UCLA معرفی مراحل ایجاد یک محیط جامع برای برونز

صدراعظم ژن بلوک و اجرایی معاونت ها و کشيش امیلی کارتر ارسال پیغام زیر به دانشگاه UCLA جامعه امروز است.مداوم اص

توسط NEWSSALAM در 11 تیر 1399

صدراعظم ژن بلوک و اجرایی معاونت ها و کشيش امیلی کارتر ارسال پیغام زیر به دانشگاه UCLA جامعه امروز است.

مداوم اصولی تظاهرات در سراسر کشور و در سراسر جهان — دعوت برای عدالت نژادی شده اند الهام بخش و فروتنی. در این لحظه ما به حق منتقل شده اند بپرسید چه بیشتر ما می توانید به UCLA یک جامعه که در آن همه می دانیم که سیاه, زندگی, سیاه, عقل, سیاه آرمان و تجربه مهم است. در هفته های اخیر ما شنیده نگرانی ها و پیشنهادات خود را از ما استادان و دانشجویان و کارکنان و فارغ التحصیلان و دیگران.

در دو نامه ارسال پاسخ به نگران ارومیه در ژوئن 18 ژوئن 26, ما پیشنهاد اقدامات زیر را که ما می خواهیم برای به اشتراک گذاشتن با همه شما در حال حاضر. ما امیدواریم که مراحل زیر را تضمین خواهد کرد تغییر پایدار خواهد شد که تاثیر مثبت در دانشگاه ما:

  • ما را به انتخاب ویژه استادان مشاور در ریاست دفتر مشاوره در مسائل مربوط به هیات علمی ، کارکنان و دانش آموزان. ما از شما خواهد خواست سهامداران در محوطه دانشگاه به معرفی نامزد خواهد شد و باید از این موقعیت پر تا پایان تابستان.
  • ما ایجاد یک دانشجو مرکز منابع در محوطه دانشگاه اضافه خواهد شد که به فضاهای موجود. UCLA ارائه خواهد شد بودجه این سال تحصیلی آینده به ایجاد برنامه ها و نیروی انسانی در این مرکز است. ما شروع فرآیند برای شناسایی بهترین مکان برای گزینه های سیاه و سفید دانشجویی مرکز منابع در مرکز پردیس. نکته مهم در این فضای بحرانی برای دانش آموزان شامل دسترسی به و با همکاری اعضای هیات علمی و کلید دانشجویی امور کارکنان. ما خواهد نشست و کار با رهبران دانشجویی از Afrikan اتحادیه دانشجویی و فارغ التحصیل انجمن دانشجویان به نقد و بررسی این گزینه است.
  • ما خواهد شد گسترش فکری جامعه اختصاص داده شده به زندگی سیاه و نژادی سهام مسائل در سراسر محوطه دانشگاه. ما از نزدیک کار با رهبری رالف J. Bunche مرکز و وزارت آفریقایی آمریکایی مطالعات در اجرای برنامه ها به گسترش صفوف دانشجویان تحصیلات تکمیلی فوق دکترا بورسیه و هیئت علمی به عنوان زیر توضیح داده شده. ما سرمایه گذاری در بورس در سراسر زندگی حرفه ای قوس به شرح زیر است:
    • ما با ارائه 10 تابستان فارغ التحصیل فلوشیپ جوایز هر سال آغاز و در سال 2021 برای پژوهش و تدریس و خدمات مربوط به زندگی است. آینده نگر و در حال حاضر دانشجویان تحصیلات تکمیلی از سراسر همه رشته خواهد بود تشویق به اعمال این آینده سال تحصیلی. برنامه تعهد است برای پنج سال با پتانسیل تجدید برنامه پس از بررسی.
    • ما ایجاد یک فوق دکتری جامعه متمرکز در تجربه. پنج دوره فوق دکترا موقعیت هر یک تجدید پذیر برای سال دوم خواهد شد بودجه برای پنج سال با شروع در سال 2021 با پتانسیل تجدید برنامه پس از بررسی.
    • ما را استخدام 10 اضافی اعضای هیات علمی بیش از پنج سال آینده که آثار علمی — تدریس مشاوره و/یا تحقیق — مسائل از تجربه. این دانشکده خطوط اقامت در Bunche مرکز با انتصاب به همان اندازه متعادل بین شمال و جنوب محوطه ادارات و برنامه های.
  • ما اختصاص خواهد اختصاصی کارکنان در امور خارجی به ارائه پشتیبانی از توسعه با تمرکز بر مسائل مربوط به زندگی است. با همکاری علمی رهبری ما را کرافت چندین ساله اهداف مالی و پیشبرد این برنامه با رهبری چشم انداز, اهدا کنندگان داوطلب تخته و محلی و ملی پایه به عنوان یک پست صدمین سالگرد کمپین جمع آوری کمک های مردمی اولویت است.

ما همچنین می خواهم به اطمینان حاصل شود که دانشگاه ما ارائه می دهد کمک هزینه تحصیلی محیط زیست و منابع لازم را به طور گسترده تر حمایت و ترویج نژادی عدالت در جامعه ما و فراتر از آن. به این منظور ما نیز متعهد به اقدامات زیر است:

  • ما متعهد 250.000 دلار برای دانه تحقیقات مالی بر نابرابری نژادی و نژادی عدالت از جمله پردیس آب و هوا مسائل در هر سال برای پنج سال با پتانسیل تجدید برنامه پس از بررسی. یک کمیته مونتاژ خواهد شد توسط دفتر معاونت پژوهشی و فعالیت های خلاق به طرح شرح پروژه و معیارهای واجد شرایط بودن پس از فراخوان طرح ها در طول سال تحصیلی آینده.
  • ما متعهد به ایجاد یک گروه مشابه فعلی سهام مشاوران دانشگاهی واحد است که نشان دهنده واحد های اداری در دانشگاه و در UCLA سلامت. این گروه ماموریت خواهد بود برای بهبود آب و هوا برای کارکنان و به توصیه تنوع گسترده تر و ورود به آموزش و پرورش است.
  • ما اختصاص خواهد اختصاصی اعضای ستاد ارتباطات استراتژیک برای تقویت صدای استادان و کارکنان و دانشجویان رنگ و دیگران که کار شامل چالش ها به نژادپرستی و نابرابری ساختاری. ما با شور و نشاط به دنبال فرصت هایی برای برجسته کردن و بلند کردن کار قوی و داستان فوتی و فوری است که نیاز به شنیده می شود.
  • ما تقویت نقش رهبری که مطالعات قومی مراکز بازی در زندگی UCLA. رالف J. Bunche مرکز آمریکایی مطالعات آمریکا مرکز مطالعات آسیایی آمریکایی مرکز مطالعات و Chicano مطالعات مرکز تحقیقات که در حال مستقر در موسسه فرهنگ های آمریکای مدت طولانی است که به درستی به رسمیت شناخته شده به عنوان رهبران فکری در جامعه گسترده تر. ما مطمئن شوید که آنها به همان اندازه به رسمیت شناخته شده در UCLA جامعه نیز هست. ما همچنین اطمینان از دانشمندان در مطالعات قومی مراکز همراه با دیگران که ضروری تخصص را نمایندگی و نقش رهبری در این خاص تلاش.
  • ما جامع شناسایی فرصت ها در دانشگاه های اضافی برای به رسمیت شناختن برونز از رنگ به طوری که ما ساخته شده است, محیط زیست, چشم انداز و برنامه های در آغوش تنوع Bruin جامعه است.
  • ما را در گسترش نقش ایمنی عمومی شورای مشورتی است که در حال حاضر در حال ایجاد شدهو اطمینان حاصل شود که اعضای آن نشان دهنده متنوع مقطع از صدای در دانشگاه ما از جمله خود ما علمی کارشناسان. به عنوان اولین مجموعه از وظایف جدید شورای کار شامل بررسی روابط ما با خارجی نیروهای پلیس و بررسی مسئولیت استراحت با ما UC police force برای دیدن چه کار می کنند ممکن است مناسب گرفته شده در توسط دیگران و آنچه باید بماند با UCPD برای اطمینان از پردیس ایمنی. ما متعهد به ادامه ما بهبود در پلیس هر دو در دانشگاه و خارج از جمله چگونه ما بیشتر می تواند مسائل مانند تعصب نژادی و دهها موثر د-تشدید تکنیک های داده شفافیت و دیگر فشار دادن نژادی سهام مسائل به اطمینان حاصل شود که ما حفاظت از ایمنی از همه در جامعه ما از جمله سیاه برونز و دیگر برونز از رنگ.
  • UCLA استخدام آموزش سلامت روان حرفه ای است که می تواند به سلامت روحی و روانی شرایط اضطراری و یا برای حمایت از افسران پلیس در این تماس های تلفنی و یا — در صورت لزوم — برای پاسخ دادن در محل افسران. این رویکرد با موفقیت کار در جوامع دیگر و ما انتظار آن را بهتر در خدمت دانشگاه ما اجازه می دهد پلیس به تمرکز بر روی خود ایمنی عمومی ماموریت.
  • UCLA PD در حال حاضر ممنوع اعلام کرده است استفاده از کاروتید دارای یک عمل استفاده نمی شود در بیش از 15 سال است. ما کار خواهد کرد با پلیس و جامعه دانشگاه به شناسایی اضافی استفاده از زور تغییر سیاست به اطمینان حاصل شود که سیاست های ما مطابق با اصول ما را از خدمت به جامعه ما است.

کار ما برای مبارزه با نژادپرستی به پایان خواهد رسید با این مراحل. تغییرات بیشتر خواهد شد در آینده به چالش های ساختاری نژادپرستی وجود دارد که در سیستم آموزش و پرورش ما از مهد کودک از طریق تحصیلات تکمیلی از جمله در موسسات مثل UCLA.

هر بخش از UCLA باید مبارزه با نژاد پرستی و ترویج نژادی عدالت است. این است که چرا ما به خصوص مشتاق در مورد بررسی یک پیشنهاد به استفاده از جایزه چالش مدل — برای حل بزرگ اجتماعی مشکلات با مشارکت جوامع محلی همراه با دانش آموزان و استادان و کارکنان و فارغ التحصیلان — برای رسیدن به تحول و تغییر در جامعه است. ما فکر می کنیم پتانسیل بسیار زیادی وجود دارد در نظر گرفتن نژادی و نابرابری نژادی و عدالت به عنوان یک چالش بزرگ است که سازماندهی و مهار انرژی فکری از دانشگاه و اطراف هدف مشترک برای کمک به حل یکی از جامعه بزرگترین مشکلات است.

تغییرات بیشتر خواهد شد. ما رؤسای هستند به طور فعال به کاوش چگونه خود را برای بهبود مدارس تلاش های سراسر سهام تنوع و شمول است. ما را در رسیدن به کارکنان مجمع رهبری و دیگران را بهتر درک می کنیم نگرانی های اعضای هیات رنگ و چگونه ما می تواند اطمینان از حمایت محیط حرفه ای برای همه از جمله از طریق طرح های جدید به نفع کارکنان است. ما همچنین ساخت بر UCLA ثبت نام, مدیریت, تلاش برای استخدام متنوع دانشجو بدن. و ما بسیار خوشحالیم که UC رجنت به اتفاق آرا حمایت از قانون که سرنگونی سرپا نگه داشتن. 209 که مانع آرمان ما به ایجاد یک مطلب متنوع پردیس.

اقدامات فوق در حال یک نقطه شروع برای ایجاد تغییر و تحول تغییر مورد نیاز برای رسیدن به ما که محل واقعی برابری که در آن ما خواهد شد افتخار ما عمیق ترین ارزش ها و تحقق ما بالاترین آرمان.

در این لحظه تاریخی هر موسسه است که به چالش کشیده برای کمک به ایجاد یک جامعه این است که واقعا فقط و واقعا عادلانه است و ارزش زندگی همه مردم آن است. با همکاری ما Bruin جامعه UCLA را افزایش به این چالش.

صمیمانه

ژن D. بلوک
صدراعظم

امیلی A. کارتر
اجرایی معاونت ها و کشيش



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن