سونامی اخراج چه شد؟

[ad_1] از ابتدای همه‌گیری، کارشناسان مسکن (از جمله یکی از نویسندگان این مقاله) پیش‌بینی می‌کنند که پی

توسط NEWSSALAM در 21 دی 1400
[ad_1]

از ابتدای همه‌گیری، کارشناسان مسکن (از جمله یکی از نویسندگان این مقاله) پیش‌بینی می‌کنند که پیامدهای اقتصادی این بیماری همه‌گیر منجر به «سونامی» آوارگی خواهد شد که می‌تواند تا 40 میلیون نفر را از خانه‌هایشان بیاورد.

کارشناسان همچنان منتظر هستند.

هنگامی که همه گیری برای اولین بار در ایالات متحده شیوع پیدا کرد، پیش بینی های وحشتناک دولت های فدرال، ایالتی و شهری را بر آن داشت تا سیاست های اضطراری را برای ممنوعیت موقت اخراج ها معرفی کنند. دو تعلیق ملی برای اخراج تقریباً به طور مداوم حدود 17 ماه، تا آگوست 2021 ادامه یافت، و برخی از ایالت ها و شهرها همچنان از حمایت مؤثر برای اخراج و سایر مستاجران برخوردار هستند.

زمانی که مهلت قانونی ملی برداشته شد، کارشناسان مسکن، مدافعان مستاجر و سیاستمداران خود را برای موجی از اخراج ها آماده کردند. اکنون، چهار ماه بعد، اخراج ها افزایش یافته است، اما داده ها نشان می دهد که سونامی هنوز محقق نشده است. برخی هنوز بر این باورند که این امر با شروع کار دادگاه‌ها برای جمع‌آوری اسناد اخراج انجام می‌شود، اما طبق گفته آزمایشگاه اخراج، جامع‌ترین ابزار کشور برای ردیابی داده‌های اخراج، اخراج‌ها در بیشتر مکان‌ها نزدیک به ۴۰ درصد است. در زیر میانگین تاریخی

تئوری های زیادی وجود دارد که چرا ما شاهد آبشاری از اخراج ها نیستیم. برخی ناظران بر این باورند که سیاست‌های اجتماعی مانند توقف اخراج، پرداخت‌های تشویقی، تمدید بیمه بیکاری و کمک‌های اجاره بها از این فاجعه جلوگیری کرده است. برخی دیگر بر این باورند که «صاحبان مادر و پدر» که تمایل دارند با مستاجران کم‌درآمد سر و کار داشته باشند، نسبت به آنچه انتظار می‌رفت، ملایم‌تر یا تمایلی به از دست دادن مستاجران نداشته‌اند. چندین مفسر به مشکلات مربوط به داده های زیربنای پیش بینی سونامی برای اخراج و همچنین وجود داده های متناقض اشاره کردند. دیدگاه دیگر این است که یک سونامی تخلیه واقعاً در حال وقوع است، اما ما نمی‌توانیم آن را ببینیم: حتی زمانی که دادگاه‌ها تخلیه رسمی را متوقف کرده‌اند، میلیون‌ها مستأجر در طول همه‌گیری با «اخراج غیررسمی» مواجه شده‌اند و مالکان از انجام تعمیرات یا تعویض قفل‌ها خودداری می‌کنند. بدون اطلاع یا استفاده از وسایل آزار و اذیت دیگر.

واقعیت بدون شک ترکیبی از موارد فوق است و با توجه به کمبود اطلاعات در مورد اخراج ها در سراسر کشور، احتمالاً نمی توان سهم نسبی این عوامل را تحلیل کرد. ایالات متحده پایگاه داده ملی اخراج ندارد و از آوریل 2021، یک سوم کشورهای ایالات متحده اطلاعات سالانه اخراج را گزارش نمی کنند. اخراج‌های غیررسمی، که برخی تخمین‌ها می‌تواند بیش از پنج برابر بیشتر از اخراج‌های قضایی باشد، اصلاً نظارت نمی‌شود.

اما مهم نیست که چگونه به مکان غیرمنتظره ای برای داشتن رسیدیم کمتر اخراج‌های رسمی نسبت به قبل از همه‌گیری، آنچه می‌توانیم به گذشته بگوییم این است که رقم 40 میلیون اخراج احتمالاً خیلی زیاد است. این به این دلیل است که داده‌های مورد استفاده برای این ارزیابی و چندین پیش‌بینی اولیه دیگر فشارسنج ضعیفی برای اخراج‌های احتمالی هستند.

از آوریل 2020، هر هفته، بررسی ضربان قلب خانوار اداره سرشماری ایالات متحده از ده ها هزار آمریکایی پرسیده است که چقدر به توانایی خود در پرداخت اجاره ماه آینده اطمینان دارند. پاسخ ها تکان دهنده بود. هفته به هفته، حدود یک چهارم تا یک سوم مستاجران در کشور نسبت به توانایی خود در پرداخت اجاره ماه آینده اعتماد ندارند.

این ارقام منجر به پیش‌بینی اوت 2020 توسط کنسرسیومی از محققان و سازمان‌ها به نام موسسه آسپن و پروژه حفاظت از اخراج کووید-19 شد مبنی بر اینکه 30 تا 40 میلیون مستأجر (در 12.6 میلیون تا 17.3 میلیون خانوار) ​​ممکن است در معرض خطر اخراج باشند.

این پیش‌بینی باعث هجوم عناوین شد که بارها به تخمین 40 میلیون اشاره می‌کردند. طرفداران مسکن از این پیش‌بینی استفاده می‌کنند تا رئیس‌جمهور ترامپ را مجبور کنند تا مهلت قانونی اخراج‌ها را تمدید کند، و اعضای کنگره برای حمایت از منابع اضافی به او تکیه کردند و در نهایت عبور نزدیک به 50 میلیارد دلار اجاره را تضمین کردند.

ماجرای "سونامی" به ماشین های کشورمان کمک کرد تا فعال شوند و احتمالا در نهایت بسیاری از آمریکایی ها را از اخراج نجات داد. اما به هر حال، این بر اساس یک اغراق بود - بحثی که از آن زمان بحث بیهوده ای را در مورد اینکه آیا سونامی تا به حال در کار بوده است به راه انداخته است.

این ارزیابی از آسپن برای آگوست 2020 تاکنون ثابت شده است که احتمالاً به دلیل چندین عامل بسیار بالا بوده است.

اولاً، مردم ممکن است بهترین پیش بینی را در مورد اینکه آیا اجاره خواهند کرد یا خیر، نداشته باشند. استرسی که افراد در بخش‌های دیگر زندگی خود تجربه می‌کنند - داده‌های مربوط به شروع همه‌گیری نشان می‌دهد که سطح بالایی از ناامنی غذایی، اضطراب و افسردگی وجود دارد - می‌تواند منجر به استرس در مورد نحوه پرداخت مسکن شود، حتی اگر واقعاً قادر به پرداخت اجاره باشند. . این اولین باری نخواهد بود که معیاری از اعتماد به ثبات مسکن به طور ناخواسته نگرانی‌های عمومی مردم را افزایش می‌دهد: در طول توسعه پریندکس، یک مطالعه جهانی در مورد حقوق مالکیت، محققان تردید داشتند که از مردم در مورد "اطمینان" آنها برای ماندن در خانه بپرسند. به نظر می رسد این موضوع نگرانی های مشترکی را پوشش می دهد که به امنیت مسکن پاسخ دهندگان مربوط نمی شود.

دوم، در تهیه ارزیابی آسپن برای آگوست 2020، محققان تصمیم گرفتند که به چه کسی تکیه کنند. برای تعیین پایین‌ترین محدوده محدوده خود، آن‌ها نه تنها خانوارهایی را که به توانایی خود برای اجاره «بی اعتمادی» گزارش کرده‌اند، بلکه خانوارهایی که اعتماد «خفیف» داشتند نیز حساب کنند. و برای اینکه با بالاترین طبقه در این محدوده ظاهر شوند، آنها تصمیم گرفتند بخشی از خانوارهایی را که اعتماد «متوسط» به اجاره را گزارش می‌کنند، بگنجانند.

سوم، ارزیابی آسپن بر اساس سطح اطمینان نه تنها در مورد کسانی است که از اجاره عقب می افتند، بلکه در مورد کسانی که در اجاره هستند نیز می باشد. با اطمینان می توان فرض کرد که مستاجرانی که اجاره داده شده اند در مقایسه با کسانی که اجاره می پردازند، بدون توجه به اعتمادشان به پرداخت هزینه کمتر در معرض خطر اخراج هستند. بنابراین در حالی که 32.5 درصد از همه چیز مستاجران در مجموعه داده‌های آسپن اعتماد پایینی (یعنی «نه» یا «خفیف») به اجاره ماه آینده ابراز کردند، احتمالاً تنها 13.9 درصد از مستاجرینی که هر دو اعتماد به نفس پایین و کسانی که قبلاً از برنامه عقب افتاده بودند تهدید به اخراج شدند. بر اساس تقریباً 43 میلیون خانوار مستاجر، این به معنای تقریباً 6 میلیون خانوار و 14 میلیون نفر در معرض خطر اخراج است - کمتر از نیمی از تخمین آسپن در اوت 2020.

مؤسسه آسپن تنها اندیشکده ای نبود که پیش بینی اخراج در مقیاس بزرگ را بر اساس بررسی ضربان قلب خانواده انجام داد. در ژانویه 2021، مؤسسه Urban فقط بر پاسخ دهندگان متمرکز شد در حال حاضر از اجاره عقب مانده است برآورد 10 میلیون مستأجر در معرض خطر اخراج. اما برآورد این واقعیت را نادیده می گیرد که از این 10 میلیون مستأجر، تنها 1.68 میلیون نفر گفتند که "احتمال زیادی" دارند که در دو ماه آینده اخراج شوند (و نزدیک به 2 میلیون گفتند که اصلاً بعید است که اخراج شوند).

تقریباً همزمان با انتشار این تخمین‌ها، داده‌های شورای ملی مسکن چندخانواری، که پرداخت‌های واقعی اجاره را برای حدود 11 میلیون اجاره ردیابی می‌کند، و داده‌های یک مطالعه توسط Avail، یک پلت‌فرم آنلاین که به مالکان مستقل خدمات می‌دهد، نشان داد که اجاره بها وجود دارد. پرداخت ها کاهش چندانی نداشت. اگرچه این منابع تنها زیرمجموعه ای از مستاجران را پوشش می دهند، اما احتمالاً این استدلال را تقویت می کنند که برآوردهای محتاطانه تر مناسب تر است.

اکنون که ارقام اخراج پس از توقف در کانون توجه قرار گرفته اند، پیش بینی های بزرگ به غذای آسانی برای نشریات محافظه کار تبدیل شده است. فقدان سونامی اخراج نه با جشن یا به رسمیت شناختن اثرات پیشگیرانه سیاست اجتماعی فعال، بلکه با بحث در مورد اینکه آیا تا به حال سونامی رخ داده است یا خیر.

امروزه سیستم ردیابی اخراج ایجاد شده توسط Eviction Lab بهترین ابزاری است که ما برای ردیابی اخراج در ایالات متحده داریم. این شش ایالت و 31 شهر بزرگ را پوشش می‌دهد، اما می‌تواند درخواست‌های اخراج را تنها از یک چهارم مستاجران کشور ردیابی کند و احکام واقعی تخلیه را ردیابی نمی‌کند. حتی با وجود سیستم ردیابی اخراج، اکثر مقامات محلی آمار سالانه اخراج ها را گزارش نمی کنند، بسیار کمتر در جایی که اخراج ها متمرکز هستند یا میزان اجاره بازگشتی که منجر به اخراج می شود. علیرغم توجه بی سابقه به اخراج در سال گذشته، اخیراً 38 درصد از کارگران روستایی و 22 درصد از مسئولان شهری به سازمان لیگ کشوری شهرها گفته اند که نمی دانند آیا تخلیه نسبت به سال گذشته افزایش یا کاهش داشته است.

برای درک واقعی اخراج ها و اتخاذ تصمیمات آگاهانه برای جلوگیری از آن، ایالت ها و شهرستان ها به منابعی نیاز دارند تا داده های اخراج خود را ردیابی و به اشتراک بگذارند، و این داده ها باید در پایگاه داده دولت ملی خلاصه شود. با چنین سیستمی، محققان در موقعیت بهتری برای ارائه برآوردهای دقیق مورد نیاز سیاستمداران خواهند بود.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب