید کار راه خود را از طریق کنگره می تواند کمک به جاده ها بازسازی شود و اگر آن را تا به حال نابود شده توسط طوفان.

جاده ها اغلب بسته های زیر طوفان از جمله حدود یک هفته پس از کریستبل که ریخته مقدار زیادی از شن و ماسه و آب را بر روی جاده و مسدود شدن دسترسی به این منطقه در خلیج فارس جزایر ملی ساحل دریا. اگر گذشت بزرگ آمریکایی در خارج از منزل عمل ارائه می کنند تا به 1.9 میلیارد دلار در هر سال بين مالی سال 2021 و تا سال 2025 به ارائه معوق نگهداری در زمین های عمومی مانند فورت Pickens.

"اگر این لایحه تبدیل به قانون خواهیم برخی اختصاصی و مطمئن به منابع و به طوری که ممکن است (تعمیرات جاده) کمی عملی تر از آنها بوده است بعد از" برنارد گفت.

جزایر خلیج فارس سخنگوی برنت Everitt گفت معوق نگهداری دلار در اغلب صندوق کار برای حفظ جاده ها و قلعه خود را که نمی توانید به اندازه کافی بودجه سالانه برای نگهداری.

برنارد بازدید از جزایر خلیج فارس در روز چهارشنبه در حالی که در یک تور از چند پارک های ملی است. او متوقف شد به بررسی های اخیر پروژه های توانبخشی و صحبت به پارک دسترسی داشته باشید.

"مدیریت واقعی طرح میسازد که هدف این است که برای تعمیر و توانبخشی (جاده به قلعه Pickens) به نقطه ای که آن را امکان پذیر است. یک چیز در مورد برخورد با طبیعت راست وجود دارد یک نقطه که در آن ممکن است امکان پذیر نمی شود اما ما کل ما فلسفه مدیریت بیش از سه سال گذشته شده است به گسترش نه قرارداد دسترسی به" برنارد گفت. "من هرگز می گویند قطعا با طبیعت مادر چون مادر طبیعت است که یک نیروی قدرتمند است."

پروژه آغاز می شود: ایجاد یک 'همهجانبه فضایی: بازسازی شروع می شود در تاریخی قلعه Pickens ساختمان

کشتی بازگشت: Pensacola خلیج کشتی, بازگشت با نصف ظرفیت سواری بین مرکز شهر Pensacola Beach

در حال حاضر باز: جزایر خلیج فارس ملی ساحل دریا را بازگشایی فورت Pickens در روز شنبه

جدید پروژه های توانبخشی در جزایر خلیج فارس شامل معدن بارگیری و انبار ساختمان ها به افزایش دسترسی داشته باشید.

انبار ساختمان در نزدیکی که در آن Pensacola خلیج کشتی, کشتی بارانداز در پارک را به عنوان خط سازش در منطقه گفت: خلیج فارس جزیره سرپرست دن براون. در کنار درب معدن بارگذاری ساختمان وارد مرحله نهایی آن از مرمت.

جزایر خلیج فارس است که ایجاد یک نمایشگاه در سال 1907 ساختمان است که نمایش تاریخ سانتا رزا جزیره و همچنین کاشت معادن. آن را برنامه ریزی شده تا قبل از سال آینده فصل اوج و ادا در دسترس است.

کشف مرکز انتقال به مسکن منابع طبیعی نمایشگاه Everitt گفت.

"ما ساخته شده است یک اولویت بزرگ از کار به افزایش و برقراری امکانات که تعمیر و نگهداری کاهش یافته است کمی پشت در و ما قادر به دیدار یک زن و شوهر امکانات جایی که آنها ساخته شده ایم پیشرفت های عظیم و نه تنها که اما در واقع گسترش فرصت برای دسترسی به این امکانات" برنارد گفت. "این چیزی است که ما همه چیز در مورد اطمینان است مردم برای دسترسی به این خواص فوق العاده."

برنارد گفت: از زمان شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس مردم در حال پیدا کردن فضاهای باز در این نزدیکی هست به صرف زمان است. وی افزود: پارک های ملی به خصوص کسانی که در آب و هوای گرم هستند یک راه خوب برای اجتماعی فاصله در خارج از منزل.

جزایر خلیج فارس شد و در حال حاضر در 10 صفحه پر بازدید ترین پارک های ملی در سال 2019 با 5.6 میلیون بازدید کننده. که فقط در زیر پارک ملی گراند کانیون در 5.97 میلیون بازدید کننده.

"من واقعا بر این باورند که پس از زمان مانند ما شده است و از طریق بیش از چند ماه گذشته شما را در تجدید حیات در افراد صرف وقت با کیفیت با هم آمدن در خارج از منزل" برنارد گفت. "من فکر می کنم ما باید بسیار خوب ملاقات این تابستان و تابستان آینده است."

دو پارک امکانات هنوز هم باقی می ماند بسته شده است. در می سی سی پی طرف پارک کشتی جزیره اسکله بود آسیب دیده در طوفان گرمسیری کریستبل اما باید بازگشایی در یک شماره از هفته Everitt گفت.

دیگر بازگشایی اولویت برای جزایر خلیج فارس است و کارکنان این قلعه Pickens اردوگاه که باقی می ماند بسته به جلوگیری از گسترش coronavirus. برنارد گفت: او قصد دارد در قدم اهسته با ایالت فلوریدا بازگشایی دستورالعمل.

"دولت در فاز دوم و دولت پارک اردو نخواهد بود باز تا فاز سوم. ما در حال ارزیابی استراتژی چه ما می توانید استفاده کنید برای بازگشایی فورت Pickens اردوگاه. ما لازم نیست که یک تاریخ را فقط رتبهدهی نشده است" براون گفت.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن