UCLA در اخبار 9 ژوئن 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

دیپلمات های ایالات متحده در تلاش برای دفاع از دموکراسی در خارج از کشور | نیویورک تایمز

الکس L. Wang یک استاد حقوق در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس که طرفداران حکومت قانون در چین گفت: این بحران در ایالات متحده به معنای مقامات آمریکایی تا به حال کمتر اعتبار تنها از رفتار توهین آمیز در جای دیگر. "آن را ریاکارانه به نظر می رسد زمانی که آنها در انتقاد از اعمال خشونت در برابر دلار هنگ کنگ معترضان حتی به عنوان آنها تماس بگیرید برای خشونت علیه معترضان مسالمت آمیز در خانه," او گفت:. "جواب درست" او افزود: "برای ایالات متحده را به نقض حقوق بشر در خارج از کشور, اما برای رعایت حقوق در خانه به عنوان به خوبی."

ممکن است نرخ بیکاری می افتد به 13.3% | Los Angeles Times

دیوید Shulman اقتصاددان ارشد در UCLA Anderson هوا گفت: اگر روز جمعه اشتغال شماره نگه دارید تا "آن را در حال حاضر به نظر می رسد مانند آوریل بود پایین" نیست و ممکن است به عنوان او تا به حال پیش بینی شده است.

نمایش پلیس بدتر فقط در یک هفته | ایالات متحده آمریکا امروز

ادراک از پلیس سفید آمریکایی ها کاهش یافته است توسط دو رقمی در فقط یک هفته به عنوان پلیس همچنان به هدف قرار دادن معترضان مسالمت آمیز تماشاگران و روزنامه نگاران در میان مسئولان با تمرکز بر سیستمیک نژاد پرستی رو سیاه آمریکایی است. برداشت نیز کاهش یافته است در تمام گروههای نژادی پس از مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس, بر اساس یک نظرسنجی جدید از دموکراسی صندوق + UCLA Nationscape پروژه.

هنگامی که مدیران و تحلیلگران سهام به اشتراک گذاری یک نام | وال استریت ژورنال

نتیجه گیری سازگار با پژوهش روانشناسی که نشان می دهد که افراد بیشتری میل و جاذبه برای افراد با یک نام مشابه به خود را دارند و بیشتر تمایل به پاسخ مثبت به درخواست های ساخته شده توسط این افراد می گوید: Brett Trueman استاد حسابداری در دانشگاه UCLA اندرسون دانشکده مدیریت. دکتر Trueman co-نوشت: این مقاله با عمری حتی-ترو استادیار در دانشکده هاس کسب و کار در UC برکلی و Kanyuan هوانگ یک دانشجوی دکترای حسابداری در دانشگاه UCLA Anderson.

Defunding یا انحلال ادارات پلیس | ایسنا

"چه شما در حال شنیدن در خیابان های ایالات متحده امروز در مورد defunding پلیس بخشی از سابقه بسیار طولانی و شجره نامه در سراسر عدالت سرمایه گذاری مجدد" گفت: دانشگاه UCLA کلی Lytle هرناندز. (هرناندز نیز در مصاحبه با NPR "آخر هفته نسخه" تقریبا. 2:55 خوانده شده را علامت.)

چگونه کارشناسان بیماری های عفونی در حال اجرا errands با خیال راحت | CNBC

[UCLA دکتر تیموتی] آبجو می توانید از خانه کار ترین روز, اما زمانی که او باید به بیمارستان, او درایوهای. "قبل از Covid-19 من در زمان اتوبوس به محل کار هر روز یا دیگر مکان های عمومی, حمل و نقل," او می گوید. اما حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده است در معرض خطر برای عفونت است. به این دلیل CDC را بازگشایی دستورالعمل می گویند افرادی که استفاده از حمل و نقل عمومی برای رسیدن به محل کار باید کار از راه دور در صورت امکان به حفظ فاصله.

داده های ماهواره ای نشان می دهد coronavirus ممکن است آمار چین در اوایل | ABC اخبار

"ما نیاز به روش های جدید و ابتکاری برای پیش بینی بیماری" گفت: اپيدميولوژی استاد آن Rimoin مدیر مرکز جهانی و سلامت مهاجر در UCLA بود که در ارتباط با پژوهش و تلاش است. "در این مورد خاص, داده, در حوادث مانند افزایش در بیمارستان ترافیک می تواند به عنوان اوایل شاخص های اجتماعی اختلال ناشی از بیماری است. با وضوح بالا تصاویر ماهواره ای می تواند بسیار مفید برای درک بیماری گسترش و اجرای اقدامات کنترل." (Rimoin نیز در مصاحبه KTLA-TV.)

ما باید نگرانی در مورد یک پست-اعتراض COVID-19 سنبله? | تخته سنگ

"ما باید نگران" گفت: Shira Shafir استادیار اپیدمیولوژی در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی. "هر زمان در حال حاضر ما می بینیم افرادی که حفظ اجتماعی فاصله وجود دارد بالقوه برای کسانی که مردم را به گسترش ویروس. اما در همین راستا من فکر می کنم ما در حال حاضر رو به دو بهداشت عمومی بحران. این اولین بار است که COVID. و دوم این است که نژاد پرستی و خشونت پلیس است که ما مواجه شده است برای قرن ها."

UCLA سلامت خوب برای 3D-چاپ COVID-19 سواب | سرویس خبری شهرستان

UCLA Health جمعه اعلام کرد که از آن صادر شده است و مجوز از سازمان غذا و داروی آمریکا برای استفاده از 3D چاپ COVID-19 تست سواب در نظر گرفته شده برای حل کمبود عرضه است. "ما در حال حاضر یک منبع مطمئن برای تامین تمام UCLA بهداشت سواب را به عنوان نیاز COVID-19 تست به رشد خود ادامه گفت:" دکتر گابریل Oland یک رزیدنت جراحی عمومی و UCLA Biodesign همکار که رهبری تلاش کنند. (UCLA Omai گارنر و دکتر آنابل ده سنت موریس نیز به نقل از. همچنین: Scienmag).

برای متوقف کردن خشونت پلیس آن را از نظر مالی ناپایدار | کوارتز

این یک بازی ساده اما قدرتمند ساز — که اساسا flips یک ایده از کنترل دولت به عمل خصوصی و با استفاده از خصوصی علاقه ای به نگه داشتن دولت پاسخگو باشد. "شرکت های بیمه رانده دلار و سیاست" گفت: Joanna شوارتز استاد در دانشکده حقوق دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس "و شرکت های بیمه را افزایش می دهد بخش و شهرستانها' حق بیمه و یا حتی بیرون بکشد اگر [آن را نشان دهنده] مالی رفتار مخاطره آمیز برای شرکت های بیمه."

آیا قهوه کمک به سیستم گوارشی خود را? | Healthline

اما دکتر Emeran مایر نویسنده کتاب "ذهن و دل و روده اتصال" و همکاری مدیر درمان: بیماری های گوارشی مرکز تحقیقات در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس می گوید مطالعه بیشتر مورد نیاز است. "به دانش من هیچ با کیفیت بالا, مداخله, مطالعات کنترل شده است که می تواند حمایت از این ادعا است. بسیاری از این مطالعات نشان می دهد انجمن که اجازه نمی دهد هر گونه نتیجه گیری در مورد علیت بین قهوه و این بیماری است."

تظاهرات و بالقوه اصلاحات در لس آنجلس | KPCC-FM

"من اجازه دهید آن را شناخته شده است که من تا به حال شده است در تظاهرات. و که در بسیاری از موارد چه بوده است تجمعات مسالمت آمیز بوده است تشدید توسط پلیس لس آنجلس" گفت: دانشگاه UCLA اسحاق Bryan.

خرید اینترنتی از پلیس پرخاشگری در بوفالو | ایسنا

"این مسخره دو برابر استاندارد است. بیایید آن روبرو هستند. مشکل این است که ما در حال برخورد با حق در حال حاضر است که در آن ما مرتب کردن بر اساس از آمدن به این محل که در آن ذهنیت پلیس است که از نازک آبی خط. که در آن پلیس وجود دارد به شما در آخرین خط دفاعی در جامعه قبل از فرود به هرج و مرج" گفت: دانشگاه UCLA Darnell شکار (approx. 3:15 علامت).

Latinos و COVID-19 | KPCC-FM

"لاتینی ها دو بار به عنوان به احتمال زیاد به عنوان هر کس دیگری نیست که بیمه بهداشت و درمان. بنابراین جای تعجب نیست که در حال حاضر ما در حال شروع به دیدن این افزایش اگر چه این ساختمان شده در حالی که برای" گفت: دانشگاه UCLA دکتر دیوید هایس-Bautista (approx. 2:35 علامت).

چگونه برای پردازش این بار پر سر و صدا | KABC-تلویزیون

"ما احساسات قوی هستند کاملا معتبر است. و تا حدی که من فکر می کنم که ما را مجبور به نشستن در ناراحتی و اجازه می دهد خود را به احساس می کنید این احساسات را تشخیص آنچه در آنها و سعی کنید به درک که در آن آنها در حال آمدن از" گفت: دانشگاه UCLA دکتر جنا لی.

Studios, اتحادیه آزادی طرح برای از سرگیری تولید | KPCC-FM "FilmWeek"

"ما متمرکز در تعدادی از چیزهایی است. واقعا این نرم افزار از اثبات رسیده ایمنی روش که همه ما می دانیم در این نقطه است. فیزیکی, فاصله, شخصی, تجهیزات حفاظتی, سلامت, چک مانند دما و علامت غربالگری" گفت: دانشگاه UCLA دکتر دانیل Uslan (approx. 3:40 علامت).

ایجاد "آزادی رویاها" | KPCC-FM "را دو"

"آنچه که من در مورد آزادی در آرزوی این است که آن چیزی که فوق العاده دانشگاهی. وجود دارد یک کتاب به نام "آزادی رویاهای' نوشته رابین کلی در UCLA. آزادی رویاهای یک مفهوم ساده است که 5 ساله می تواند درک کند و یا یک زن 50 ساله گفت:" دانشگاه UCLA Tunette پاول (approx. 46:20 علامت).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن