چرا من نمی اهدا به دانشگاه استنفورد پس از فارغ التحصیلی

به عنوان یک فارغ التحصیل ارشد از کلاس از سال 2020 و به عنوان یک دانشجوی بین المللی با امتیاز کلاس من شده است ب

توسط NEWSSALAM در 27 خرداد 1399

به عنوان یک فارغ التحصیل ارشد از کلاس از سال 2020 و به عنوان یک دانشجوی بین المللی با امتیاز کلاس من شده است با تأمل در جایی که به من اختصاص منابع مالی پس از فارغ التحصیلی. آن را اغلب مرسوم برای فارغ التحصیل از سالمندان به کمک مالی تا حد زیادی نمادین مقدار به مادر آلمابه عنوان نشانه ای از قدردانی و نشانه ای از آینده تعهد به خود دانشگاه. پس از شاهد استنفورد پاسخ به COVID-19 همه گیر و خود را همواره بدون زرق و برق در پاسخ به مطالبات جامعه سیاه و سفید, من نمی تواند در وجدان خوب اهدای بخشی از درآمد من به دانشگاه استنفورد عمومی بودجه.

به جای من متعهد به ایستادن با دانش آموزان برای حقوق کارگران در تحریم کمک های مالی به دانشگاه کلی بودجه تا آن را گسترش خطر پرداخت و درآمد تضمین شده برای همه کارگران از جمله قرارداد کارگران از طریق سال آینده تحصیلی است. من نیز متعهد به جای ارتکاب 10 درصد از درآمد بیش از سال آینده به دانشجویان برای حقوق کارگران و جنبش ملی برای سیاه و سفید زندگی می کند. (در همبستگی با دانشجویان FLI دانش آموزان و دیگر دانش آموزان از رنگ این تحریم را گسترش دهید به جامعه مراکز FLI-برنامه های مرتبط و پادشاه موسسه.)

اجازه دهید من خاص در مورد اینکه چرا من انتخاب به تحریم کمک های مالی به دانشگاه استنفورد. دانشگاه استنفورد است سومین وقف در میان دانشگاه های ایالات متحده با وقف از حدود 27.7 میلیارد دلار در آخر سال مالی. قبل از COVID-19 گیر با وجود شک و تردید عمیق از سنگر امتیاز مالی این رقم نماد من فرض که وقف حداقل وجود داشته است به عنوان یک سوپاپ اطمینان در مورد شدید شرایط اضطراری برای دانشگاه و جامعه است. اما زمانی که COVID-19 ضربه یک بحران وجودی در ابعاد جهانی من تماشا به عنوان استنفورد نه تنها حاضر به حفاری به آن وقف برای حمایت از آسیب پذیرترین اعضای جامعه اما به طور فعال در رد درآمد و مزایای آن قرارداد کارگران بسیاری از آنها کار کرده اند برای این دانشگاه برای دهه.

اگر چه من اذعان کرد که بسیاری از وقف محدود است محدود وجوه نوشتن تنها 23 درصد از این $27.7 B استخر و وقف در واقع حداقل $2.55 B در بافر بودجه است که "به عنوان یک ذخیره مالی در صورت زلزله یا دیگر فاجعه است." جایی که من قبلا داده استنفورد به نفع شک در این مورد که منابع مالی می تواند بسیج را در یک وضعیت اضطراری برای حمایت از جامعه خود — من در بر داشت که وقف تنها واقعا وجود داشته استنفورد خود نامحدود مالی رشد. زمانی که دانشگاه کاهش یافته است به کمک قرارداد کارگران و فعالان دانشجویی (از جمله خودم) در دانش آموزان برای حقوق کارگران تا به حال به آن کمک های متقابل تلاش برای کارگران که به پایان رسید تا به بالا بردن بیش از 150.000 دلار از دانشجویان و اساتید در زمانی که دانشگاه ارائه شد هیچ چیز نیست. تنها پس از یک ماه-طولانی فشار کمپین حمایت بیش از 700 اعضای هیات علمی و قابل توجه فارغ التحصیلان مانند جولیان و خواکین کاسترو آیا دولت موافق به پرداخت قرارداد کارگران — و حتی پس از آن را در زمان بیش از یک ماه برای ارسال UG2 کارگران خود را برای اولین بار اقساط.

به همین ترتیب من دیده ام استنفورد به طور مداوم شکست آن جامعه سیاه و سفید به سرعت پیش نویس بیانیه همبستگی با دولت پس از قتل جورج فلوید وجود. برای سال پادشاه موسسه در حال ورشکستگی در ریختن در دانشگاه به معنای واقعی کلمه تحت الشعاع قرار توسط نزدیک به مهندسی چهار (اتفاقا آن را درست در کنار کارکنان خدمات بین المللی اتحادیه های محلی در سال 2007 دفتر سرگرم کننده واقعیت محوطه سازی آن نیز دو برابر به عنوان یک استعاره برای استنفورد درمان آن, دانش آموزان سیاه پوست و خدمات خود را به کارگران بود); آن را گرفته و دانشجويان ابتکار عمل خود را به جمع آوری پول برای موسسه است که به امریکا و جامع ترین مجموعه مارتین لوتر کینگ جونیور نوشته. به همین ترتیب استنفورد تاریخی آفریقایی و آمریکایی آفریقایی مطالعات برنامه رفته برای سال بدون اینکه یک گروه که به معنی آن است که قادر به استخدام و یا حفظ اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نتیجه به طور جدی محدود کردن انرژی و زنده دلی سیاه و بورس تحصیلی در دانشگاه استنفورد. مرکز مطالعات تطبیقی در نژاد و قومیت را بدون زرق و برق در پاسخ به غیر از سیاه و سفید به عنوان سخنران مهمان است سخن از N-word این سه ماهه تنها حاکی از یک دانشگاه است که همواره نتواند به سرمایه گذاری در جوامع است. به عنوان یک غیر سیاه, دانش آموز, وجود دارد, جدی وجودی محدود به درک من از آنچه دانش آموزان سیاه پوست در دانشگاه استنفورد از طریق; اما به عنوان یک دانشجو به خوبی آگاه از هر دو سیستمیک ضد سیاهی در جامعه آسیایی و تند و تلخ لحظات سیاه و آسیایی, همبستگی, من حاضر به اهدای پول به یک موسسه خیلی بی پروا و بی تفاوت به شکوفایی سیاه و سفید زندگی می کند. پادشاه موسسه و آفریقایی و آمریکایی آفریقایی مطالعات به دروغ به هر اعلامیه توسط سیاسی ادراک مدیران است که آنها بیش از حد بر این باورند که زندگی مهم است.

به اجازه دهید من می گویند که در حالی که من تصمیم به تحریم استنفورد کلی بودجه است یک شخصی من بر این باورند که تصمیم گیری های ما در اطراف دانشگاه اوقاف باید عمیق و سیستماتیک عواقب. در دیدار با برخی از اعضای هیئت امنا من حضور در نیویورک در بهار گذشته به عنوان بخشی از دانشگاه استنفورد در نیویورک برنامه های یک دانش آموز پرسید متولی در مورد آنچه اولویت های حکومت خود را با استفاده از وقف و او پاسخ داد که وقف طراحی شده برای تضمین استنفورد وجود ابد — برای بعد از چندین قرن ، این پاسخ باید به هیچ چیز کمتر از سرد شدن به ما است که زندگی بر روی زمین است که ممکن است قابل سکونت در قرن بعدی در حالی که اعضای هیات علمی سنا رای به تازگی برای ادامه سرمایه گذاری در سوخت های فسیلی است. در صورتی که برای تلفن های موبایل سخت به این باور, گوش دادن به رئیس جمهور سابق جان Etchemendy خود بلک در مصاحبه زمانی که مالکوم گلدول از او می پرسد که آیا او می خواهم نظر زیرپا برخی از دانشگاه استنفورد را وقف به UC عمومی تحصیل در سیستم خود podcast — گلدول incredulously می پرسد Etchemendy که آیا وجود دارد هر گونه محدودیت به وقف و Etchemendy پاسخ می دهد که او را باور نمی کند وجود دارد باید محدودیت به دانشگاه جاه طلبی. اما زمان-مقیاس وقف — بی نهایت بار مالی سرمایه — آیا نیاز به یک سیاره قابل سکونت و یا به درستی محافظت کارگران خدمات و یا سیاه و سفید زندگی می کند.

به همین دلیل من خواستار همکار من فارغ التحصیل از سالمندان و اعضای کلاس 2020 و همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه استنفورد به عنوان یک کل برای پیوستن به من در تحریم کمک های مالی به دانشگاه استنفورد و به جای ارتکاب ما هدیه فارغ التحصیلی و درآمد در آینده به خدمات کارگران و جوامع (هر دو در دانشگاه و در سطح ملی) در اینجا: bit.ly/stanford-grad-تعهد است. در ضمن من از شما دعوت به پیوستن به بیش از 700 فارغ التحصیل از سالمندان و فارغ التحصیلان در تحریم کمک های مالی به دانشگاه استنفورد کلی بودجه در انتظار تعهد خود را به پرداخت برای حفاظت و شفافیت برای همه کارگران خدمات از جمله قرارداد آنهایی که در اینجا: bit.ly/alumpledge.

تماس با اتان Chua در ezlc327 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن