بررسی 5 عامل اصلی که منجر به جرقه زدن جاروبرقی می شود روبراه سرویس

این نکات میتواند شما را در انتخاب یک تعمیرگاه جاروبرقی یاری نمایید. بعد از خرید جاروبرقی همواره به تنظیمات و م

توسط NEWSSALAM در 2 مهر 1401
این نکات میتواند شما را در انتخاب یک تعمیرگاه جاروبرقی یاری نمایید. بعد از خرید جاروبرقی همواره به تنظیمات و میزان مکش جاروبرقی دقت داشته باشید. برخی از افراد چون دستگاه جاروبرقی خود را به صورت نادرست تنظیم می‌کنند، باعث خرابی و یا خاموشی ناگهانی آن می‌شوند. بهتر است که مکش جارو برقی را در حالت میانه قرار دهید تا فشار زیادی به موتور وارد نشود و توجه داشته باشید که برای جارو کشیدن سطوح سخت مثل سرامیک و چوب از مکش و توان بیشتر جاروبرقی استفاده کنید. از بوی سوختگی جارو برقی به راحتی نگذرید ، زیرا دلایل تولید بوی سوختگی جاروبرقی یکی از مهم ترین مشکلات جاروبرقی اند که باید به آن توجه شود و سریعا آن را تعمیر کنید . عدم توجه به آن ممکن است باعث ایجاد مشکل در موتور جاروبرقی شود و یا حتی آن را از کار بیندازد. بسیاری از مواقع افراد تنها به جارو کشیدن توجه دارند و این نکته را در نظر نمی گیرند که باید همیشه بعد از هر نوع تمیز کاری خود به واسطه جاروبرقی، کیسه زباله را تخلیه کنند و محفظه آن را به راحتی مورد بررسی و دقت قرار دهند. از دیگر مواردی که می توان به عنوان علت کم شدن مکش جاروبرقی در نظر گرفت، کثیف بودن برس پارویی است. برس و شانه جاروبرقی با گذشت زمان مو و نخ و گرد و غبار زیادی را به خود جذب می کند و به همین دلیل مکش دستگاه کم میشود. با تمیز کردن برس براحتی می توانید مجدد قدرت مکش جاروبرقی را افزایش دهید. یکی از نیازهایی که شاید خیلی از کاربران به آن نیاز دارند تعمیرات لوازم خانگی در منزل است. درست است که جاروبرقی آ ا گ نسبت به دیگر لوازم خانگی ارزان‌تر است ولی چرا باید وسیله‌ای که با انجام یک سری کارها می‌تواند به خوبی کار کند را عوض کنیم. علت تغییر صدای موتور جاروبرقیدلایل مختلفی دارد که افراد باید ابتدا به پیدا کردن علت ها بپردازند. برای پیدا کردنعلت کم و زیاد شدن دور موتور جاروبرقیاول نازل، لوله مکش، فیلتر خروجی، لوله تلسکوپی و دسته جاروبرقی را بررسی کنید. دلایل مختلفی جهتعلت کم و زیاد شدن دور موتور جاروبرقیوجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می شود. در برخی موارد ممکن است کیسه زباله جاروبرقی پر شده باشد و باعث می شود دور موتور کم یا زیاد شود و در نهایت نتواند به خوبی آشغال های روی سطوح را جمع کند. پس برای حل این مشکل ساده قبل از پر شدن کامل کیسه حتما آن را تخلیه کنید.
  • بله بی توجهی به بیرون آمدن خاک از جاروبرقی می تواند تبعاتی نظیر سوختن موتور را به همراه داشته باشید.
  • قبل از اینکه بخواهید هر گونه اقدامی برای رفع عیب روشن نشدن جاروبرقی انجام بدهید ابتدا به سراغ پریز رفته و یا برق اصلی را چک کنید و مطمئن شوید که برق جریان دارد.
  • جاروبرقی نیز همانند بیشتر لوازم خانگی برقی ممکن است به مشکل بر بخورد در آن صورت کاربران باید به فکر تعمیر جاروبرقی خود بوده تا در تمیز کردن خانه و کاشانه خود نهایت سرعت عمل را داشته باشند.
  • دومین علت میتواند از پروانه های جاروبرقی باشد که در صورت خرابی باید نسبت به تعویض پروانه ها اقدام کرد.
یکی از آزار دهنده ترین چیزها در حین جارو کشیدن صدای ناهنجار جارو برقی است که بیشتر افراد به خاطر همین صدا از جارو دادن خونه منصرف میشن پس خیلی مهمه که در حین خرید جارو برقی به این نکته هم توجه کنیم. در دفترچه راهنمای هر محصولی راجب صدای آن مطلبی درج شده که صدای جاروبرقی را براساس دسی بل نشان می دهند. اگر به پاکیزگی منزل خود اهمیت می دهید پس باید برایتان مهم باشد که چه نوع جاروبرقی را انتخاب می کنید. در غیر این صورت بعد از چند روز آشغال های ریز سطح خانه را می پوشانند و تمیز کردن آنها با جارو دستی نیز سخت به نظر می رسد. اگر جارو برقی خاک بدهد، جارو برقی زدن خانه باعث می شود گرد و خاک روی تمام وسایل بنشیند که بعد از آن حتما نیاز به گردگیری لوازم خانه خواهد بود. یکی دیگر از دلایل کاهش قدرت مکش، وجود نشتی در لوله خرطومی جاروبرقی است. برای اطمینان از این موضوع به کمک دست تان، محل نشت جریان هوا را از خرطومی پیدا کنید و سپس آن را به کمک نمایندگی تعمیرات جاروبرقی برطرف کنید. نشتی هوا زمانی رخ می دهد که به دلیل وسیله ای برنده و یا تیز، خرطومی پاره و یا سوراخ شده باشد.

راهنمای خرید جاروبرقی ، چگونه پس از خرید افسردگی نگیریم؟

برای دسترسی داشتن به فیلترها باید قسمت بالایی جاروبرقی برداشته شود. فیلترهایی که کثیف شده باشند و یا کهنه و پاره باشند باعث هدایت خاک به خارج از جاروبرقی و خاک دادن جاروبرقی می شوند. به همین دلیل می توان گفت یکی از علت های خاک دادن جاروبرقی کثیف سرویس تعمیر جاروبرقی اصفهان بودن فیلترهاست. البته از نشانه های کثیف بودن فیلتر جاروبرقی می توان به کم شدن قدرت مکش جاروبرقی اشاره نمود. اگر لازم می دانید که فیلتر جاروبرقی را بشویید باید آن را از دستگاه جدا کنید و با آب معمولی بشویید و تا 12 ساعت اجازه دهید تا خشک شوند. امید است با تعامل و دریافت نظرات مفید شما مشتریان و کاربران محترم (انتقاد / پیشنهاد) بتوانیم در جهت هر چه بهتر نمودن خدمت رسانی خود اقدام نماییم. کلین ابزار نخستین فروشگاه الکترونیک فارسی زبان است که فعالیت آن به صورت تخصصی بر فروش دستگاه‌های مکانیزه و ابزارهای دستی نظافت و شستشو و مواد شوینده قابل استفاده در کاربردهای خانگی متمرکز شده است. کلین ابزار به پشتوانه سالها تجربه و تخصص در حوزه نظافت خانگی و صنعتی و در پاسخ به تقاضای روزافزون مصرف کنندگان برای شیوه‌های جدید خرید تجهیزات و محصولات نظافت خانگی فعالیت خود را آغاز نموده است. جارو برقی های خانگی که این روز ها به اصطلاح آلمانی خوانده می شوند، تماما ساخت چین بوده و توان مطرح شده در آنها تبلیغاتی می باشد. اگر با هرگونه اختلال در تسمه جاروبرقی مواجه شدید، برای رفع مشکل حتما به یک تعمیرکار حرفه‌ای مراجعه کنید. تجمع بیش از حد گرد و غبار مهمترین دلیل اصلی مسدود شدن فیلتر است. لذا تمیز نکردن به موقع فیلتر می تواند منجر به سوختن موتور شود. توصیه می شود تا برای تعمیر آن از آژانس های خدماتی معتبر کمک بگیرید تا در صورت نیاز به تعویض موتور و یا قطعات جانبی از همتای اورجینال و شرکتی استفاده کنند.

نیم سوزشدن موتور جاروبرقی

قدرت مکش اغلب با عناوین قدرت مکش آب و قدرت ایجاد خلا توسط موتور جاروبرقی شناخته می شود . قدرت مکش در نهایت چیزی است که توسط موتور مکنده جاروبرقی به یک حجم زیاد هوا سرعت می بخشد . هرچه جاروی شما قدرت مکش بیشتری داشته باشد ، حجم مشخصی از هوا سریعتر جابجا می شود . این حجم از هوایی که من در مورد آن صحبت می نمایندگی تعمیر جاروبرقی اصفهان کنم جریان هوایی است که در ادامه صحبت خواهیم کرد. یکی از شایعترینایرادات در جاروبرقی بوش، ایرادجمع نشدن سیم با کابل برقتوسطسیم جمع کن جاروبرقیمیباشد. در صورتی کهسیم جمع کن جاروبرقی بوش،کابل را جمع نکندو یا شما قادر بهخارج کردن کابل از جاروبرقی نباشیداحتمال اینکه سیم جمع کن ایراد داشته باشد زیاد است.

۲. سر و صدای چرخش موتور

بنابراین در حین خرید بهتر است به اصل یا تقلبی بودن آن توجه کنید. این فیلترها یا دارای یک قاب پلاستیکی هستند و یا فیلترهایی اسفنجی هستند که گرد و غبار را جذب می‌کنند. گردش هوا در عملکرد جاروبرقی نقش مهمی دارد بنابراین اگر فیلترهای هوا مسدود شده باشند هوا به خوبی داخل دستگاه به گردش در نمی‌آید و قدرت مکش کاهش پیدا می‌کند. بیشتر فیلترهای هوا قابل شست و شو هستند و می‌توان هر چند وقت یک بار آنها را تمیز کرد و بعد از خشک شدن در جای خود قرار داد. هر روز که از خانه خارج می شویم ، با خاک ، سنگ و انواع گرد و غبار در کفش برمی گردیم. اگر پنجره ها یا درهایی برای گردش هوا باز داشته باشیم ، ناگزیر ذرات اطراف ما وارد می شوند ، خصوصاً اگر در نزدیکی محل های ساخت و ساز باشیم. همه اینها به میزان قابل توجهی به خانه آسیب می رساند ، خصوصاً اگر کف چوبی باشد.

۵ علت داغ شدن جاروبرقی که باید تمام افراد خانه‌ دار بدانند!

این داغ شدن تا حدی از دما، طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد اما اگر موتور خیلی زود داغ می­‌کند، نشان دهنده وجود مشکلی در جاروبرقی است که در ادامه به بررسی مشکلات شایع و علت زود داغ شدن موتور جاروبرقی می­پردازیم. قیمت جاروبرقی ها یکی از مهم ترین عواملی است که در زمان خرید جارو برقی ها حتما باید بررسی شوند . در حقیقت قیمت جاروبرقی ها به عوامل مختلفی چون موتور دستگاه ، قدرت مکش و توان آن ، نوع امکانات و قابلیت ها ، اقلام همراه و … نیز بستگی خواهد داشت . به طور متوسط می توانیم بیان کنیم که قیمت جاروبرقی های آ.ا.گ در محدوده بین پنج میلیون تومان تا ده میلیون تومان می باشد که البته این قیمت ها کاملا متغیر می باشند و اصلا ثابت نخواهند بود . روشن و خاموش شدن جاروبرقی با اتصال مجموعه‌ای از قطعات داخلی و فرمان آنها صورت می‌گیرد که در صورت داغ شدنشان، به مرور کارکرد خود را از دست می‌دهند.

دلایل خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی سامسونگ

این مشکل ممکن است به علت‌های گوناگونی به وجود بی‌آید و در این مقاله که توسط مرکز تعمیرات جاروبرقی دیبا پشتیبان تهیه شده است، قصد داریم تمامی این علت‌ها و راهکار مقابله با آنها را بررسی کنیم. اگر جاروبرقی شما هم دچار این نقص شده و یا می‌خواهید از وقوع آن جلوگیری کنید، پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را تا پایان بخوانید. مرکز تعمیرات افرا سرویس، مرکز تخصصی تعمیر جاروبرقی در تهران شعبه هایی را ایجاد نموده است. تا کاربران جاروبرقی اعم از هر نوع جاروبرقی با هر نوع برندی، بتوانند به راحتی از نزدیک ترین شعبه با ما ارتباط برقرار کنند و ما را در جریان مشکل به وجود آمده قرار دهند. مرکز تعمیرات افرا بعد از ثبت درخواست در سریع ترین زمان ممکن یکی از تکنسین های متخصص و مجرب را با تجهیزات لازم به محل شما اعزام می نماید. با شناخت نیازهای مشتریان و حرکت بر محور رفع نیازهای شناسایی شده، تا کنون توانسته ایم رضایتمندی هزاران کاربر را کسب کنیم. در بسیاری از مدل های جاروبرقی یک ترموستات تعبیه شده است و وظیفه آن به این صورت است که اگر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد. در نتیجه به محض داغ شدن موتور جاروبرقی به صورت خودکار جاروبرقی خاموش خواهد شد. اما اگر ترموستات به موقع وارد عمل نشود، موتور داغ و بوی حرارت آن بلند می شود. معمولا اگر پس از ۲۰ الی ۳۰ دقیقه کار کردن موتور جاروبرقی بیش از حد داغ شده باشد، سیستم ایمنی جاروبرقی به صورت خودکار جاروبرقی را خاموش می کند و بعد از سرد شدن دوباره دستگاه شروع به کار خواهد کرد.

کیسه گرد وغبار اصل الکترولوکس

اگر کلیدهای جاروبرقی شما از کار افتاده چاره ای جز تعویض انها ندارید. بله انجام میدیم جاروبرقی تون رو بیارید تا فیلترش را تمیز کنیم. چرخ‌های جاروبرقی چرخ‌های خراب یا شکسته، می‌توانند استفاده از جاروبرقی را سخت کند. دارید میتوانید هم اکنون درخواست خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی به ثبت برسانید. همچنین در صورتی که نیاز به مشاوره دارید همکاران ما در خدمت شما هستند. تغییر دکوراسیون منزل باعث ایجاد اختلال در کار جارو رباتیک می شود، زیرا تلاش میکند براساس نقشه قبلی عملیات نظافت را انجام دهید. برای رفع مشکل به مراکز مجاز تعمیر مراجعه کنید یا با واحد فنی تماس بگیرید. همانطور که مشاهده می کنید چون این مدل نام مدل یک جارو برقی بوش اصلی است گوگل اولین سایتی که پیشنهاد می کند سایت بوش است. حال وارد سایت بوش می شویم تا عکسهای موجود در سایت بوش دقیقا با مدل ارسالی فروشنده یکی باشند. جاروبرقی ها نیز همانند یک موجود زنده هستند و حتی با تعویض فیلترها، how to fix vacuum cleaner motor تعمیر و نگهداری سایر قسمت های دستگاه، باز هم موتور جاروبرقی به مشکل بر می خورد و شروع به فرسوده شدن می کند. همانطور که ازعلائم تمام شدن زغال جاروبرقیو جرقه زدن آن گفته شد برای اینکه از جرقه زدن موتور جاروبرقی جلوگیری شود بهتر است آن ها را پس از کوتاه شدن حتما تعویض کنید. در این جا باید بگوییم که (موتور) مهم ترین و اصولی ترین قسمتی است که جاروبرقی وابسته به آن بوده و ممکن است هر لحظه شروع به جرقه زدن بکند. اگر این گونه مشکلات را جدی نگیرید و سریعا عیب یابی نکنید، خسارت های جبران نا پذیری را باید بپردازید. در ساختار جاروبرقی قطعه مهمی به نام موتور وجود دارد که با کمک فن باعث گردش هوا و تمیز کردن سطوح می شود. اگر موتور جاروبرقی را خاک گرفته است باید نسبت به تمیز نمودن آن اقدام کنید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن