UCLA ماتل بیمارستان کودکان دارای رتبه در میان بهترین بیمارستان های کودکان در ایالات متحده

UCLA ماتل بیمارستان کودکان به رسمیت شناخته شده برای آن گسترده تعالی در مراقبت از کودکان در این 2020-21 بهترین

توسط NEWSSALAM در 27 خرداد 1399

UCLA ماتل بیمارستان کودکان به رسمیت شناخته شده برای آن گسترده تعالی در مراقبت از کودکان در این 2020-21 بهترین بیمارستان های کودکان رتبه بندی منتشر شده امروز توسط اخبار آمریکا و گزارش جهانی.

بیمارستان رتبه در میان بهترین در کشور در هفت اطفال تخصص: دیابت و غدد درون ریز, نوزادان, سرطان, مغز و اعصاب و جراحی مغز و اعصاب, نفرولوژی, گوارش و دستگاه گوارش و جراحیو ارتوپدی.

"این یک امتیاز به رسمیت شناخته شده برای این سهم فوق العاده ای از ما پزشکان و پرستاران و درمانگران ماهر و تیم مراقبت های بهداشتی حرفه ای است که به طور مداوم با ارائه جهان کلاس مراقبت به ما بیماران اطفال" گفت: Johnese Spisso جمهور از UCLA بهداشت و مدیر عامل بیمارستان UCLA سیستم که شامل ماتل بیمارستان کودکان. "این رتبه بندی منعکس بیمارستان تعهد به کودکان بیمار و مراقبت خانواده-محور طراحی شده برای ارائه بهترین نتایج ممکن است."

سالانه آمریکا, اخبار, بهترین بیمارستان کودکانs ارزیابی بر اساس داده های بالینی و نظرسنجی از متخصصان اطفال. این رتبه بندی روش طول می کشد را به حساب نتایج بیمار یک بیمارستان در دسترس منابع بالینی و خود را مطابق با بهترین شیوه.

"این به رسمیت شناختن عهد به مراقبت دلسوزانه و دولت از-هنر درمان ما ارائه می کند که حمایت از کودکان مبتلا به طیف گسترده ای از شرایط سلامت," دکتر گفت: Sherin Devaskar پزشک-رئیس ماتل بیمارستان کودکان و دارنده UCLA ماتل اجرایی وقف صندلی در بخش اطفال.

پس از ایالات متحده, اخبار رتبه بندی شدند و برای اولین بار منتشر شده در سال 2007 متل کودکان بیمارستان کودکان بخش های تخصصی همواره رتبه در میان ملت بهترین. این بیمارستان واقع در رونالد ریگان مرکز پزشکی UCLA و حمایت خود را از برنامه های هدف ارائه پیچیده و مهربان مراقبت از کودکان در طول بازدیدکننده داشته است معمولو همچنین به عنوان زمانی که پیچیده تر مراقبت مورد نیاز است.

"حتی در میان یک بیماری همه گیر کودکان در سلامت نیازهای مراقبت اعم از واکسیناسیون معمول به صرفه جویی در زندگی عمل جراحی و شیمی درمانی گفت:" بن سخت تر سردبیر و رئیس بهداشت و تحلیل در آمریکا اخبار. "بهترین بیمارستان های کودکان رتبه بندی طراحی شده برای کمک به پدر و مادر پیدا کردن کیفیت مراقبت های پزشکی برای یک کودک بیمار و اطلاع رسانی به خانواده ها" گفتگو با اطفال."

در علاوه بر این به UCLA متل کودکان بیمارستان UCLA بهداشت و درمان فراهم می کند به طور کلی و تخصص اطفال خدمات در بیش از 40 درمانگاه جامعه در سراسر جنوب کالیفرنیا. یک لیست از UCLA سلامت کودکان دفاتر پزشکی در دسترس است در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب