UWF فوتبال: Argos رتبه فصل شماره 1 توسط ملی خروجی

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:10 PM EDT Jun 13, 2020دانشگاه وست فلوریدا تیم فوتبال خود را آغا

توسط NEWSSALAM در 25 خرداد 1399

دانشگاه وست فلوریدا تیم فوتبال خود را آغاز اولین قهرمانی ملی دفاع به عنوان برترین تیم در NCAA بخش دوم با توجه به برخی از رسانه های ملی.

قدیمی, کالج, فوتبال, مجله, خیابان & اسمیت دارای Argos به عنوان فصل No. 1 در آن بالا 25 از NCAA بخش دوم تیم های فوتبال. همراه با رقیب ایالتی جورجیا ماک جی رابینسون که رتبه No. 5, Argos در یکی از دو خلیج جنوبی کنفرانس برنامه های ویژه در بالای صفحه 25.

بیشتر: UWF فوتبال: Argos شروع اولین دفاع از عنوان تاریخی تحت شرایط همه گیر

اشتباه دوم کارفرمایی Austin نی بود به نام پیش فصل آمریکا و کارفرمایی برای NCAA بخش دوم. خیابان & Smith فقط منتشر شد یک تیم از همه آمریکایی ها برای D2 سطح.

مجله انباشته ستایش در رتبه چهار به علاوه سال فوتبال برنامه به عنوان پیش فصل شماره 1.

"دو دلیل قابل توجهی غرب فلوریدا (13-2 در سال 2019) باز خواهد شد فصل در شماره 1 – مربی پیت Shinnick و کارفرمایی آستین رید" مجله متحده است.

"نی تا به حال دیدنی فصل اول شروع کارفرمایی اتمام چهارم در بخش 2 در عبور متری و سوم در TD عبور می کند. رفته دو تا از مورد علاقه خود را به اهداف اما با فهرستی که دارای 34 انتقال Argos یک تهدید عمده برای تکرار عنوان ملی شانزه."

بیشتر: Coronavirus: UWF فوتبال دست دوم, برنامه ریزی خانه بازی را به همه گیر

UWF شکست ایالتی مینه سوتا 48-40 در دسامبر 2019 به ادعای NCAA بخش دوم قهرمانی ملی در برنامه چهارم فصل فوتبال کالج است. این Argos برنده چهار جاده حذفی بازی بیش از شکست نخوردگان دشمنان برای رسیدن به ملی نهایی.

Shinnick منجر شده Argos به دو NCAA Division II ملی قهرمانی بازی ها در این برنامه برای اولین بار چهار فصل. این Argos در حال 35-17 همه-از جمله 9-1 در پلی آف هر چند آنها هرگز به میزبانی یک بازی حذفی در آبی Wahoos ورزشگاه.

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب