2 استنفورد اساتید به نام Facebook نظارت هیئت مدیره

Stanford Law School (SLS) اساتید پاملا Karlan و مایکل مک کانل خواهد بود بخشی از Facebook جدید نظارت, هیئت مدیر

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

Stanford Law School (SLS) اساتید پاملا Karlan و مایکل مک کانل خواهد بود بخشی از Facebook جدید نظارت, هیئت مدیره این شرکت هفته گذشته اعلام کرد.

نظارت هیئت مدیره را نهایی می گویند بیش از پیچیده محتوای تصمیمات اعتدال — از جمله در بیان نفرت و اطلاعات غلط — مؤثر در Facebook به 2.6 میلیارد دلار ماهانه کاربران و Instagram را بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه, Facebook می گوید.

این هیئت متشکل از متنوع عضویت اعم از "تنوع فرهنگی و زمینه های حرفه ای," با توجه به Facebook. در حالی که Facebook استخدام چهار صندلی از هیئت مدیره و اعضای دیگر مورد مصاحبه قرار گرفتند و تایید شده توسط صندلی "از آنجا که آنها با تجربه هستند و در تعمق متفکرانه و collegially ماهر در ساخت و توضیح گیری مبتنی بر مجموعه ای از سیاست ها یا اصول و آشنایی با محتوای دیجیتال و حکومت" Facebook نوشت.

"من واقعا نمی دانم که چرا من به عنوان یک چشم انداز برای نظارت هیئت مدیره, اما من فرض کنیم که آموزش یک دوره در آزادی بیان و مطبوعات و دین در Facebook حیاط خلوت و تجربه من به عنوان یک قاضی باید به چیزی برای انجام با آن" مک کانل نوشت: در یک ایمیل به روزانه و اضافه کرد که او تا به حال هرگز قبل از هر اتصال به Facebook.

با اعلام این خبر از نظارت اعضای هیئت مدیره مواجه شده است با نقد و پرسش در اطراف آن قدرت و این که آیا اعضای آن حکومت می تواند بی طرفانه. برخی از منتقدان به طور خاص استناد به نگرانی ها در مورد انتصاب Karlan, مرجع نقش خود را در شهادت در مجلس نمایندگان در جلسات استیضاح در برابر رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه دسامبر گذشته.

Karlan پاسخ نمی دهند به روزانه درخواست برای نظر.

اگر یک کاربر از یک Facebook پلت فرم می خواهد به درخواست تجدید نظر محتوا اعتدال تصمیم گیری — از جمله به دست گرفتن یک پست یا صفحه اخراج یک عضو و یا خروج حساس محتوا — کاربر می تواند با ارسال یک درخواست تجدید نظر به هیئت مدیره.

نظارت هیئت مدیره باید استقلال کامل تصمیم بگیرید که کدام موارد شنیده خواهد شد با کمک مدیران مورد به غربال کردن از طریق موارد و کمک به تصمیم می گیرید که آنهایی که به بالا است. پس از نظارت هیئت مدیره سهام تصمیم نهایی خود را و هر گونه توصیه Facebook باید علنا پاسخ به هیئت مدیره و اجرای آن تصمیم گیری بر اساس محلی و ملی قانون در مورد سوال است.

"از طریق تاسیس آیین نامه از نظارت هیئت مدیره Facebook متعهد به انجام [آن] تصمیم گیری حتی اگر آن را ممکن است در زمان رکود ... Facebook ارشد اجرایی, مارک زوکربرگ نیز شخصا متعهد به این ترتیب" رؤساى نظارت تخته نوشت: در یک نظر قطعه منتشر شده در نیویورک تایمز.

این مرحله می آید در میان تکامل از دو سال تلاش برای کمک به تغییر محتوا چگونه به تصمیم گیری در Facebook از یک ماده در یک شرکت خصوصی در تعامل با کاربران به سوی گسترده تر بحث در اطراف مسائل حقوقی پیچیده در مورد آزادی بیان و حقوق بشر است.

پس از روبرو بسیار زیاد موشکافی بین المللی و بحث در مورد Facebook قدرت به شکل اجتماعی گفتمان در انتخابات, سیاسی, تظاهرات عمومی و زندگی مارک زوکربرگ اعلام کرد که ابتکار عمل در نوامبر سال 2018 به تعمیرات اساسی و چگونگی محتوای تعدیل و حکومت در Facebook پلت فرم.

در طولانی Facebook پست زوکربرگ نوشت: در مورد چالش های Facebook مواجه شده است و در سال های اخیر در مورد این موضوع و مسئولیت آن را "به امن نگه داشتن مردم در مورد خدمات ما — آیا از تروریسم قلدری و یا تهدیدات دیگر."

"ما نیز باید گسترده تر مسئولیت اجتماعی برای کمک به مردم را به هم نزدیک — در برابر قطبش و افراط گرایی" او نوشت. "در دو سال گذشته نشان داده اند که بدون کافی پادمان مردم سوء استفاده از این ابزار را به دخالت در انتخابات و گسترش اطلاعات غلط و تحریک خشونت."

در طول این فرایند استنفورد جامعه درگیر با چالش مواجه Facebook در راه فراتر از انتصاب دو تن از استادان آن به هیئت مدیره.

در ژوئن 2019, Stanford Law School دین جنی مارتینز و دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد استاد نوح فلدمن مورد بحث در livestream با زوکربرگ چالش های پیش روی برنامه ریزی نظارت هیئت مدیره.

"یک چالش بزرگ است که شما را مجبور خواهد کرد که باعث شکستن و یا این است که چگونه شما را مدیریت حجم از موارد بالقوه و مورد روند انتخاب," مارتینز گفت: این گروه که در آن زمان.

در آوریل 2019, Facebook بینی عمومی پیشنهادات در مورد چگونه به بهترین طراحی و کار با نظارت هیئت مدیره. این شرکت موفق به دریافت بیش از 1 ، 200 عمومی ارسالی از بیش از 88 کشور از جمله یکی از ارائه توصیه هایی از SLS قانون و سیاست آزمایشگاه. آزمایشگاه "ارائه[s] استنفورد دانشجویان حقوق با تجربه عملی مؤثر و ارائه مشاوره به افراد و سازمان های دولتی و سازمان های غیر انتفاعی در مورد برش لبه مسائل در زمان واقعی است." با توجه به SLS دین جنی مارتینز.

در همکاری با دانشگاه استنفورد پروژه دموکراسی و اینترنت سیاست آزمایشگاه مونتاژ 12 استنفورد دانش آموزان به منظور توسعه توصیه هایی برای Facebook نظارت هیئت مدیره. این کارآموزی تحقیقات تیم توسعه طولانی گزارش میدهد که چگونه هیئت مدیره باید بودجه چگونه اعضا باید منصوب موارد چگونه باید انتخاب شود و چگونه هیئت مدیره می تواند به افزایش شفافیت به محتوای تجدید نظر روند.

"این اولین بار من کمک قرار دادن یک گزارش بود و این کارآموزی همچنین به من کمک کرد بیشتر علاقه مند در تقاطع بین تکنولوژی سازمانی طراحی و سیاست عمومی" گفت: Ashwin Ramaswami '21 عضو کارآموزی تیم پژوهشی و مدیر مسئول فنی در روزانه.

Ramaswami گفت: وجود برخی از تفاوت های بین کارآموزی تیم تحقیقاتی توصیه و چگونه هیئت مدیره بود و در واقع راه اندازی شده است. اعضای هیئت مدیره در حال پاره وقت Ramaswami اشاره کرد حتی اگر کارآموزی تیم تحقیقاتی "پیشنهاد کرد که اعضا باید به طور تمام وقت به منظور رسیدگی بزرگ caseload."

مک کانل گفت: روزانه استنفورد که دانش آموزان باید نقش بازی در این تحول گفتگو در اطراف تکنولوژی و جامعه است.

"بسیاری از آنچه من می دانم که در مورد رسانه های اجتماعی من آموخته از دانشگاه استنفورد دانش آموزان," او نوشت. "آنها من پنجره در جهان است."

تماس با Shreyas Pieraccioni در sparab22 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن