استنفورد پزشکی وابسته به زانو زدن در اعتراض به خشونت پلیس ضد سیاه نژادپرستی

استنفورد پزشکی بسیج جامعه علیه خشونت پلیس و ضد سیاه نژادپرستی در روز پنج شنبه بعد از ظهر پیوستن به بسیاری از ت

توسط NEWSSALAM در 16 خرداد 1399

استنفورد پزشکی بسیج جامعه علیه خشونت پلیس و ضد سیاه نژادپرستی در روز پنج شنبه بعد از ظهر پیوستن به بسیاری از تظاهرات وقوع به صورت محلی و در سراسر کشور پس از مرگ جورج فلوید در مه 25.

سازمان از دانشگاه استنفورد اطفال اقامت حمایت شورای خطاب به جمعیت. کودکان ساکن سلما دالی رهبری جمعیت را به زانو زدن در سکوت به مدت هشت دقیقه و 46 ثانیه طول زمان یک افسر پلیس به زانو در جورج فلوید گردن در چه بوده است متهم به قتل درجه دوم. کودکان ساکن Kamaal جونز مشترک یک داستان در حال نواخته برفلد توسط یک افسر پلیس و خواست جمعیت را به ادامه مبارزه با نژاد پرستی به عنوان یک جامعه است.

از 12:15 بعد از ظهر, جمعیت پر اکثریت پلازا در مقابل از Li Ka Shing یادگیری و دانش مرکز پوشیدن facemasks و برگزاری نشانه اعتراض. خانواده پیوست و دانشجویان دانشکده و کارکنان بهداشت و درمان, برخی هنوز هم در لباس پوشیدن و مالش و whitecoats.

"این شروع می شود حق در اینجا برای ما به عنوان جامعه پزشکی اینجا را در دانشگاه استنفورد" جونز گفت: برای تشویق. "ما باید به ضد نژاد پرستی به عنوان بخشی از آموزش و پرورش در هر سطح. برای ما پرستاران برای ما داروسازان برای همه آنها نیاز به درک تاریخ از آن است. ما نیز باید برای رسیدن به جامعه و شاید تکیه ما بسیار سنگین جامعه به نفع بودجه برای کمک به صندوق ضد نژاد پرستی."

پس از سخنرانی راهپیمایی معترضان به بیمارستان استنفورد شعار "Black lives matter" و "نه عدالت بدون صلح است." تظاهرات در دانشگاه استنفورد پزشکی دانشگاه اتفاق افتاده است به صورت همزمان به دیگری اعتراض رویداد سازمان یافته توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مقابل اصلی چهار.

پس از تجمع اعضای اطفال حمایت شورای اسلامی گفت: روزانه آنها برنامه ریزی برای ادامه مبارزه و به اصطلاح بیشتر برای تغییر در دانشگاه استنفورد پزشکی است.

معترضان زانو زدن در سکوت برای هشت دقیقه به اعتراض ضد سیاه نژادپرستی و خشونت پلیس. (عکس: دانیل وو/استنفورد روزانه)

"من می خواهم به تاکید است که این اولین گام در ما بیشتر تعهد به ضد نژاد پرستی کار در اطفال اقامت و همچنین در طول استنفورد جامعه" گفت: کودکان ساکن Simran Gambhir. "ما می خواستیم این را به عنوان یک همبستگی و همچنین بسیار قابل تعهد به کار است که ما قصد داریم انجام دهیم و ما امیدوار به قرار دادن ایمیل در عرض چند روز آینده با واقعا خاص و ملموس راه هایی است که ما در حال برگزاری خودمان پاسخگو باشند و انتظار داریم سایر اعضای استنفورد جامعه به انجام همان."

Gambhir به نام "وکالت رسمی درسی در سراسر استنفورد پزشکی دانشگاه" "بیشتر سیاه و سفید ارومیه استخدام و بیشتر سیاه و سفید کارآموزان استخدام" و "استنفورد پزشکی برای ارائه یک بزرگتر تعهد به جوامع اطراف آن رنگ است."

اطفال ساکن آنو Gorukanti گفت استنفورد باید یک مسئله "رسمی اذعان" در مورد "نقش آن را ایفا کرده است در برخی از سیستمیک بی عدالتی وجود دارد که در باور نکردنی درآمد سهام و نژادپرستی وجود دارد که در منطقه خلیج است." Gorukanti به نام برای تغییرات گسترده تر در دانشگاه استنفورد را در محوطه دانشگاه.

"من فکر می کنم [استنفورد باید در نظر بگیرید] از جمله در آن بیانیه ماموریت و ارزش اظهارات تعهد به ضد نژادپرستانه و به شدت فکر می کنم در مورد دانشگاه پلیس و با توجه به defunding پردیس پلیس و [استفاده از] از این فرصت برای ایجاد مداخله در بحران تیم که شاید با دقت بیشتری می تواند منعکس کننده پاسخ که مورد نیاز و علاقه جامعه" Gorukanti گفت.

"ما می دانیم نژادپرستی به عنوان یک خطر بهداشت عمومی — یک بیماری همه گیر است که پافشاری کرده است برای بیش از حد طولانی در جامعه ما و باید ریشه کن شود" نوشته لوید جزئی رئیس دانشکده پزشکی در بیانیه ای به روزانه. "استنفورد پزشکی متعهد به این مبارزه ما نذر به کار در همکاری با جامعه سیاه و سفید برای رسیدن به تغییر معنی دار."

جنس زنبق و سوسن گیبس کاردانی دین از M. D. پذیرش و استاد انکولوژی تشعشع با حضور در این تجمع و ابراز خوش بینی است که روز پنجشنبه فعالیت, اگر, ادامه, می تواند در ساخت Stanford Medicine تلاش برای ترویج تنوع.

"من با افتخار می گویند که برای این کلاس از سال 2020 ما نزدیک به 40% از ما کارآموز کلاس بودن کمتر در پزشکی" گیبس گفت. "... من با افتخار از آن لحظه اما در همین راستا من نیز کمی می ترسم تا به حال [درباره] چگونه خواهد که جامعه استقبال ... من دیدن از طریق این رویداد که وجود دارد حرکت به اندازه کافی در اینجا به نمایش گذاشتن به آنها که هستند خوش آمدید در این محیط. آنچه ما می خواهیم آن را ادامه دهد."

تماس با دانیل وو در dwu21 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب