این دانش آموزان به دست آورده اند درجه خود در ساختمان سهام

چهار مراکز شامل دانشگاه UCLA موسسه آمریکایی فرهنگ تاسیس شد در سال 1969 به عنوان یک پاسخ مستقیم به تعطیل و تظاه

توسط NEWSSALAM در 23 خرداد 1399

چهار مراکز شامل دانشگاه UCLA موسسه آمریکایی فرهنگ تاسیس شد در سال 1969 به عنوان یک پاسخ مستقیم به تعطیل و تظاهرات بیش از دسترسی به آموزش و پرورش از جوامع از رنگ در طول این دوره از سال 1968.

بیش از 50 سال گذشته کارکنان و اعضای هیات علمی و دانشجویان وابسته به سرخپوستان آمریکایی مرکز مطالعات آسیایی آمریکایی مطالعات مرکز Chicano مطالعات مرکز تحقیقات و رالف J. Bunche مرکز آمریکایی مطالعات باید به دنبال ایجاد فرصت های به اشتراک گذاری دانش و پژوهش است که گسترش تحصیلی خطوط لوله برای دانش آموزان از رنگ و الهام بخش عمومی سیاست ها و برنامه هایی است که به بهبود زندگی و افزایش دسترسی به سیستم از موفقیت برای همه.

کار خود را بیشتر رزونانس تر از همیشه به عنوان بزرگ عصری کشور باید بسیج در سراسر علت نژادی و عدالت اجتماعی در پی تظاهرات علیه خشونت پلیس. در ضمن پاسخ به COVID-19 همه گیر است تشدید نابرابری ساختاری و در نتیجه سهم نامتناسب از سلامت اقتصادی و عاطفی و اجتماعی دچار جوامع از رنگ.

ما جشن چهار دانش آموزان از کلاس 2020 با روابط به این مراکز مهم و علمی مرتبط با بخش. آنها را پشت سر بگذارید خوش آمدید مشخصات ناشر از خلاقیت خود کمک هزینه تحصیلی و تجارب و حمل با آنها بالقوه برای تاثیر بر جهان از دانشگاه های شخصی خود را در جوامع و شکل آینده ما سیستم.


عمر Abdulkarim: یک تحقیق nerd' با تمرکز بر تنوع در آموزش عالی

Omar Abdulkarim

جوی Caroni/UCLA

عمر Abdulkarim

عمر Abdulkarim همیشه یک سر برای ریاضی و علوم, بنابراین او در اصل برنامه ریزی شده به دنبال تحصیل در رشته مهندسی شیمی. اما به عنوان یک جوان دانشجو در سانتا مونیکا کالج او شور و شوق خود را برای جامعه شناسی.

"برادر من مرا متقاعد کرد که برای اولین بار کلاس و من هنوز هم نگه داشتن در تماس با استاد" گفت: Abdulkarim که فارغ التحصیل با دو عمده در جامعه شناسی و مطالعات آفریقایی آمریکایی.

در حالی که در UCLA Abdulkarim اهدا شد در مقطع کارشناسی پژوهش و یاران از Bunche مرکز فراهم می کند که کمک های مالی برای دانش آموزان به کار در ارومیه-led پروژه به بررسی شرایط زندگی سیاه.

از طریق این برنامه Abdulkarim کار با Karida قهوه ای, استاد آمریکایی آفریقایی مطالعات جامعه شناسی, تحقیق برای آینده کتاب در نژاد و تبعیض نژادی در آموزش و پرورش در قرن 20th. خود را پژوهش محور در تحلیل نقش دانشگاه خصوصی در طول تاریخ سیاه و سفید کالج و دانشگاه در ویرجینیا در ساخت و شکل گیری سیاه و سفید آموزش و پرورش در طول آن دوره زمانی است. از طریق آرشیو اطلاعات پروژه به نظر می رسد در چگونه همپتون قادر به ساخت مدارس و توسعه برنامه درسی و استخدام دولت از مدارس در سراسر جهان است. این عمدتا حاوی تجارت به عنوان مدارس.

"من هرگز فکر نمی کردم من می تواند یک nerd برای تحقیق," او گفت:. "اما من رشد کرده ام به آن را دوست دارم و من نگاه به جلو به انجام بیشتر."

Abdulkarim سفر به همتون به بازدید از کتابخانه ها و جلو و اسناد مرتبط با این پروژه ساخته شده است که او را حتی بیشتر احساس پرشور در مورد کار.

"مقدار زیادی از فایل های من کشیده به archivists به من گفت که من برای اولین بار بود به درخواست آنها" او گفت:. "این اطلاعات است که هرگز در مورد صحبت شده است."

بخشی از Abdulkarim اصلی بهار در سه ماهه برنامه ریزی شده بود به سفر به دانشگاه اموری در آتلانتا به ارائه یافته های اولیه از کار خود را. او به جلو نگاه به آن; اموری است که در بالای لیست خود را از امکان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد.

همه گیر scuttled که طرح همراه با دیگران برای او قبلا برنامه ریزی شده سال فاصله است. Abdulkarim پیش بینی کرده بود (و خریداری بلیط) از یک سال از سفر هدف قرار دادن نقاط در ایالات متحده و اروپا و همچنین بازدید از خانواده گسترده در تورنتو و اتیوپی. پدرش وارد ایالات متحده آمریکا به عنوان یک پناهنده در دهه 1970 مادرش پیوست و بعد از آن.

او متفکر مورد — و سپاسگزار — برخی از عناصر این بیماری همه گیر.

"من قادر به صرف زمان بیشتری را با خانواده," او گفت:. "برای من که یکی از برکات برای بیرون آمدن از این. من واقعا نمی شناسید چقدر من در زمان داده شده بسیاری از چیزها است. من شده است پر برکت و ممتاز نمی شود ضروری کارگر خطر سلامتی خودم و خانواده ام."

Abdulkarim مثل بقیه کلاس از سال 2020 نمی تواند پیش بینی کرده اند که خود را بسیار خود را نهایی چهارم در UCLA خواهد بود صرف زوم تماس. او هرگز پیش بینی شده است که نهایی خود را هفته — را هفته نهایی خواهد بود — صرف نظر گرفتن معافیت از آن کلاس برای نشان دادن در خیابان ها از طرف نژادی و عدالت اجتماعی در کشور محل تولد خود را.

این تلخ و شیرین اوج به سخت موفق به کسب درجه برای Abdulkarim که هرگز تجربه یک مراسم فارغ التحصیلی. او کاهش یافته است به خارج از شهر دبیرستان در سن 15 سالگی اما به سرعت خود را به دست آورده G. E. D و ثبت نام در سانتا مونیکا کالج در 16.

او سپاسگزار برای این مسیر.

"بخشی از زیبایی از جامعه و این نوع از دست داده می شود زمانی که شما رسیدن به UCLA است که آن را بسیار متنوع آن را پر از مردم از زمینه های متنوع," او گفت:. "شما مردم تازه از دبیرستان اما همچنین بسیاری از افراد در این کلاس ها با شما. آن متفاوت یادگیری تجربه از من داشته اند و من فکر می کنم آن را بسیار جامع آموزش محیط زیست."


سارا تاج: آینده archivisit با یک ماموریت بیشتر گنجاندن در مجموعه های دانشگاهی

Sarah Corona

جوی Caroni/UCLA

سارا تاج

سارا تاج کار با Chicano مطالعات مرکز تحقیقات کمک کرده است تا او را ببینید که چگونه archives خدمت به عنوان یک پل بین گذشته و آینده.

او فکر می کند در مورد دانشمندان که بعدا خواهد آمد و راه آنها ممکن است روبرو می شوند تجربه و تلاش و داستان از مردم مانند Sal کاسترو, مکزیکی-آمریکایی فعال و مربی کمک کرد که منجر 1968 تعطیل از چندین دبیرستان در شرق لس آنجلس. کسانی که تعطیل در خدمت به عنوان یک پیش ماده برای تاسیس دانشگاه UCLA Chicano مطالعات مرکز تحقیقات.

تاج به دست آورده است که مدرک کارشناسی ارشد خود را در کتابخانه علوم و مطالعات آمریکای لاتین شده است کار با این مرکز آرشیو نشریات, حروف, عکس ها و دیگر موارد از کاسترو در حال انجام کار در لس آنجلس و فراتر از آن تا زمان مرگ خود در سال 2013. وظیفه او این است که به توصیف و تگ موارد در چنین راهی است که آینده و محققان و مورخان و نویسندگان خواهد شد که راه های متعدد برای کشف داستان خود را.

"این نوع از دشوار است برای پیش بینی است اما ما سعی می کنیم به ارائه به عنوان دقیق از پیدا کردن کمک به عنوان امکان پذیر است, او گفت:. "برای CSRC بسیاری از ما پیدا کردن ایدز رفتن به آنلاین بایگانی کالیفرنیا است که بسیار بزرگ و کلیدی-جستجو digital repository که هدایت مردم به مواد مختلف موجود در آرشیو در سراسر کشور."

تاج آموخته زیادی در UCLA برنامه علمی یک نظریه بسیار سنگین انجام است که آماده است او نه تنها برای نحوه رسیدگی و حفظ مصالح اما با آگاهی از چگونگی archives اند به وجود آمده در آمریکا زمینه.

"برنامه ما نیز تلاش می کند باید بسیار اجتماعی و عدالت متمرکز شده فکر کردن در مورد جامعه بر اساس archives پیدا کردن از دست رفته صدای ساخت archives عادلانه تر و بسیار آگاهانه از تعصب است که ما به عنوان archivists را به روند" او گفت:.

این میراث تاریخی از دانشگاه ها مانند دانشگاه UCLA است که برخی از جوامع احساس نمی ارائه شده در این مجموعه ،

"وجود دارد بسیاری از امتیاز در ارتباط با اینکه در دانشگاه بود با دسترسی به آن را فراهم می کند" او گفت:. "به همین دلیل من فکر می کنم CSRC بسیار مهم است و من احساس می کنم بسیار خوش شانس به کار وجود دارد."

او سپاسگزار به همکاری نزدیک با CSRC بایگان Xaviera فلرس.

"او بسیار استقبال قرار می دهد و بسیاری از تلاش و زمان را به مطمئن شوید که او در تماس با جوامع ما در حال تلاش برای نمایندگی" تاج گفت.

یکی دیگر از UCLA مربی برای تاج بود و صفیه شریف, استاد, اطلاعات, مطالعات و مطالعات آفریقایی آمریکایی.

برای پروژه فارغ التحصیلی با شریف به عنوان مشاور تاج نگاه وجود موسسات و برنامه هایی که ارائه مطالعات قومی درجه در کنار اطلاعات مطالعات و بررسی پتانسیل بازار کار برای افرادی که ممکن است به دست آوردن این نوع از همزمان درجه است.

او در بر داشت که یک سوم از موارد کار را برای متصدی و یا آرشیوی موقعیت خود را در سال 2016 به تنهایی اضافی مورد نیاز یک مدرک در خارج از کتابخانه علم و اطلاعات از مطالعات.

"مطالعات قومی خواهد بود واجد شرایط زمینه برای که," او گفت:. "تشویق این نوع از برنامه ها نه تنها خوب برای فکری تحقق مطالعه میان رشته ای بلکه در خدمت یک عملی بهره مند شوند."

نگاهی به آینده, تاج, امید به پیدا کردن کار به عنوان یک بایگان به خصوص در جایی با یک مجموعه بزرگ مربوط به Chicano, تاریخچه و ایده آل که در آن او می تواند پشتیبانی از نسل اول دانش آموزان مانند خودش. تاج او لیسانس خود را از ایالتی سن خوزه.

"مرور کل نهاد است مقدار زیادی از کار است که آنها را به شما بگویم زمانی که شما از اینجا دریافت کنید," او گفت:. "من امیدوار هستم من قادر خواهید بود به مردم با کار و تلاش و ایجاد اختلاف و کمک به دانش آموزانی که مثل من هستند نیز در حالی که تلاش برای کار بر روی تمام مسائل با archives کمک به مردم خود را در آرشیو اگر آنها می خواهند به نگه داشتن پالایش خود من لنز."


Meleana Chun-Moy: سازنده جامعه با عدالت زیست محیطی تعهد

Meleana Chun-Moy

جوی Caroni/UCLA

Meleana Chun-Moy

انتقال دانشجو از منطقه خلیج Meleana Chun-Moy می دانستم که او می خواست برای تکمیل آموزش و پرورش با ترک خانه و UCLA ترین محیط استقبال از مدارس او سفر کرد.

در UCLA عشق او را از تاریخ همگرا با یک جزئی است که تقویت شور و شوق او را برای مسائل زیست محیطی است.

"من همیشه درگیر در گروه های زیست محیطی در دبیرستان" گفت: Chun-Moy که کسب مدرک لیسانس خود را در تاریخ و جزئی در سیستم های زیست محیطی و جامعه در ژوئن 12. "و پس از آن زمانی که من در بر داشت این جزئی, من سقوط در عشق با آن به طور کامل. آن را تا به بسیاری از واقعا بزرگ میان رشته ای از جنبه های تاریخ و یا آسیایی, آمریکایی, مطالعات جامعه شناسی, واقعا همه چیز است."

او همچنین احساس تعلق در اینجا یاران با اعضای هیات علمی و دانشجویان همسو با آسیایی آمریکایی مطالعات مرکز. Chun-Moy است از چین و بومی هاوایی تبار و به سرعت درگیر با جزایر اقیانوس آرام, انجمن دانشجویان در محوطه دانشگاه. او خدمت در هیئت اجرایی از یک زیرگروه به نام جزایر اقیانوس آرام برای سلامت است که در یک سال معمولی خواهد میزبان پردیس رویداد طراحی شده به جامعه با هم برای به اشتراک گذاشتن دانش و منابع است.

"با سلامت نمایشگاه هدف ما این است که به آدرس سلامت, نابرابری در محیط دانشگاه بلکه در جامعه" او گفت:. "ما سعی کنید مطمئن شوید که موانع زبان نیست یک موضوع است زیرا که اساسی است. اگر ما نمی توانیم در برقراری ارتباط با کسی که آن را واقعا سخت به کمک کسی."

در نوامبر 2019, Chun-Moy به هاوایی سفر با یک گروه از UCLA دانش آموزان برای یادگیری از بومی بزرگان Pu'uhonua o Pu'uhuluhulu افرادی که در مخالفت با ساخت تلسکوپ سی متری در بالای خفته آتشفشان جزایر Kea.

"من خانواده در هاوایی و آن را واقعا خاص" او گفت:. "این بسیار قدرتمند برای شنیدن سخن بزرگان و شنیدن آنچه که آنها شده اند مبارزه برای داشتن آنها را آموزش ما بنابراین ما می توانیم ادامه آموزش به دیگران است."

Chun-Moy همچنین reveled در یک مطالعه در خارج از کشور برنامه در سئول کره جنوبی که در آن او در زمان دوره های آموزشی در توسعه پایدار و تاریخ روابط بین کره شمالی و کره جنوبی.

Chun-Moy کالج تجربه شد هر دو گسترده و فراگیر است. او اهداف آینده مجموعه در کمک به دیگران و این سیاره است.

"من می خواهم به یک وکیل," او گفت:. "در حال حاضر من قصد دارم برای رفتن به منافع عمومی قانون به طور بالقوه با محیط زیست لنز چون من فقط فکر می کنم آن را در مورد مردم و مردم را اساسی زندگی را می توان تغییر داد. من فکر می کنم آن را واقعا مهم برای حمایت و کمک به مردم یک صدا کمک به توانمند سازی آنها است."

Chun-Moy متولد شد با یک بیماری ژنتیکی است که مهار او توانایی راه رفتن, دویدن و یا خزیدن اما آن را متوقف کرده است و او را از کوچک دیگری است. او می تواند ردیابی تمایل خود را برای تبدیل شدن به یک وکیل به عنوان جوان به عنوان 7 سال است. یک خواننده حریص او صرف مقدار از بیمارستان او را محدود جوانان بلعیدن کتاب پدر و مادر او را برای او به ارمغان آورد. یک بار او زد از کسانی که پرستاران خواهد دست او کپی U. s. اخبار & گزارش جهانی, اشتعال شور و شوق خود را برای اجتماعی و مسائل سیاسی.

آن را سخت به دور از پردیس, او گفت:, به خصوص به عنوان یک انتقال دانشجو.

"فقط آن را تمام به پایان رسید به سرعت به," او گفت:.

هنوز Chun-Moy پر از شادی در تجربه او در UCLA و مربیان و استادان او را گرامی داشتن.

"من از دست دیدن استادان من در ساعات اداری و در کلاس," او گفت:. "به عنوان یک موسسه تحقیقاتی من فکر می کنم ما وقتی در یک موقعیت منحصر به فرد و من تا به حال یک فرصت فوق العاده ای برای کار با دانشمندان مشهور. من دوست دارم فقط به نشستن و گوش دادن به آنها را به بحث در مورد آنچه که آنها را دوست دارم."


بین نژاد های مختلف همجنس باز, نوجوان: قصد بازگشت به رزرو دادن به نسل بعدی

Elaina Corbin

جوی Caroni/UCLA

بین نژاد های مختلف همجنس باز, نوجوان

در حال رشد در Morongo رزرو هند در, ممنوعیت, کالیفرنیا, بین نژاد های مختلف همجنس باز, نوجوان بود که هرگز در او علاقه مند تاریخچه کلاس.

که تغییر چندین سال بعد وقتی که او در زمان یک دوره در تاریخ آمریکا هند در پاسادنا کالج شهر به عنوان سابقه مورد نیاز برای مدرک کاردانی در علوم اجتماعی است.

"این بود که همه فقط خیلی جذاب و جالب" گفت: Corbin که فارغ التحصیل از دانشگاه UCLA با تحصیل در آمریکا مطالعات هند. "از آن ساخته شده من تعجب می کنم که چرا ما نمی آموخت این چیزها در مدرسه است."

کوربين مسیر را از طریق آموزش عالی نیست ، او فارغ التحصیل در سن 31 داشتن بسیاری از سال را صرف کار در لس آنجلس قبل از رفتن به مدرسه.

"من خوشحالم که من رفت و بعد از آن در زندگی, من فکر نمی کنم من می خواهم که به دنبال یک آمریکایی هندی, مطالعات درجه زمانی که من جوانتر بود," او گفت:. او حواس مختلف و مترقی اخلاق در ما جاری فرهنگی و آب و هوا هر دو در اطراف این مطالعه از فرهنگ بومی و تاریخ و در راه مردم مربوط به بومیان آمریکایی است.

"کل روایت کرده است که بسیار شایع" Corbin گفت. "وجود دارد خیلی بیشتر در حال حاضر است که آینده را از طریق سرخپوستان جوان — یک تجدید حیات ما هستند."

آمریکایی مطالعات هند در UCLA برنامه ای کوچک است به طوری دانشجويان باد در نظر گرفتن بسیاری از کلاس ها هم که کمک می کند تا ایجاد یک حس اجتماعی. و او قدردانی همه میان رشته ای دانشمندان درگیر در دانشگاه UCLA ترم.

اما چالش وجود دارد بیش از حد در درجه اول به دلیل وجود چند تا بومی دانشمندان تدریس در دانشگاه.

"این یک مشکل در سراسر هند کشور" Corbin گفت. "به اندازه کافی وجود ندارد مادری معلمان برای تدریس به دانشجویان بومی. و وجود دارد از جمله قطع ارتباط بین تاریخ آمریکا و بومی تاریخچه. خیلی بیشتر بینش شخصی می تواند رله از یک داخلی چشم انداز."

او قصد دارد برای بازگشت به رزرو برای کمک به این تلاش.

"من می خواهم به انجام کاری در آموزش و پرورش منطقه و یا چیزی برای قبیله من" او گفت:. "و شاید بعد از آن من می خواهم به کار با من قبیله ای دولت است. عمه من شده است در tribal council برای سال."

یکی از احساسات است که در زبان احیاء. او می توانید از طریق عبور از بزرگان در میان خود خانواده چگونه Cahuilla زبان ممکن است به طور بالقوه سقوط دور. او بزرگ مادر بزرگ نسل گذشته در خانواده او به صحبت می کنند Cahuilla روان.

در حال حاضر وجود دارد کلاس های زبان برای رزرو که افراد جوان حضور دارد.

"آنها تدریس به بچه ها بعضی کلمات و عبارات" او گفت:. "این کوچک اما تاثیرگذار."

و او گفت: اعضای قبیله شروع به فرزندان خود Cahuilla نام است و دلگرم کننده.

او می خواهد به تشویق جوانان برای رزرو به فکر می کنم بزرگ در مورد آینده است.

"من واقعا می خواهید برای رفتن به عقب و کار کردن با جوانان ما" Corbin گفت. "من احساس می کنم خیلی معمول نیست که مادری بچه کردن, رزرو و رفتن به کالج. برای من یک مقدار زیادی از پسرعموهای من مانند 'شما در حال انجام آن برای همه ما" اما من می خواهم آنها را به می دانم که آنها می توانید آن را بیش از حد. و که آنها می توانید بیرون بروید و دوباره. چیزی است که امریکا می کند این است که گروه ما به "رزرو یا خاموش' و ما نمی باید به خودمان فکر می کنم که در راه است."

طول چهارم نهایی در UCLA کربین انجام بسیاری از دوره های که او شوخی او ممکن است تجدید نظر کرده اند اگر او می دانست که او می تواند یادگیری آنلاین. و نه قادر به جمع آوری با همکار آمریکایی, هندی, مطالعات مرکز فارغ التحصیلان و بزرگتر بدن دانش آموز دشوار است.

"من نمی خواهم به فکر می کنم آن را مانند یک معامله بزرگ از آنجا که من می دانم که ما قرار نیست در این همه کار فقط به راه رفتن در سراسر مرحله" Corbin گفت. "اما آن را مانند در حال اجرا یک مسابقه دو ماراتون و پیش بینی رسیدن به آمار که روبان در پایان آن هنوز هم هیجان انگیز است و احساس می کند مانند یک دستاورد فارغ التحصیل."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن