محیط ساخته شده مهم برای سلامت روان

Coronavirus بیماری همه گیر در حال رفتن به فشار پردیس به بهداشت روان در بحران است. در یک نظرسنجی اخیر از قیصر ب

توسط NEWSSALAM در 2 تیر 1399

Coronavirus بیماری همه گیر در حال رفتن به فشار پردیس به بهداشت روان در بحران است. در یک نظرسنجی اخیر از قیصر بنیاد خانواده 45 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده گزارش داد که سلامت روانی آنان شده است منفی نهفته با توجه به نگرانی و استرس بیش از ویروس.

بودن cooped در خانه به ما یادآوری کرد که چقدر خوب آن را قادر به سوئیچ بین فضاهای مختلف. در حالی که یقین است آنچه در سه ماهه پاییز را مانند نگاه در پردیس سلامت روان بدون شک خواهد بود یک نگرانی مهم. بهبود در دسترس بودن خدمات مانند جلسات مشاوره و افزايش آگاهی دانشجويان از منابع غیر قابل انکار مهم است. اما این تغییرات نیاز به زمان و محدود هستند تعداد موجود مشاوران. در این میان بهبود محیط فیزیکی در محوطه دانشگاه می تواند فوری و ماندگار بر روان دانشجويان ،

در اوایل سال 2019 من انجام یک پروژه آزمایشی در پردیس برای ارزیابی فارغ التحصیل دانشگاه استنفورد و بهداشت با استفاده از استنفورد Discovery Tool. این بود بخشی از صدای ما ابتکار عمل است که به رهبری دکتر ابوالفضل اسلامی حسین پادشاه و سبب اعضای جامعه برای تغییر درایو در محیط های محلی خود (یک ویدیو شرح پروژه می توان در اینجا یافت). با استفاده از این ابزار کشف تلفن همراه نرم افزار "دانشمندان شهروند" سند ویژگی های جوامع خود را که تاثیر خود توانایی منجر به زندگی سالم است. آنها پس از بررسی یافته های خود را اولویت بندی مناطق برای تغییر و بسیج برای ترویج پیشرفت خواهد کرد که حمایت از سلامت جامعه است.

هدف از مطالعه مقدماتی بود برای تعامل با دانشجویان تحصیلات تکمیلی استنفورد در ارزیابی ویژگی های دانشگاه استنفورد که مثبت و منفی بر سلامت روانی و رفاه از دانشجویان تحصیلات تکمیلی. در مجموع هفت دانشجویان تحصیلات تکمیلی (دو زن و پنج مرد) به نمایندگی از, دکتری, کارشناسی ارشد و برنامه های حرفه ای شرکت کننده در این پروژه است.

شرکت کنندگان تکمیل پردیس راه رفتن و طول پست-راه رفتن در جلسات آنها با هم کار شناسایی مشترک تم محلی محیط زیست ساخته شده است که تا به حال تاثیر روانی خود را به خوبی بودن. در تسهیل فرایند شرکت کنندگان در بحث و اولویت بندی این تم ها بر اساس امکان سنجی و اهمیت است.

از این بحث مشخص شد که دانش آموزان اهمیت متفکر پردیس در طراحی کلی خود را تجربه. موضوع اصلی که بالاترین رتبه برای اهمیت و امکان سنجی افزایش فضاهای در محوطه دانشگاه است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای عدم فعالیت های علمی است.

دانش آموزان فکر داشتن غیر فضاهای دانشگاهی به عنوان یک راه برای پیدا کردن هدف در خارج از علمی خود تلاش. این باعث می شود بسیاری از حس و خواهد بود حتی بیشتر مهم است در طول بیماری همه گیر کوروناویروس. اختصاص فضاهای برای لذت بردن از فعالیت های دیگر و فراموش کردن استرس و عدم قطعیت در زندگی ما می تواند فوق العاده آرامش بخش و مفید است. برخی از نمونه دانش آموزان ذکر شده در پست-پیاده روی جلسات شامل تعیین "هیچ مشق شب" فضاهای در محوطه دانشگاه برای فعالیت هایی مانند صنایع دستی و, بازی و داشتن بیشتر رایگان, هوای آزاد, رویدادهای موسیقی.

دانشگاه را کانون تا کنون بوده است و آوردن دانش آموزان به کلاس درس با خیال راحت. سفر به خارج از منطقه محلی محدود خواهد شد: دانشگاه آخرین اطلاعیه گفت: "ما به احتمال زیاد از دانش آموزان بخواهید به سفر خارج از منطقه محلی در حالی که آنها در حال ثبت نام در دانشگاه و یا در غیر این صورت خود منزوی بر خود بازگشت." بیشتر از همیشه دانش آموزانی که در گیر پردیس می خواهد فرار از خوابگاه و کلاس های درس. وجود دارد هیچ زمانی بهتر به دوباره فکر می کنم که چگونه محیط ساخته شده می تواند بهبود یافته به منظور افزایش دانش آموزان خوب بودن.

در سال آینده ما نیاز به تکیه بر دانشگاه و در هر یک از دیگر به اجرای فیزیکی فاصله. اما ما نباید ترس از اختصاص فضاهای بیشتر برای عدم فعالیت های علمی است. یک ایده این است که برای اینکه بیشتر فضاهای مناسب برای فعالیت های انفرادی. این می تواند بیشتر نیمکت در خارج برای خواندن و doodling و بیشتر در هوای آزاد, تناسب اندام برای کسانی که می خواهند برای جلوگیری از ورزشگاه. ما خوش شانس است که دانشگاه استنفورد خیلی فضای سبز. در حال حاضر زمان مناسب برای افزایش تعداد رایگان وقایع در فضای باز و فعالیت هایی برای دانش آموزان به عنوان طولانی به عنوان تعدادی محدود به اجازه فیزیکی فاصله. کلاس های یوگا و رایگان کنسرت کامل فعالیت برای بودن در یک محیط اجتماعی در حالی که همچنین نگه داشتن فاصله. و در نهایت وزش تماس کاهش سیاست باید مورد بررسی قرار گرفت برای خود مزایا و محدودیت ها. دانش آموزان به دانشگاه به دنبال ایجاد روابط معنی دار. داشتن یک پشتیبانی قوی شبکه بسیار مهم است برای سلامت روانی بنابراین پیدا کردن راه های استراتژیک به منظور کاهش تماس مطلوب است به انزوای کامل. برای مثال تشکیل اجتماعی حباب و محدود کردن تماس به درون این حباب به عنوان پیشنهاد شده در این مقاله در طبیعت می تواند یک راه حل کوتاه مدت برای کاهش بار روانی این بیماری همه گیر.

پیشرفت های ما در محیط زیست ساخته شده را حل نمی کند ریشه باعث افزایش سلامت روانی و نگرانی در میان دانشجویان است. اما سلامت روانی بیماری همه گیر در محوطه دانشگاه چند وجهی مسئله ای است که نیاز به یک چند جانبه رویکرد است. آن زمان برای ما به فکر می کنم خلاقانه در مورد در حال حاضر به دانشگاه و تجربه با ارزش و سالم برای دانش آموزان است. هر پیروزی کوچک مسائل به خصوص در این بیماری همه گیر.

تماس با Simei (امی) لی در amysli 'در' alumni.stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.

آخرین مطالب