از کجا عادلانه است ؟ داستان پشت چگونه Fairfield رانندگی کردم نام خود را | جان Appleyard

جان Appleyard Pensacola تاریخچهمنتشر شده 8:00 AM EDT مارس 10 سال 2020رانندگان هدایت ماشین آلات خود را پایین و

توسط NEWSSALAM در 21 اردیبهشت 1399

رانندگان هدایت ماشین آلات خود را پایین و یا در سراسر منطقه خیابان گاهی اوقات باید سوال: چرا ما به این خیابان چه کار می کنیم ؟ که در آن نام یک شخص بوده و ضمیمه آن را گاهی اوقات آسان برای ردیابی رکورد به یک مرد یا زن که اعمال merited مداوم به رسمیت شناختن. پس از آن وجود دارد مورد بود که شورای شهر (با یک خانواده را تشویق) با عنوان شرق و غرب شاهراه Lakeview. بسیاری از آنها پرسید: از کجا دریاچه ؟ و نیم قرن بعد یک سوال مشابه ممکن است مطرح شود که یک تازه وارد متوقف می شود در یکی از اصلی شرق و غرب راه و هرگونه پرسش: Fairfield درایو ؟ از کجا عادلانه است ؟

این نام انتخاب شد و کمی پیچیده تر است اما باز هم انتخاب با آمد و به عنوان یک عمل صورت گرفت که تشویق یک نام است که ممکن است به رانندگان یا واکر یک حس جهت. این اتفاقات در نمایش عمومی برخی از 60 سال پیش و درگیر یک خیابان نام, بسیار زودتر از آن. که عنوان گذاری شد و تا حدودی شبیه به این:

به عنوان یک جامعه جمعیت رشد می کند وجود دارد که اغلب خواهد داشت یک نیاز برای ظروف که ممکن است نگه دارید برخی از ضروریات زندگی. تاریخ به ما می گوید که ساخت سفال هنر است که می رود به عقب و حتی قبل از زمان کتاب مقدس. در پنساکولا در اواخر قرن 19 توسعه خانه های شبانه روزی حتی گسترش محله که نام ما در ادامه به قدردانی جاهایی مثل شمال تپه و شرق تپه. همانطور که در گذشته های دور ورود تازه واردان پس از آن می تواند سود از داشتن موجود کاسه ظروف حتی ظروف و برای دیدار با تقاضا چند مرد با مهارت های مناسب به دست آمده اموال, نزديک به شهر و پس از شروع عملیات از آنچه شناخته شده به عنوان سفال کارخانه. این بود که هیچ کوتاه مدت توسعه و پس از آن سایت شد تا حدودی از راه دور (در آن زمان) شهرستان کمیسیون قرار می گیرد قابل استفاده در مسیر و یا خیابان به سایت. در آن زمان هیچ نامگذاری نابغه به را انتخاب کنید که در مسیر نام: این شد, سفال کارخانه جاده و پس از آن باقی مانده است.

بیشتر از آقای Appleyard

روزولت شخصی با استفاده از بحران به تجمع امریکا در افسردگی

اولین USS Pensacola که قربانی فشارهای سیاسی

Pensacola سازنده چارلز Lavalle کمک راهنما در اقتصاد جدید

اما پس از آن در اواسط قرن 20th نیاز برای آسیاب (و مهارت ارائه دهندگان خدمات) درو به پایان رسید. به آن نقطه جامعه تا به حال برای برخی از سال لذت می برد رویدادهای سالانه در پاییز hostings از بین عادلانه است. زمینه های جدید به دست آمده برای این شرکت رو به رشد است و این در یا در نزدیکی که در آن سفال گیاه اداره می شود. در حال حاضر مردم خواهد بود که در این جهت برای یک دلیل جدید. بنابراین عاقلانه کسانی که با اقتدار تصمیم به تغییر نام این موجود گذرگاه است. در حال حاضر سفال کارخانه جاده شد Fairfied درایو برای این خیابان در حال حاضر عبور به طور مستقیم توسط fairgrounds.

یک بار دیگر سال گذشت. صاحبان و مدیران این نمایشگاه قادر مردان و با در دسترس بودن بیشتر فعالیت برای جذب یک رشد مخاطبان آن مطلوب به نقل مکان fairgrounds دوباره. در سایت جدید جان و همین فرنکل توسعه گسترده ای که از سرگرمی که در آن اصلی مزرعه تولید و قضاوت ممکن است همراه با حتی بیشتر از سرگرمی. این زمینه های جدید نیز قرار است به جای توابع دیگر که آنها انجام داده اند.

با اين وجود, خیابان نام, تغییر این زمان. به جای Fairfield, درایو است گسترده تر شده است پس از آن افزایش یافته به طوری که آن را حمل ترافیک به و از قرطبه پارک و به فرودگاه بین المللی. برای کسی که ممکن است یک سوال از خیابان نام, امروز, این قصه را شادی می آید در تبدیل تقویم به روز هنگامی که خاک رس گلدان شد در حال اجرا پایین خیابان. شاید یک روز کسی ممکن است ایجاد یک نمایشگاه نمایشگاه است که ویژگی های خاک رس گلدان کشاورزی. این امر می تواند مناسب به نحوی.

جان Appleyard است Pensacola مورخ و می نویسد هفتگی تاریخی ستون در پنساکولا اخبار مجله. او 15 دقیقه فیلم در مورد Pensacola قابل مشاهده هستند بدون شارژ از 10 صبح تا 4:30 بعد از ظهر روز سه شنبه از طریق شنبه در کلبه 213 E. ساراگوسا سنت



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن