UCLA همکاری حفظ و جشن LGBTQ celluloid تاریخچه

"من می خواهم به زندگی می کنند یک زندگی محترم; که برای مطمئن. یک زندگی شاد است."اینها اولین کلمات را می شنوید ب

توسط NEWSSALAM در 24 خرداد 1399

"من می خواهم به زندگی می کنند یک زندگی محترم; که برای مطمئن. یک زندگی شاد است."

اینها اولین کلمات را می شنوید به عنوان سیاه و سفید تصاویر حرکت در سراسر صفحه نمایش. شما تماشای یک جوان سیاه نما کاری را در زمان خود او به عنوان مغازه برای یک مینی لباس در مرکز شهر بوتیک. این بیان یک بشر جهانی میل و اشتیاق به دنبال یک فرد شادی واقعی.

در سال 2020 an 8-minute دانشجویی فیلم در مورد یک سیاه نما زن ممکن است به نظر می رسد انقلابی اما در دهه 1960 UCLA دانشجو نیکولای Ursin را "پشت هر مرد خوب" ایستاده بود.

این فیلم را فراهم می کند "یک روشن نگاه اجمالی به زندگی یک آمریکایی آفریقایی تبار ترانس زن است. در مقابل قوی به کلیشه ای منفی و خصمانه توصیفاتی از تغییر جنسیت افراد به عنوان دیده می شود از طریق لنز هالیوود در آن زمان موضوع Ursin مستقل فیلم ارائه شده است به عنوان با ثبات امیدوار و خوب تنظیم شده" می نویسد: علامت Quigley, John Mitchell H. تلویزیون بایگان در UCLA Film & Television بایگانی.

این باعث می شود "پشت هر مرد خوب" تنها یکی از بسیاری از فیلم های ضروری در Outfest UCLA میراث پروژه — بزرگترین عموم در دسترس مجموعه ای از تجاوز, فیلم 41,000 غیر قابل تعویض موارد تجاوز تصویر حرکت تاریخ است. میراث پروژه یک همکاری بین UCLA Film & Television بایگانی یک بخش از کتابخانه UCLA و بزرگترین دانشگاه برگزار می شود مجموعه ای از مواد رسانه ها و Outfest جهانی LBGTQIA+ هنر رسانه و سرگرمی سازمان بهترین و شناخته شده برای آن سالانه Outfest لس آنجلس تجاوز جشنواره فیلم.

UCLA پخش Studio

با این که در ماه ژوئن LGBTQ غرور ماه به مناسبت سالگرد 50 از اولین راهپیمایی غرور و راهپیمایی آن را بسیار مهم به یاد داشته باشید گاهی اوقات فراموش شده تاریخ — از زنان تغییر جنسیت از رنگ شروع محوری شورش استون وال در سال 1969 چند سال پس از این فیلم ساخته شد.

"پشت هر مرد خوب" آنلاین در دسترس است برای کسانی که علاقه مند به مشاهده آنچه Quigley تماس "نادر محصول فرهنگی از تغییر جنسیت و زندگی آمریکایی زندگی در آمریکا در اواسط قرن."

"پس از این فیلم در دسترس عموم صحبت می کند حجم چقدر مهم میراث پروژه" تاد وینر بایگانی motion picture بایگان گفت. یکی از میراث پروژه ارشد نقش است که برای تقویت و جشن اقلیت صداها و تصاویر.

UCLA Film & Television بایگانی ترمیم 22 فیلم بیشتر در حال پیشرفت از میراث پروژه مجموعه ای از پروژه های پیدایش در سال 2005 هنگامی که پس از آن بایگانی-مدیر تیم Kittleson و Outfest همتای Stephen Gutwillig آورده این دو سازمان با هم در جهت منافع حفظ LGBTQ تصاویر متحرک.

در آن زمان دو توافق کردند که موجود چاپ از مهم LGBTQ فیلم هایی مانند 1986 "فراق نگاهها" و منی مستند "کلمه است: داستان از برخی از زندگی ما" از سال 1977 شد بیش از حد آسیب دیده به روی صفحه نمایش به درستی قبل از مخاطبان در نتیجه تبدیل شدن به اولین دو فیلم ثابت برای مرمت توسط میراث پروژه.

هر چند این همکاری برای حفظ فیلم آغاز شد و در سال 2005 Outfest تاسیس شد در UCLA در سال 1982 به عنوان همجنسگرا و لزبین, رسانه های جشنواره و کنفرانس ساخت آن را قدیمی ترین جشنواره فیلم در لس آنجلس. این شرکت همچنین بزرگترین منظم فرمانده مخاطبان از 50,000.

"UCLA Film & Television بایگانی شد ابزاری در کمک به قرار دادن مواد که نشان داده شد که در آن برای اولین بار واقعا با نفوذ کنفرانس گفت:" برندان لوکاس Outfest میراث مدیر پروژه. "تخصص بایگان و چاپ اداره ترافیک پس از آن بود که کلام در کنار هم قرار دادن آنچه که یکی از اولین مقیاس بزرگ مروری تاریخی از گی و لزبین فیلم در آن زمان است."

تجاوز عناوین در حتی بیشتر خطر ابتلا به زوال زیرا بسیاری ساخته شده بودند به طور مستقل در خارج از استودیو با معنی برای فروشگاه و حفظ خود فیلم. از وینر دیدگاه بایگانی — تمرکز بر حفظ عدالت اجتماعی و مسائل — محل مناسب برای نگهداری مواد از Outfest زیادی برای استفاده از مجموعه های رسانه ای.

"این مهم است برای حفظ این مواد منبع این نمونه های تاریخی از عجیب و غریب نمایندگی و یا بیان خود و یا تاریخ که در آن آنها باید وجود داشته" لوکاس گفت.

و همکاری بین Outfest و بایگانی می آید به طور طبیعی پس از هر دو درک ارزش در حفاظت, حفاظت و برنامه نویسی.

"هر دو سازمان در حال آگاهانه از حذفیات از تاریخچه و برخی از مردم و جوامع مختلف — که به سمت چپ کردن و فکر کردن در مورد کسی که تا به حال دسترسی به منابع برای گفتن داستان خود را" لوکاس گفت.

آنچه در آینده برای این پروژه ؟ با معمول سه ماهه, برنامه نویسی, برای نمایش فیلم در بیلی وایلدر تئاتر در موزه همر در UCLA معلق به دلیل رمان coronavirus فیلم و تلویزیون بایگانی خواهد شد راه اندازی یک غربالگری مجازی اتاق بعد در ماه ژوئن.

"ما می خواهیم به مطمئن شوید که برنامه ای که ما از کنار هم قرار دادن مجموعه میراث است که به عنوان intersectional که ممکن است" گفت: K. J. Relth فیلم برنامه نویس در آرشیو. به او این بدان معناست که با توجه به همه روایات و تلاش برای درک چگونگی تجارب افراد از رنگ تقاطع با LGBTQ تجربه چیزی جدید غربالگری مجازی سری اتاق اجازه می دهد آنها را به انجام.

"برای اولین بار از این غربالگری مجازی اتاق برنامه ما اولویت تقاطع سیاه و داستان های عجیب و غریب به خصوص آن داستان است که مستند شده در عمومی و یا داستان در مورد 'آینده' در هر دو حواس که اصطلاح" Relth گفت.

نگاهی به میراث پروژه تاثیر Relth امتیاز به سال گذشته Academy of Motion Picture Arts and Sciences غربالگری برای سالگرد 30 از برنده جایزه اسکار 1989 مستند "موضوعات مشترک: داستان از لحاف" — بازسازی توسط میراث پروژه همراه با آکادمی فیلم بایگانی و نقطه عطف فیلم و ویدئو — به خصوص به عنوان قدرتمند است. غربالگری با حضور مدیران راب اپستاین و جفری فریدمن, تهیه لایحه Couturié و تهیه کننده اجرایی Howard Rosenman و بخش برجسته از نام پروژه ایدز یادبود لحاف بر روی صفحه نمایش در ساموئل گلدوین تئاتر لابی.

Relth گفت: این رویداد "عهد به قدرت از این داستان و شجاعت از همه درگیر در ساخت این فیلم به خصوص در 80s در."

"که غربالگری باور نکردنی لحظه برای من که شاهد این همدلی Outfest از دانشگاه UCLA و همه جوامع این است که این سه سازمان در رسیدن به یک تئاتر به تماشای این مرمت," او گفت:. "پس از آن که قادر به ارتباط برقرار کردن با در نظر جسمی دیدن لحاف تکه فرد — آن را دلخراش و آن نفس گیر است."

چنین لحظات تند و تلخ نشان می دهد که چرا برای نجات و بازگرداندن یک جامعه اقلیت های ارزشمند تاریخ از نابسامانی های زمان حیاتی است کار می کنند.

"پرارزش ترین بخش از بازگرداندن مواد از میراث پروژه مجموعه ارائه شده است دسترسی به این فیلم ها. بنابراین بسیاری از فیلم ها و یا اسناد تاریخی و یا از لحاظ تاریخی مهم است" گفت: Jillian مرزهای ارشد فیلم preservationist در بایگانی. "و دسترسی بیشتر مردم به این فیلم اعتقاد من بیشتر آگاهی و پذیرش به دنبال خواهد داشت."

کسانی که علاقه مند به اهدای فیلم یا تصویری که نشان دهنده این است که در مورد تجاوز افراد یا جوامع به خصوص جوامع رنگ به Outfest UCLA میراث پروژه خواسته شده را به ایمیل برندان لوکاس و تاد وینر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن