جدید COVID-19 درایو از طریق تست آمدن به Warrington; تست بازگشت به اردوگاه

از کارکنان گزارش منتشر شده 3:18 PM EDT مارس 19 سال 2020جدید کروناویروس درایو از طریق تست سایت باز خواهد شد بعد

توسط NEWSSALAM در 30 اردیبهشت 1399

جدید کروناویروس درایو از طریق تست سایت باز خواهد شد بعد از این هفته در وارینگتون پردیس Pensacola کالج ایالتی به عنوان فلوریدا وزارت بهداشت در Escambia County آثار به سطح شیب دار تا خود را تست.

سایت جدید کمک خواهد کرد FDOH-Escambia County جدید خود را با هدف تست 2 درصد از جمعیت هر ماه به عنوان بخشی از دولت در فاز یک re-opening استراتژی با توجه به انتشار اخبار. تمرکز اولیه در ابتدا خواهد بود, ویروس, تست از دهان سواب برای کمک به شناسایی کسانی که COVID-19 مثبت و که نیاز به تماس با ردیابی.

سایت جدید باز خواهد شد از ساعت 10 صبح تا 3 بعد از ظهر در PSC را Warrington دانشگاه 5555 آمریکا 98 غرب در روزهای:

  • پنج شنبه, مارس 21
  • چهار شنبه, آوریل 22
  • پنج شنبه, مارس 26
  • جمعه, مارس 27
  • پنج شنبه, مارس 28
  • چهار شنبه, آوریل 29

همه مردم با یا بدون علائم می توانند با مراجعه به درایو از طریق سایت. هیچ وقت مورد نیاز است و کسانی که بازدید از سایت را باید گواهینامه رانندگی خود را.

نمونه پردازش خواهد شد توسط آزمایشگاه خصوصی و عضو هیات FDOH-Escambia County خواهد شد تماس با کسانی که مورد آزمایش با نتایج و دستورالعمل ها به طور معمول در عرض یک هفته.

سلامت جامعه غربی فلوریدا اعلام کرد تلفن همراه تست بازگشت به اردوگاه

همچنین روز پنج شنبه در سلامت جامعه غربی فلوریدا را COVID-19 موبایل تست واحد را به بازگشت به اردوگاه است.

درایو از طریق آزمایش در دسترس خواهد بود به Escambia County ساکنان از ساعت 9 صبح تا ظهر یا تا زمانی که تست لوازم گذشته در کارور پارک 208 Webb سنت

تست باز است برای تمام سنین است. هیچ پیش غربالگری مورد نیاز است و کسانی که مایل به آزمایش می شود را باید یک ID عکس و کارت بیمه در صورتی که بیمه شده است.

گزینه های در دسترس برای کسانی که نیاز به تست

COVID-19 تست در دسترس است در مکان های مختلف در Escambia County, از جمله از طریق درایو و راه رفتن تا تست.

قبل از غربالگری ممکن است لازم باشد در برخی از سایت ها با تماس COVID-19 غربالگری تماس با مرکز در 850-746-2684 بین ساعت 8 صبح و 10 شب از دوشنبه تا جمعه. کارکنان مرکز تماس نیز می تواند کمک به پیدا کردن غربالگری سایت است که بهترین متناسب با نیازهای هر فرد نیاز به یک COVID-19 تست.

اگر شما را تبدیل به بیمار تماس خود را به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی و به آنها بگویید در مورد علائم شما و سفر خود را در تاریخ و یا قرار گرفتن در معرض COVID-19 بیمار است. اگر شما یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی و یا بیمه درمانی تماس بگیرید سلامت جامعه غربی فلوریدا در 850-436-4630 یا جامعه دیگر پیاده روی در مراقبت از محل و به آنها بگویید در مورد علائم شما و سفر خود را در تاریخ و یا قرار گرفتن در معرض COVID-19 بیمار است. آنها را به تعیین اگر شما واجد شرایط برای تست.

یک ارزیابی آنلاین غربالگری برای COVID-19 در دسترس است برای تعیین اگر بیشتر تست تشخیصی مورد نیاز است. غربالگری نیز می توان با ارسال پیامک "صفحه" به 850-318-3080. غربالگری در دسترس است 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته است. شما همچنین می توانید با تماس با مرکز غربالگری در 850-434-4080 برای تعیین اگر شما نیاز به یک قرار ملاقات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب