UCLA در اخبار 5 ژوئن 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 16 خرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

ارواح از رادنی کینگ و وات افزایش دوباره | نیویورک تایمز

در این تظاهرات خشم و عصبانیت بیش از نژادپرستی پلیس و نقض حقوق بشر شده اند مرکب خشم در یکی دیگر از آمریکا عمیق ترین مسائل در حال رشد نابرابری درآمد. در سالانه countywide بررسی توسط Luskin دانشکده امور عمومی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس نزدیک به دو سوم از ساکنان زیر 40 گفت: در این سال که در منطقه لس آنجلس بود و نه یک محل که در آن افرادی که سخت کار می تواند موفقیت بلکه "یک محل که در آن ثروتمندان ثروتمندتر نگه گرفتن و فرد به طور متوسط می تواند در پیش است."

چه ضد نژادپرستی و آنچه شما می توانید انجام دهید ؟ | Los Angeles Times

ضد نژاد پرستی "است و اساسا شناسایی ساختارهای سیاست ها و اعتقادات است که ایجاد نژاد پرستی در جامعه" گفت: Terence دلسرد شدن یک استاد در UCLA با یک تقسیم انتصاب در وزارت آفریقایی آمریکایی مطالعات و مدرسه در موسسه جامعه و ژنتیک است. "ضد نژاد پرستی کار شامل آموزش و پرورش آن را شامل سازماندهی و آن را شامل به اشتراک گذاری دانش در هسته خود است."

پلیس نکته خطوط آب گرفتگی با تصویری از خشونت پلیس مم | NBC News

صفیه شریف استادیار در بخش اطلاعات مطالعات و مطالعات آفریقایی آمریکایی در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس گفت که این تلاش ها نشان می دهد "خیلی بیشتر زرنگ و دانا در میان پاسخ دهندگان به دولت خشونت" در مورد فن آوری های مورد استفاده برای نظارت جنبش برای عدالت اجتماعی است. "استفاده روزمره دنیوی فن آوری های مانند نوک گزارش وب سایت برای گزارش اگر می بینید کسی در انجام کاری اشتباه است که چگونه سرکوب اجتماعی کنترل می شود نرمال," او گفت:.

L. A. coronavirus آزمون سایت بسته بودند در تظاهرات | Los Angeles Times

به علاوه, این اعتراضات منجر به تعداد زیادی از مردم تجمع ایستاده نزدیک به هم و فریاد که ایجاد فرصت برای گسترش بیشتر این ویروس گفت: UCLA اپیدمیولوژی دکتر تیموتی آبجو. "احتمال وجود خواهد داشت افزایش موارد" او گفت:. "اما که باید متعادل در برابر این واقعیت است که مردم نگران چیزهای دیگر بیش از حد آنها نگران دموکراسی و توانایی خود را به صدای نظرات خود را و آنها نگران نژادی و بی عدالتی است."

یک پلیس اصلاحات که چپ و راست پشتیبانی | نیویورک تایمز نظر

اما این نگرانی ها تقریبا قطعا بی اساس استدلال جوانا C. شوارتز استاد در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس, دانشکده حقوق و متخصص در پلیس پاسخگویی.... "اگر چه از بین بردن واجد شرایط ایمنی را افزایش می دهد دسترسی به دادگاه وضوح در مورد قانون و شفافیت در مورد رفتار مقامات دولتی" دکتر شوارتز می گوید: "این امر نه اساسا تغییر و پویایی است که آن را دشوار است برای شاکیان برای جبران نقض قانون اساسی و جلوگیری از سوء رسمی."

مطالعه می یابد هیدروکسی کلروکین نمی جلوگیری از عفونت کروناویروس | ایالات متحده آمریکا امروز

حدود 40 درصد از کسانی که مواد مخدر در زمان توسعه یافته غیر عوارض جانبی جدی — عمدتا تهوع و ناراحتی معده و اسهال. این دارو ایجاد نمی کند هر گونه عوارض جانبی جدی با توجه به مطالعه است. "این اطلاعات بسیار مفید در مورد هیدروکسی کلروکین گفت:" اتو یانگ استاد پزشکی در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA و یک متخصص بیماری های عفونی در رونالد ریگان مرکز پزشکی UCLA در سانتا مونیکا ،

تظاهرات توده ای ممکن است با سرعت بالا COVID-19 انتقال | ایسنا

"تجمع جمعی رخ داده است در بسیاری از مکان ها در سراسر کشور و در نتیجه تماس نزدیک و فقدان اجتماعی فاصله. هر چند بسیاری از تظاهرکنندگان با پوشیدن ماسک شانس COVID-19 عفونت افزایش فوق العاده" ژانگ Zuofeng استاد اپیدمیولوژی و کاردانی دین پژوهشی با دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس گفت: ایسنا در روز سه شنبه.

تکامل از ناآرامی های مدنی در L. A. | طیف اخبار 1

برای برخی از زمان ناآرامی ها در جنوب کالیفرنیا احساس می کند مانند آن را زیر رادنی کینگ حکم در سال 1992. برندا استیونسون استاد و Nickoll خانواده وقف صندلی در تاریخ در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس گفت: در داخل مسائل است که هر دو این حوادث باید یک مرکزی ایده پشت این حرکات. "چه خارج از غرفه در طول هر دو از این قسمت و بسیاری از بیشتر است و این تصور که مردم سیاه و سفید دریافت نمی کنند و عدالت در جامعه ما به خصوص در دست کسانی که باید حمایت از ما, پلیس," او توضیح داد.

خشونت خانگی ممکن است افزایش یافته است تحت اقامت در خانه قوانین | اخبار سلامت

موارد خشونت داخلی افزایش یافت و پس از لس آنجلس و Indianapolis, معرفی stay-در-خانه قوانین برای کمک به متوقف کردن گسترش COVID-19, محققان می گویند. "پناهگاه در محل قوانین توسط الزامی زمان بیشتری را در خانه هستند به احتمال بسیار زیاد به افزایش حجم داخلی یا همسرآزاری که به رشد در پشت درهای بسته" گفت: ارشد نویسنده جفری Brantingham استاد مردم شناسی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

مستند نشده-ایالات متحده اسرائیلی ها از ترس شیر به کمک دولت | تایمز اسرائیل

"خانواده های مهاجر در کالیفرنیا در حال تجربه برخی از همان چالش های مالی به عنوان هر کس دیگری اگر نه بیشتر, در حالی که همچنین محروم بودن از برخی از مزایای که دیگر کالیفرنیا قادر به دسترسی در حال حاضر گفت:" تا von Wachter استاد اقتصاد در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

چگونه برای کمک به کودکان درک آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر | LAist

[UCLA Tunette] پاول روش های بچه های خود را' سوالات با صداقت و یک سطح از پیچیدگی بر اساس سن. زمانی که او پنج ساله پسر پرسید: "آیا پلیس بد؟," او می دانست که او می خواهم او را پاسخ دهد به عنوان خاص به مأموران اجرای قانون آنها را در جامعه خود و نبود زمان مناسب برای صحبت در مورد پلیس به عنوان بخشی از یک سیستم و یا موسسه. "من فکر می کنم که وجود دارد چیزی است که باید گفت در مورد اجازه دادن به آنها را می دانیم که هر افسر پلیس خوب" پاول گفت.

UCLA استاد مورد بحث شیراز تظاهرات | KABC-تلویزیون

اعتراض ها در سراسر کشور و در سراسر جهان بیش از مرگ جورج فلوید, UCLA, آموزش و پرورش, استاد دکتر تایرون Howard پیوست ABC7 از طریق اسکایپ به بحث در مورد صلح تظاهرات در سراسر جنوب کالیفرنیا... UCLA استاد می گوید بیش از آخر هفته وجود دارد مقدار زیادی از احساسات خام و خشم ریختن بیش از, اما معتقد است زمان به مردم می دهد یک فرصت برای ایجاد حس از آنچه آنها دیده می شود. هوارد می گوید زمان مردم یک فرصت برای سازماندهی بسیج و گرد هم آوردن یک "قومی چند نژادی, multiage, multigender ائتلاف است."

برای بسیاری از بیمه درمانی می تواند تلفات از COVID-19 | U. s. اخبار و گزارش جهانی

در لس آنجلس در ضمن اخیر معیارهای تست چپ برخی از افراد آلوده قادر به گرفتن تست شده و پس از آن شامل رسمی در مورد تعداد برای برخی از زمان اگر در همه, می گوید دیوید هایس-باتیستا که تاسیس مرکز مطالعات آمریکای لاتین بهداشت و فرهنگ در UCLA. "این هنوز هم سخت به دریافت یک آزمون" هایس-باتیستا می گوید. "در حال حاضر آنچه که ما در حال دیدن است Latinos ورود به سیستم های اطلاعات راه پس از آنها باید تست شده ام, راه, پس از آنها باید بدست برخی از مراقبت های اولیه و هنوز در حال overexposed."

افزایش COVID-19 موارد بالا می برد و نگرانی از بازگشایی | گاردین (انگلیس)

دیوید Eisenman, مدیر مرکز سلامت عمومی و بلایای طبیعی در UCLA گفت: برخی از ظهور بود که انتظار می رود به عنوان شهرستانهای سرعت بخشیدن به برنامه ای برای بازگشایی و آب و هوای گرم تساوی کالیفرنیا به سواحل و پارک ها. افزایش در تست بیش از حد می تواند نقش بازی کند. "این خیلی تعجب آور با توجه به زمان بندی. این انتظار می رود که بیشتر مردم در حال حرکت و تعامل در جامعه" گفت: Eisenman.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب