فن آوری دولت و آینده ما رهبران سیاسی

"من صادقانه درک نمی کنند که چگونه آنها را به پول است." این لبخند بر روی صورت من ذوب دور در تابستان سوزان گرما

توسط NEWSSALAM در 12 تیر 1399

"من صادقانه درک نمی کنند که چگونه آنها را به پول است."

این لبخند بر روی صورت من ذوب دور در تابستان سوزان گرما که من شنیده ام این است. آن تابستان بود و پس از سال اول بود و من پشت در ایالت کلرادو کارآموزی برای یک عضو کنگره است. ما تا به حال فقط یک جلسه با سه نوپا زمانی که نماینده این اولین نظر.

فراتر از دره سیلیکون جدید تکنولوژی هاب ریشه گرفته اند پس از بحران مالی 2008 و در مکان هایی مانند سیاتل, Austin و بوستون. کلرادو دیده است چنین جوامع می رسند بیش از حد با شهرهای دنور و بولدر تجربه باور نکردنی اقتصادی و جمعیت کوپن با توجه به ظهور راه اندازی شرکت. در شمال مرکز شهر دنور, این شرکت ها را می توان در براق همکاری کار در فضاهای مانند یکی از من بود بازدید به عنوان بخشی از ملی راه اندازی هفته. به عنوان آینده 2018 انتخابات میان دوره ای آورده تکنولوژی سیاست به خط مقدم سیاسی مکالمات من فکر کردم آن را مناسب برای انجام برخی از کمک به شرکت های فن آوری در منطقه است.

ما در طول ساعته جلسه اتاق دیدم یک نماینده گسترش راه اندازی فضایی: یک هوافضا شرکت خدمات دیتا راه اندازی و مشاوره استراتژی شرکت است. شایع ترین خودداری از همه این بود که آمریکا مقررات خود را در فضاهای شد محرمانه در مقایسه با دیگر کشورهای صنعتی است و آنها امیدوار کنگره رهبری می تواند از جمله فرآیندهای نرم و صاف. به عنوان روال دفتر ما شفاهی متعهد به کمک به این ترکیبات. ما جامعی یک عکس قبل از رفتن به پارکینگ. من تا به حال انتظار می رود دفتر من برای راه اندازی به یک مکالمه از این شرکت ها در آینده و در جایی که فن آوری های خود را در راس بودند اما مشخص شد که چقدر عقب مانده خود را شناخت — مثل بقیه کنگره — بود که از فن آوری است.

مانند دیگر استنفورد دانش آموزان با علاقه در خدمات عمومی من در نظر گرفته شده و من هم در اینجا به تحکیم من مدنی شور و شوق. اما در یک پست-2016 جهان آرمان گرایی و اعتقاد من در دولت ما تغییر زمان من وارد سال اول. انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده به ارمغان آورد طیف وسیعی از اتهام مسائل: مهاجرت اثرات جهانی شدن و سوال در مورد چشمگیر اقتصادی و تغییر فرهنگی جامعه آمریکا شده بود تحت. وجود دارد یک موضوع جدید که برجستگی تنها به طور کامل محقق رئیس جمهور بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن تعجب آور پیروزی: نقش فناوری بزرگ در دموکراسی ما و جهان است. برای بسیاری از آنها وجود شرکت هایی مانند Facebook, Google و Amazon در نظر گرفته بودند به عنوان قهرمانان و عزیزم خلاقیت آمریکا سیستم سرمایه داری. به عنوان سیاستمداران و چهره های رسانه ها اظهار داشت: آن را تنها در ایالات متحده است که فن آوری های پیشرفته از طبقه متوسط به پس زمینه می تواند به ایجاد شرکت های باور نکردنی از توانایی خود را برای دیدن جهان متفاوت است. پس از سال 2008 بحران مالی با بانک های بزرگ وال استریت محروم از قدرت معنوی آنها برگزار شد در چشم از خیابان اصلی بزرگ شرکت های فن آوری شدند مارک به عنوان "پاک" را به عنوان آنها ادعا ماموریت خود شد و هدایت می شود نه با پول بلکه با ساختن یک دنیای بهتر. غیر قابل تنظیم, آزادی های فراهم شده به این شرکت ها در نهایت منجر به پیامدهای پیش بینی نشده, عواقب, که ما به عنوان یک جامعه در حال شروع به دست و پنجه نرم کردن با.

توسط 2016 مذکور شرکت های فن آوری (و دیگران) بودند دیگر لاغر و استخوانی نوپا اما چند میلیارد دلاری شرکت های بزرگ جهانی. از 10 تا از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری بازار در سال 2016 شد شرکت های فن آوری است که تا به حال نشده است فقط در اطراف 40 سال قبل. دیگر از مایکروسافت و اپل سه تن از آنها (Amazon, Google, Facebook) تاسیس شده در 20 سال گذشته. در حالی که هر صاحب پول بیشتری از آنها می دانستند چه باید بکنید با این شرکت ها در اختیار یکی دیگر از منابع است که به همان اندازه, اگر نه بیشتر, با ارزش: اطلاعات شخصی. از اطلاعات تماس به تصاویر به یک فرد اجتماعی از اولویت های این شرکت دارای اطلاعات قدرتمند در زندگی مردم و منافع قابل توجه در جزئیات. و در حالی که این فن آوری را به ارمغان آورد در مورد مزایای باور نکردنی به زندگی ما عواقب ناشی از سوء استفاده خود را تبدیل به بیش از حد بزرگ برای مقامات دولتی و رسانه ها را نادیده گرفت. استفاده از Facebook و توییتر توسط دولت های خارجی برای متفرق کردن تبلیغات و هدف مخالفان گوگل تکنولوژی در حال شنود گذاشته برای فن آوری نظارت آمازون آهسته انحصار-در اختیار داشتن انواع محصولات (با بیشتر و بیشتر بودن از جنس بنجل کیفیت).

این تحولات علامت جدید نقطه عطف و واقعیت در جهان ما. و در حالی که طیف وسیعی از سوالات بوجود می آیند از این تحولات یکی پیدا کنم بیشتر مربوط به این سوال است که خود را مسئول برخورد با این مسائل است. به دنبال در آرایش فعلی ما مقامات منتخب و فناوری رهبران بیشتر به نظر می رسد کافی آماده و حتی تمایلی به دیدن این مسائل از همتای خود در چشم انداز.

نگاهی به چالش درک چگونه شرکت های فن آوری به کار گیرند. در سال 2018 کشت از جلسات کنگره نشان داد یا جهل یا بی تفاوتی بسیاری از مقامات منتخب تا به حال نسبت به این شرکت های فن آوری و شیوه های کسب و کار. که در آن سال دیدم گوگل Sundar Pinchai, Facebook را شریل سندبرگ و Mark Zuckerburg توییتر جک دورسی و دیگر رهبران این صنعت تلاش به آدرس عمومی را مهم ترین نگرانی های در مورد شرکت های خود را. به جای شاهد مهم ترین مقامات منتخب با دقت از طریق تجزیه و درک این شرکت ها بسیاری از تماشاگران cringed به عنوان رهبران کنگره خرابکاری از طریق سوال در مورد نحوه تبلیغات و خدمات محل کار, سوال این, شرکت ملی وفاداری و انجام دیگر ضعیف مطلع پروب است که در نهایت نمی عزم عمومی اضطراب. این جلسات تشکیل شده فقط یکی از بسیاری از موارد که در آن کشور ما مقامات منتخب مسئول ایجاد قانون است که اثرات این شرکت ها نشان داده اند عدم درک در هر دو اهمیت مدرن شرکت های فن آوری و تکنولوژی به عنوان یک کل به جهان ما.

ما باید تعجب ؟ به بلانت فنی سواد ما از دولت و مقامات منتخب وجود ندارد, به ویژه هنگامی که همسان در برابر کشورهای رقیب مانند چین است. چرا این اختلاف وجود دارد نامشخص است. اما وجود دارد برخی از نشانه های ثبتشده. برای یک جامعه ما نیست, ارزش اهمیت, ریاضی, علم و دانش مربوطه مانند ما. برای تقریبا دو دهه ما K-12 دانش آموزان ریاضی و علوم نمرات همواره در زیر ما صنعتی همسالان. مشكل فنی برای دانش آموزانی که وجود دارد نانوشته هنجار های فرهنگی است که مهارت های خود را مناسب برای خدمات عمومی و قابل قبول ترین پس زمینه برای کسانی که در حال اجرا برای دفتر آموزش هنرهای. از 535 سابق عنوان شغلی ارائه شده در 115 کنگره تنها هشت عضو شدند مهندسین (یا حدود 1.5 درصد از کنگره). و از رهبران کنگره که مطرح قوانین مربوط به شرکت های فن آوری تقریبا همه تجربه تر بودن وکیل سابق یا قانون گذاران از کار در صنعت آنها در حال تلاش برای تنظیم. ما باید سوال اگر یک قانونگذار که هرگز نوشته یک خط از کد تخصص به ریشه شکل و حتی شکستن این شرکت ها.

مردم بهترین راه حل مناسب برای رسیدگی به این مشکلات و نگرانی های بسیار مهندسین و کارآفرینان و استنفورد دانش آموزانی که در طرح به کار برای این شرکت ها در وهله اول. پیشنهاد من این است که ما به بازی شیر یا خط کردن تمام مقامات منتخب در حمایت از یک فن سالاری اجرا توسط مهندسین و ماشین آلات. بلکه من را تشویق کسانی که با آگاهی از این موضوع که در حال پاچه با دولت ما در حال حاضر درک درستی از مسائل مربوط به اجرا برای دفتر خود را. از آن شده است بسیار مأیوس کننده است که برای دیدن من مهندسی همسالان در دانشگاه استنفورد باور نمی آنها باید "حق شخصیت" را به کار در دولت و نمایندگی مردم است. بسیاری بر این باورند که وجود یک مانع نامرئی وجود دارد که بین یک مهندس و مایل به ایجاد یک تفاوت در زندگی مردم از طریق نهادهای مدنی و که این نقش ها باید واگذار به دانش آموزان "بهتر آماده" در منطقه ای مانند علوم اجتماعی است. اما اگر ما زمان مقامات منتخب نشان داده اند هر چیزی است که ما باید دقیقا آن دسته از افرادی که به ارمغان بیاورد حل مشکل طرز فکر و قرابت با علم به واشنگتن است.

شاید شما پس از اجرا باور نکردنی حرفه ای در دره سیلیکون و یا پس از شما را که خروج در شرکت خود را. و یا با بسیاری از ما علمی و حرفه ای برنامه های در حال تغییر با زمان جهانی بهداشت از بحران, شما می توانید در نظر بگیرید که تغییر حرفه ای در حال حاضر. بدون در نظر گرفتن افزایش کسری از مقامات منتخب ما خواهد شد و باید مردم با این مجموعه ای از مهارت ها و درک. شما ممکن است تعجب خود را توسط شما تاثیر داشته باشد.

پس از این ملاقات متوجه شدم که با وجود این سخت واقعیت ماهیت دولت ما و جامعه است که آنها را مستعد ابتلا به تغییر. رهبران ما می توانید تکامل و نسل بعدی خواهد بود وجود دارد به گام در. اگر آنها می خواهند به.

تماس با Kasha Akrami در [email protected]

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب