UCLA در اخبار 22 مه سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

دیزل اگزوز افزایش می دهد خطر ابتلا به پارکینسون | Fresno Bee

"این واقعا مهم است که قادر به نشان می دهد که آیا آلودگی هوا است که در واقع چیزی که باعث اثر و یا اینکه آیا آن چیزی دیگری در محیط های شهری" دکتر جف برونشتاین نویسنده مطالعه مغز و اعصاب و استاد دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس گفت: در آزادی مطبوعات.

اقامت در خانه سفارشات سخت تر برای L. A. County, سیاه پوستان, Latinos | سرویس خبری شهرستان

"پناهگاه در محل دستورالعمل های لازم اقدام بهداشت عمومی به منظور کاهش COVID-19 موارد از طریق فیزیکی, فاصله, اما نه همه محله ها راه اندازی برای حمایت و تشویق مردم به ماندن با خیال راحت در خانه گفت: Sonja دیاز نویسنده این گزارش و مدیر موسس [UCLA لاتین سیاست و سیاست ابتکار]. (UCLA سیلویا گونزالس نیز به نقل از.)

به یاد داشته باشید: Coronavirus است که هنوز هم یک راز | نیویورک تایمز نظر

یک چیز عجیب در مورد گزارش coronavirus است که nonexperts در حال بینهایت با اعتماد به نفس در پیش بینی های خود را در حالی که اپیدیولوژی نگه داشتن به من گفتن که آنها واقعا نمی دانم که خیلی در همه. "این یک رمان است که ویروس جدید به بشریت و هیچ کس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد گفت:" آن Rimoin استاد اپیدمیولوژی در UCLA.

مغلوب ساختن پیشی جستن حاشیه CDC در فشار برای بازگشایی اقتصاد | الجزیره

امروزه [ریچارد] جکسون و همکار خود را بهداشت عمومی دانشمندان نگران CDC مبهم پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر. "این نوع از چیزی که CDC شده است برای آماده سازی. من انتظار آنها خواهد بود و عملکردی آنها نمی" جکسون به الجزیره. "وجود دارد باید دست در همه جا رهبری از یک روز در حالی که این چیزی بود شکستن" گفت: Jackson, استاد بازنشسته در دانشگاه کالیفرنیا فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی.

خانه های پرستاری در خدمت سیاه و قهوه ای بیماران سخت ترین ضربه | LAist

خانه سالمندان کارکنان اغلب undertrained و مسئول بیش از حد بسیاری از بیماران با چالش های پیچیده ای گفت: Steven والاس که می آموزد بهداشت عمومی در UCLA. آنها اغلب مجبور به عجله از اتاق به اتاق گاهی اوقات پرش گام های ضروری مانند کامل شستن دست, او گفت:.

L. A. شهرستان می خواهد به بازگشایی ژوئیه 4 | KCRW-FM "را فشار دهید بازی"

با آب و هوای گرمتر نزدیک شدن افراد نیز ممکن است شروع به محدود کردن استفاده از ماسک است. "این خواهد بود مشکل تر است چرا که مردم حتی اگر آنها می دانند که آنچه که آنها قرار است به انجام آنها ممکن است می گویند به خوبی برای من این یک خطر نیست من هستم ، پس من شانس,'" [دانشگاه UCLA دکتر جاناتان] فیلدینگ می گوید. اما در کل عمومی پیام اطراف COVID-19 خوب بوده او می گوید: با توجه به آن قوام و تصویب شده توسط جامعه.

شتابزده بازگشایی ایجاد خطر برای موج دوم عفونت | ایسنا

"بسیاری از کشورهای که بازگشایی اقتصاد هنوز هم شاهد افزایش COVID-19 موارد و مرگ و میر" ژانگ Zuofeng استاد اپیدمیولوژی و کاردانی دین پژوهشی با دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه کالیفرنیا در لوس آنجلس (UCLA) گفت: Xinhua.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب