استاد به رسمیت شناخته شده به عنوان حرفه ای در اوایل رهبر در اپیدمیولوژی

الیزابت رز Mayeda, استادیار اپیدمیولوژی در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی به رسمیت شناخته شده توسط جامعه بر

توسط NEWSSALAM در 6 تیر 1399

الیزابت رز Mayeda, استادیار اپیدمیولوژی در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی به رسمیت شناخته شده توسط جامعه برای اپيدميولوژيک پژوهش به عنوان یک حرفه ای در اوایل رهبر در گذشته ،

"من بسیار مفتخر به دریافت این جایزه. من واقعا خوش شانس باور نکردنی مربیان و حامیان در سراسر زندگی حرفه ای من" Mayeda گفت. "یکی از مهم ترین جنبه های موفقیت من شده است واقعا یک شبکه قوی از حمایت و درخشان همسالان که به نظر من 'collabofriends' که من نه تنها با همکاری در علم و آموزش, اما من همچنین نگاه کنید به برای به برای مشاوره حرفه ای و دوستی است."

Mayeda دریافت 2020 برایان MacMahon اوایل زندگی حرفه ای اپیدمیولوژی جایزهکه به رسمیت می شناسد در اوایل زندگی حرفه ای اپیدیولوژی که در حال حاضر کمکهای قابل توجهی به زمینه و آماده برای تبدیل شدن به رهبران آینده در گذشته ، دستاوردهای ممکن است در زمینه تحقیقات, آموزش, مشاوره و یا خدمات است.

"دکتر Mayeda مشارکتهای فراتر از تحقیقات او شامل تدریس و آموزش," دکتر گفت: Onyebuchi Arah, استاد اپیدمیولوژی در فیلدینگ مدرسه. "چند وجود دارد در اوایل زندگی حرفه ای اپیدیولوژی است که می تواند نزدیک به دکتر Mayeda تعالی. او است نیرومند و هیجان انگیز محقق و همکار."

Mayeda این کار تحقیقاتی با تمرکز بر چگونه برای جلوگیری و یا تاخیر شناختی در پیری و آلزایمر و بیماری های مرتبط dementias سکته مغزی و دیگر سلامت در افراد مسن از جمله نابرابری اجتماعی در پیری سالم است. او محقق اصلی یک موسسه ملی سلامت مسیر به استقلال جایزه به بررسی تاثیر افزایش فشار خون در سراسر بزرگسالی در بروز زوال عقل و نژادی و قومی و نابرابری در زوال عقل است.

Mayeda به دست آورده دکترای اپیدمیولوژی و ترجمه علوم از دانشگاه سان فرانسیسکو (2013) و کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی از دانشگاه کلمبیا (2009) و مدرک لیسانس خود را در یکپارچه زیست شناسی و بهداشت عمومی از دانشگاه برکلی (2007).

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن