UWF شروع می شود 'میکرو-کارآموزی برنامه برای کمک به دانش آموزان در طول همه گیر

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 24, 2020دانشگاه وست فلوریدا فارغ ا

توسط NEWSSALAM در 3 مرداد 1399

دانشگاه وست فلوریدا فارغ التحصیلان و دانشجویان به زودی ممکن است به "میکرو-کارآموزی" ذکر شده در رزومه خود به یک حرفه ای جدید برنامه.

کارآموزی پرداخت می شود تکالیف عمدتا آنهایی خواهد بود که با توجه به استخدام های جدید و یا کارورزان که به طور معمول مجازی و در محدوده بین پنج و 40 ساعت کار می کنند. در اوایل ماه جولای این دانشگاه با همکاری یک شرکت به نام پارکر دیویی است که یک پلت فرم برای اتصال دانش آموزان به کارفرمایان سراسر کشور برای میکرو-کارآموزی.

"به محض این که ما کلمه ای که برخی از ما دانشجویان کارآموزی و یادگیری تجربی فرصت گرفتن بودند لغو و یا به پایان رسید اوایل ما شروع به فکر "ما باید به فکر می کنم از راه های دیگر دانش آموزان ما می توانید به دست آوردن این واقعا تجربه ارزشمند'" گفت: Lauren Loeffler, مدیر اجرایی برای توسعه حرفه ای و تعامل جامعه.

مشارکت: UWF, Escambia County انتخابات هیات شریک به منظور افزایش امنیت سایبر آماده سازی

فوتبال به تعویق افتاد: UWF فوتبال: خلیج فارس جنوبی کنفرانس تاخیر شروع فصل 2020

مسئولان مدرسه بر این باورند که برنامه را با ارائه یک جایگزین امن تر از سنتی کارآموزی در طول بیماری همه گیر کوروناویروس چون میکرو-کارآموزی کنترل از راه دور و می تواند مکمل دانش آموز درآمد در طول آهسته اقتصاد است.

Loeffler گفت: بسیاری از میکرو کارآموزی مشابه به کار آزاد. برخی از فرصت های مشترک شامل طراحی وب سایت و یا کمک با برنامه های ارتباطات.

"ما فقط به امید افزایش دسترسی و اطمینان حاصل کنید که دانش آموزان ما هنوز هم دسترسی به فرصت های که در آن آنها می توانند یاد بگیرند و تمرین این واقعا مهم شغلی-آمادگی و مهارت" Loeffler گفت. "ما امیدواریم که کارفرمایان حتی ممکن است فکر می کنم در مورد آن در حال حاضر به عنوان یک پروژه و بر اساس نوع تجربه و را انتخاب کنید به چشم پوشی از ارائه این نوع از فرصت ها به دانش آموزان ما."

حدود 250 دانشجویان و فارغ التحصیلان را امضا کرده اند به این پلت فرم تا کنون با یک فارغ التحصیل است که فقط شروع کار است. Loeffler گفت: برای فارغ التحصیلان به عنوان ناشناخته بازار کار با نرخ بیکاری بالا و داشتن تجربه در حال رفتن به مهم تر از همیشه.

Loeffler انتظار این را به عنوان یک بخش دائمی از دانشگاه, کارآموزی و co-op برنامه های. او گفت: این هم خوب است برای دانش آموزان که در حال حاضر از طریق کارآموزی و می خواهند به تجربه دیگر بخشی از یک صنعت و یا برای دانش آموزانی که مطمئن نیستند چه جهت آنها می خواهند را به خود درجه است.

"من فکر می کنم این امر می تواند یک برنامه بسیار عالی برای دانش آموزان می خواهم که" Loeffler گفت. "با گرفتن چند از این تجارب آنها ممکن است قادر به سعی کنید از بخش های مختلف این صنعت قبل از آنها تمام عیار به یک منطقه خاص است."

دانشجویان و کارفرمایان می توانند به info.parkerdewey.com/uwf به درخواست و یا ارسال میکرو-کارآموزی.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب