مرجع خرید فالوور هدفمند اینستاگرام کدام وبسایت است؟

در اینستاگرام ‌فالوورها مرتبط با موضوع کار را بخرید به این ترتیب ‌فالوورها شما فقط به پیج های توصیف

توسط NEWSSALAM در 11 اسفند 1399

در اینستاگرام ‌فالوورها مرتبط با موضوع کار را بخرید

به این ترتیب ‌فالوورها شما فقط به پیج های توصیفی شما جذب می شوند و هیچ دنبال کننده ای به غیر از پیج هایی که وارد می کنید جذب منبع دیگری نمی شود. می توانید پیج های فرود خود را که رقبای شما هستند در سیستم ارائه دهید تا پیروان آنها را به سمت خود جذب کند. خرید فالوور ایرانی اینستاگرام از این طریق به شما امکان می دهد افرادی را که به موضوع شما علاقه مند هستند جذب کنید. این افراد از قبل با موضوع شما آشنا بوده و با آن آشنایی ندارند و شما می توانید راحت تر با آنها تعامل کرده و کالاها و خدمات خود را به آنها بفروشید.

زمان مناسب برای خرید فالوور اینستاگرام

پذیرش پیروان در این روش به زمان معقولی نیاز دارد. به خاطر داشته باشید که افزایش ناگهانی فالوورها می تواند خطراتی از جمله مسدود کردن پیج شما را به همراه داشته باشد و این کار باید به آرامی و به طور پیوسته انجام شود تا خرید پیج اینستاگرام پیج شما را مسدود نکند.

در پیج های بزرگ تبلیغ کنید

هنگام تهیه محتوای تبلیغاتی می توانید پیج اینستاگرام خود را در پیج های بزرگ تبلیغ کنید. این محتوا می تواند به صورت عکس یا فیلم باشد و پیام تبلیغاتی خود را در آن قرار دهید. متن صحیحی را برای آن می نویسید و آن را به پیج های تبلیغ دهنده می دهید. پست شما تا زمانی که خرید نکنید در پیج باقی می ماند و کاربران پیج تبلیغ کننده را می بینند و در صورت تمایل پیج شما را دنبال می کنند. همچنین با پرداخت هزینه بیشتر برای این روش می توانید درخواست بازنشر از پیج های را داشته باشید. در این صورت ، هر روز پس از تبلیغ پست شما حذف و ارسال می شود ، بنابراین کاربران بیشتری پست را مشاهده می کنند و میزان پیگیری بیشتر خواهد بود. اولین مشکل این روش عدم توجه پیروان به تبلیغات پیج است. اگر مشاهده کردید که تبلیغات شما در پیج هایی که ‌فالوورها بالایی دارند ، لایک واقعی اینستاگرام و نظر زیادی دریافت نمی کند ، این نشان می دهد که توجه مخاطبان شما به تبلیغات شما کافی نیست. مشکل دوم این است که اگر می خواهید پست تبلیغاتی خود را در پیج های بزرگ ارسال کنید ، باید چندین پیج را در نظر بگیرید و فقط با تبلیغات در یک صفحه متوالی ، افزایش چشمگیری نخواهید داشت. هزینه پیج های تبلیغاتی بزرگ توسط شما متفاوت است ، اما در مقایسه با سایر روش ها هزینه بسیار بیشتری برای شما خواهد داشت. بنابراین به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید این راه را ادامه دهید ، باید بودجه مناسب و بالایی داشته باشید تا بتوانید این تبلیغات را به طور مداوم انجام دهید. مشکل بعدی عدم ضمانت است. به هیچ وجه نمی توانید جذب تعداد مشخصی از دنبال کنندگان را تضمین کنید. پیج تبلیغ کننده پست شما را در مورد تعداد روزهای خریداری شده و تعداد فالوئرهایی که به پیج شما جذب می شوند در پیج قرار می دهد کاملاً مشخص نیست و هیچ تضمینی وجود ندارد. می توانید هزینه زیادی بپردازید ، اما دنبال کنندگان بسیار کمی بگیرید.

تبلیغات از افراد با نفوذ

اینفلوئنسرها افراد واقعی هستند که در فضای مجازی شهرت زیادی دارند. این افراد پیروان زیادی دارند و بنابراین تبلیغات در پیج آنها می تواند بازخورد خوبی برای شما داشته باشد. این روش بسیار موثرتر از دو روش ذکر شده در بالا است و شما را به سمت هدف سوق می دهد ، اما مسئله این است که افراد تأثیرگذار برای هیچ چیز تبلیغ نمی کنند و هزینه های تبلیغات آنها به هیچ وجه کم نیست. مشکل دیگر دوگانگی میان تأثیرگذار در اینستاگرام است. این افراد معمولاً گروهی از پیروان منتقد و گروهی از پیروان دوستانه دارند. هنگامی که برای افراد با نفوذ تبلیغ می کنید ، ممکن است نظرات انتقادی دریافت کنید که برای برند شما جذاب نیستند و به برند شما آسیب می رسانند. اگر از مارک های شناخته شده یا تجارت تجملاتی هستید می توانید به سراغ این افراد بروید و تبلیغات خود را بر روی آنها بگذارید. به یاد داشته باشید که قبل از ارسال پیام برای آنها هزینه معقولی را پرداخت کنید.

بهترین روش خرید فالوور در اینستاگرام

همانطور که تاکنون متوجه شده اید ، خرید فالوور در اینستاگرام از طریق ربات اینستاگرام اقتصادی ترین و بهینه ترین روش خرید فالوور در اینستاگرام است. به این ترتیب تعداد مشخصی فالوور خریداری می کنید و سیستم دقیقاً به همان تعداد فالوور واقعی را برای پیج اینستاگرام شما جذب می کند. بسیاری از ویژگی های رایگان را خواهید داشت و می توانید از آنها استفاده کنید و همچنین می توانید عملکرد سیستم را به صورت رایگان آزمایش کنید.

 

 

 

قوانین و نکات حیاتی

1 - خرید ‌فالوورها ممکن است به تأخیر بیفتد و سفارشات به دلیل سیاست های جدید اینستاگرام لغو شده و مسترد نمی شوند

2 - در برخی موارد نادر ، به دلیل سرور ، سفارشات افزایش فالوور اینستاگرام و خرید لایک ممکن است به تأخیر بیفتد.

3- نام کاربری شما همان پیج شناسنامه شما است.

4 - لطفاً هنگام سفارش پیج خود را به صورت عمومی قرار دهید و در هنگام سفارش شناسه پیج خود را تغییر ندهید و همچنین تا پایان سفارش (در صورت تغییر شناسه یا خصوصی شدن پیج سفارش) از هیچ سرور و سایت دیگری فالوور خریداری نکنید. لغو و بازپرداخت مسترد نخواهد شد)

5- برای پیروان پیج های اسلامی ضد انقلاب ، ضد قومیت و فرهنگ هیچ نظمی وجود نخواهد داشت.

6 - فالوورها در کمترین قیمت قرار دارند و طرفدار مارک تجاری به عنوان ارزان ترین فالوور در اینستاگرام شناخته می شود ، بنابراین تخفیف نخواهید.

از فرصت های افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش فالوورهای ارزان قیمت اینستاگرام لذت بردن از فالوور طرفدار لذت ببرید (اهمیت افزایش فالوور در اینستاگرام و چرا خرید آن سودآور است؟

اینستاگرام راهی برای به اشتراک گذاری تصاویر است و سیستمی عالی برای ثبت لحظات خاص و ارتباط با مردم در سراسر جهان است. این شبکه اجتماعی همچنین صاحبان مشاغل را قادر می سازد محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنند. استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ تجارت خود بسیار اقتصادی و آسان است.

به عنوان مثال ، می توانید عکس هایی از مشتریانی که از خرید و استفاده از خدمات یا محصولات شما راضی هستند برای تبلیغ برند خود ارسال کنید. داشتن یک فالوور برای رسیدن به بسیاری از افراد از طریق اینستاگرام بسیار مهم است. نمی توانید از اهمیت داشتن فالوور چشم پوشی کنید ، هرچه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد شدت تبلیغات شما بیشتر خواهد بود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن