چه استنفورد می توانید انجام دهید به منظور محدود کردن آسیب از DeVos' Title IX تغییرات

در مه 6, وزارت آموزش و پرورش تحت رهبری وزیر بتسی DeVos, منتشر شد, قوانین جدید حاکم بر رسیدگی به تجاوز جنسی و آ

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

در مه 6, وزارت آموزش و پرورش تحت رهبری وزیر بتسی DeVos, منتشر شد, قوانین جدید حاکم بر رسیدگی به تجاوز جنسی و آزار و اذیت موارد تحت عنوان IX. این قوانین شامل چند مورد تغییرات. آنها تصریح می کند که دانشگاه ها اجازه می دهد cross-examination در رسیدگی به فعال کردن مدارس به نادیده گرفتن گزارش از خارج از دانشگاه سوء رفتار جنسی باریک تعریف آزار و اذیت جنسی و اجازه می دهد دانشگاه ها به استفاده از یک بار بالاتر از اثبات موارد از هر دو تجاوز جنسی و آزار و اذیت. بخش منتشر شده است که پیش بینی این تغییرات منجر خواهد شد 32 درصد کاهش در بررسی گزارش سوء رفتار جنسی.

اگر چه این قوانین هستند که در دادگاه به چالش کشیده آنها انتظار می رود برای تبدیل شدن به قانون فدرال توسط Aug. 14. در حالی که دانشگاه استنفورد باید مطابق اعتقاد ما وجود دارد دو مرحله اجرایی می توانند برای به حداقل رساندن آسیب این تغییرات باعث خواهد شد: اجرای یک اظهار نظر دوره و اکتشاف راه های مختلف انطباق به عنوان جدید نهم مقررات می گیرد.

دانشجو اظهار نظر دوره

هر گونه تغییرات در این دانشگاه قصد دارد در ساخت برای پذیرش باید موضوع را به رسمی جامعه اظهار نظر دوره است.

استنفورد اعلام کرد طرح خود را برای اجرای یک برنامه آزمایشی مطابق با قوانین جدید توسط اوت مهلت. این برنامه آزمایشی را حداقل در ابتدا حاکم بر این روند که از طریق آن تمام موارد پس از اوت. 14 بررسی شده است. اما در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تمام اعضای جامعه یک فرصت برای اظهار نظر در طراحی فرآیند جدید اگر چه کشيش Persis Drell اعلام کرد که استادان و رهبران دانشجویی خواهد بود مشورت.

فدرال Aug. 14 مهلت برگ مدت زمان محدود برای جامعه نظر. اما ما با این حال نگران آن است که با رد دور اول اجرای جدید عنوان نهم مقررات به عنوان صرفا یک "خلبان" underplays اهمیت روش های جدید خواهد شد که در محل قرار داده.

همه عنوان IX موارد ابتدا پس از اوت. 14 مهلت خواهد شد تحت بررسی این فرآیند جدید که باعث می شود آن را بیشتر از همه مهم است که جامعه بزرگتر این فرصت را به ارائه ورودی. این برنامه آزمایشی را نمی توان منحصرا برای موارد تجربی است که جلب رضایت هر دو طرف را به جای حکومت تمام موارد سوء رفتار جنسی آغاز on Aug. 14. این شاکیان سزاوار عدالت به همان اندازه به عنوان کسانی که فایل موارد در طول هر دوره زمانی. علاوه بر این از آنجا که برنامه آزمایشی به احتمال زیاد در خدمت به عنوان پایه و اساس برای هر final اجرای جدید فدرال عنوان نهم مقررات بازخورد جامعه باید اولیه و نه یک چاره اندیشی موقت است.

یک اظهار نظر مدت حداقل یک هفته به ارائه فرصت برای بینش ارزشمند را به جامعه نیاز دارد و می خواهد. حتی اگر نهایی طرح برای فرآیند جدید در دسترس نخواهد بود تا بعد از آن در تابستان, دانشجو, نظرات در پتانسیل تغییرات دانشگاه ممکن است پیشنهاد هنوز هم باید در نظر گرفته شود. عنوان نهم سیاست های لمسی زندگی از احزاب مختلف در راه های مختلف و دانشگاه باید در خصوص ایجاد فضا برای کسانی که تجربه دست اول با این روند به شکل جهت تغییرات آینده. یک بررسی ناشناس در کنار باز کردن town hall به بحث در مورد تغییرات پیشنهادی نشان دهنده یک احتمال است.

لازم به ذکر است که های مختلف دانش آموزان قبلا نظرات عمومی به وزارت آموزش و پرورش پس از اولیه پیش نویس قوانین جدید منتشر شد. خشونت جنسی پیشگیری از اعضای هیئت مدیره Maia Brockbank '21, Krithika Iyer '21 و جولیا پاریس '21 گردش یک طومار برای حمایت از نظر خود و در ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد جمهور Shanta Katipamula '19 و همکاری مدیر خشونت جنسی پیشگیری و دکترای اما Tsurkov نویسنده هست. این نظرات نشان دادن علاقه و توجه دانش آموزان در کمک به بحث از عنوان نهم روند.

نهادی انتخاب

ما درخواست دانشگاه برای هر زمان که امکان بهره برداری از فرصت قوانین را برای نهادی انتخاب برای افزایش احتمال سوء رفتار جنسی گزارش شده است و بررسی نسبتا. ما رئوس مطالب زیر چهار مناطقی که این انتخاب ممکن است وجود داشته باشد.

اول قوانین ارائه دانشگاهها انتخاب بین دو استاندارد برای بار اثبات در قضاوت اکثر موارد: "مزیت شواهد" استاندارد که در حال حاضر در محل در دانشگاه استنفورد بود و توصیه شده توسط دولت اوباما در سال 2011 و یا "روشن و قانع کننده شواهد" یک استاندارد بالاتر است که مجاز است اما نه اجباری توسط DeVos' مقررات جدید. ما معتقدیم استنفورد باید متعهد به ادامه استفاده از این پایین تر "مزیت شواهد" استاندارد. این استاندارد که نیاز به شاکیان ثابت کند که مخاطب احتمال بیشتری نسبت به نه گناه است استفاده می شود در بسیاری از حقوق مدنی موارد است.

اگر بالاتر "حذف و شواهد قانع کننده" استاندارد اجرا شده است و قربانیان در حال حاضر تمایلی به جلو آمده و ممکن است دلسرد از آوردن شکایت. سوء رفتار جنسی فوق العاده دشوار است برای اثبات حتی تحت استاندارد پایین تر به دليل فقدان شواهد فیزیکی. بنابراین استاندارد بالاتر با قرار دادن تعهد در قربانیان به اثبات حقیقت از ادعای خود ممکن است باعث شود آنها را به بیشتر از دست دادن ایمان به عنوان IX روند و خودداری از پر ادعا در همه.

بعلاوه اگر چه قوانین جدید اجازه می دهد تا به صورت cross-examination به عنوان یک پیش فرض عمل استنفورد باید اجازه می دهد احزاب گزینه ای برای انتخاب کردن از این عمل. این به ویژه مهم است برای اصلاح استنفورد را در نظر بگیرید. نیاز به cross-examination خواهد تقاضای هر یک از طرفین به صورت سوال شبیه به این نوع دیده می شود در استاندارد محاکمه. هر دو شاکیان و متهم را به آماده شدن برای cross-examination, با وجود این واقعیت است که رایگان نرم افزار-بنو دسترسی به یک وکیل است که محدود به یک ساعت. اضافی نگرانی ضربه متقابل معاینه ممکن است تحمیل در افرادی که به تازگی با تجربه تجاوز و یا آزار و اذیت. کارشناسان در واقع انباشته اند و شواهد قانع کننده که cross-examination می توانید دوباره دچار روان زخم کردن بازماندگان خشونت های جنسی و حتی آن را به عنوان در نظر گرفته شده است به عنوان یک ضعف ابزار در ارزیابی حقیقت از سوء رفتار جنسی ادعا می کند.

قوانین جدید نیز اجازه می دهد استنفورد را رها تحقیقات اگر شاکیان انتقال و یا رها کردن. این افزایش خطر که متهم به احزاب ممکن است قلدر و یا آزار و اذیت یک شاکی در تلاش برای وادار کردن آنها به ترک مدرسه تا مورد کاهش یافته است. این همچنین بدان معنی است که افراد را متهم کرد که مدرسه را ترک کرده است که ممکن است مربوط به الگوهای رفتار ممکن است به فرد دیگری قبل از روبرو. آن است که در استنفورد توانایی برای تضمین این که مگر یک شاکی به طور داوطلبانه و خارج از آن ادامه خواهد داد به بررسی تمام ادعاهای کاهش این نگرانی ها.

در نهایت تعریف آزار و اذیت جنسی شده است به طور جدی تنگ, از, بودن, تعریف شده به عنوان "ناخواسته انجام یک طبیعت جنسی" است که "به اندازه کافی جدی" به "شدید و فراگیر و عینی توهین آمیز" یک تغییر است که می تواند آن را به طور قابل توجهی سخت تر برای قربانیان آزار و اذیت جنسی به دنبال عدالت است. نگرانی اصلی در اینجا این است که رفتار به ندرت "عینی توهین آمیز است." یک پژوهشگر مردمشناسی است که با تمرکز بر روی عنوان IX فرایند در یک دانشگاه بین 2018-19 یافت که عنوان IX مدیران اغلب طبقه بندی شده سوء رفتار جنسی به عنوان "نه این که بد" این که آیا آن را ناخواسته در آغوش گرفتن و یا تهدید به مرگ از معتادان است. این باریک تر تعریف ممکن است ارائه به مدارس با نرمی بیشتر به اخراج از موارد زمانی که آزار و اذیت جنسی شرح داده شده است درک نه عبور از این آستانه بالاتر حتی زمانی که از آن باقی مانده است مضر باشد.

با این وجود استنفورد است که قادر به "آدرس آزار و اذیت جنسی موثر بر آن در دانش آموزان یا کارکنان است که می افتد خارج از عنوان نهم را jurisfiction در هر صورت این مدرسه انتخاب می کند." بنابراین استنفورد می تواند اطمینان از موارد آزار و اذیت جنسی که با کمتر سختگیرانه کیفیت مناسب دریافت خواهید کرد توجه است.

این نه تنها مناطق که در آن نهادی انتخاب ممکن است قادر به بهبود آسیب های ناشی از قوانین جدید اما آنها نشان دهنده برخی از نمونه هایی از دانشگاه استنفورد می تواند به حفظ یک فرایند است که با وجود این تغییرات با این نسخهها کار برای افزایش, گزارش و بررسی سوء رفتار جنسی. ما امیدواریم استنفورد بررسی خواهد شد این پیشنهادات در کنار کسانی که ساخته شده توسط جامعه گسترده تر, قبل از راه اندازی آزمایشی برنامه در اوت. 14.

این جلد. 257 هیئت تحریریه متشکل از کلر Dinshaw '21, Malavika Kannan '23, لیو Laniyan '22 آدریان لیو '20, گل یاس, لیو '20 و Willoughby Winograd '22.

تماس با Vol. 257 هیئت تحریریه در نظرات 'در' stanforddaily.com.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب