جدید مدرسه 634 خانه های 96 خانه های شهر: سانتا رزا برای مقابله با 3 بحث منطقه بندی درخواست

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:08 PM EDT Jul 8, 2020سانتا رزا شهرستان ى هیئت مدیره تنظیم شده است را

توسط NEWSSALAM در 19 تیر 1399

سانتا رزا شهرستان ى هیئت مدیره تنظیم شده است را به سه بحث rezoning درخواست پنج شنبه شب از جمله یک مدرسه جدید در نزدیکی در حال حاضر تراکم منطقه مسکونی در نیمه راه یک 634-بسیاری توسعه مسکن در میلتون و علاوه بر این از خانه های شهر در حال حاضر به شدت مورد بحث و مجادله single-family توسعه مسکن در خلیج فارس نسیم.

مسائل roiling ساکنان شهرستان در جنوب و بخش مرکزی شهرستان سانتا رزا بسیاری از آنها با تکرار ادعاهای آنها ساخته شده ایم برای دو سال گذشته در مورد بیش, توسعه, کمبود زیرساخت ها و ترافیک کابوس.

"این نوع از چیزهایی است که مردم به خصوص در انتهای جنوبی سانتا رزا شهرستان هستند تا در آغوش مورد آنها نمی تواند مستقیما" گفت: دارا Hartigan جمهور از شهروند فعال گروه نجات ما Soundside. "آنها می خواهند به جدایی از میلتون صندلی و شروع خود به خود شهرستان را در اینجا."

مدرسه جدید در آمریکا 98 در میدوی

مهندسین برای سانتا رزا شهرستان مدیره مدرسه درخواست مشروط مجوز استفاده به اجازه ساخت و ساز جدید K-8 مدرسه در 39 هکتار ملک در میدوی ای هموار ساکنان که می گویند این منطقه است که در حال حاضر شلوغ با چند تحولات مسکن و کسب و کار است که ایجاد یک بن بست در آمریکا 98.

بسیاری واقع به طور مستقیم در ایالات متحده 98 فقط در شرق Soundside درایو و نسیم اقیانوس لین در حال حاضر خالی و طبقه بندی به صورت تک خانواری مسکن تحولات است. آن را خریداری شد و توسط هیئت مدیره مدرسه در ماه ژوئن به حدود 1.9 میلیون نفر است.

بسیاری نزدیکی به چند مسکن تحولات در هر دو موجود و برنامه ریزی شده است که دقیقا به دلیل منطقه مدرسه می خواهد برای قرار دادن یک مدرسه وجود دارد. نزدیک ترین مدرسه ابتدایی است وودلاون ساحل ابتدایی و نزدیک میانه مدارس غرب نابارا متوسط و خلیج فارس نسیم وسط که همه آنها در بحرانی ظرفیت و تنها می تواند اداره کند بنابراین بسیاری از دانش آموزان است.

اما آن را نیز به همین دلیل از مردم می خواهم Hartigan می گویند آن تعلق ندارد در این منطقه است.

"ما یک مشکل با این مدرسه به دلیل آن را درست در آمریکا 98 و البته که یک کابوس ترافیک وحشتناک است به هر حال و پس از آن شما اضافه کردن بیشتر مناطق مدرسه و ترافیک بیشتر آن را به منجر به بیشتر پشتیبان گیری و بیشتر حوادث," او گفت:. "آن را باید در یک خیابان است که خارج از ایالات متحده 98, نه به ذکر است که وجود دارد برخی از سوالات در مورد زمین های خود را."

سال تحصیلی 2020-2021: ماسک, اجتماعی, فاصله, temp چک: آنچه در سانتا رزا مدارس ممکن است شبیه به این سقوط

ابی Rodamaker که خریداری یک قطعه ملک در خلیج فارس نسیم که او نمی دانم زمانی غیر رسمی شهرستان دفن زباله ارسال یک ایمیل به هیئت مدیره مدرسه گفت که او بر این باور پیشنهادی اموال مدرسه واقع شده است در مجاورت یک آزبست و ضایعات تایر آزادسازی زمین است.

"با توجه به این اطلاعات من پرسیدن که شما تاخیر بیشتر هر منطقه بندی یا اجازه درخواست تا زمانی که تحقیقات بیشتر می تواند انجام شود" Rodamaker نوشت در ایمیل خود. "به عنوان یک پدر و مادر از یک کودک که به احتمال زیاد طبقه بندی برای حضور در این مدرسه به عنوان مالیات پرداخت شهروند, من به شما التماس کردن به عنوان خوانده شده از طریق اطلاعات است. را به شما ارسال به کودک خود را به یک مدرسه ساخته شده است در و یا در کنار یک آزبست یا صنعتی دفن زباله?"

634-صفحه اصلی توسعه مسکن در نزدیکی پیتر شاهزاده فرودگاه

در بخش مرکزی این شهرستان یک توسعه دهنده ارائه شده است برنامه ای برای مقیاس بزرگ single-family توسعه مسکن و فضای خرده فروشی در 171 هکتار زمین در آمریکا 90 به طور مستقیم به شرق پیتر شاهزاده فرودگاه در میلتون و به طور مستقیم در سراسر از موجود شهرستان پارک صنعتی.

جای تعجب نیست توسعه است که مخالف با ساکنان نزدیک که می گویند که ایالات متحده 90 در حال حاضر به سر می برند و توسعه چنین مقیاس بزرگ خواهد بود مخل به این منطقه است.

"جاده ای که نمی تواند مسئولیت رسیدگی به یک محله جدید. آن را آماده مسئولیت رسیدگی به آنچه که در اینجا در حال حاضر" گفت: Phil هافمن زندگی می کند که در Woodbine جاده در سرعت شده است و صریح در برابر آنچه او می گوید که بی پروا بر توسعه در این منطقه است. "ترافیک سبک تر از نرمال در حال حاضر به دلیل coronavirus اما خیلی زود آن را به پس از این ماجرا دوباره با اتومبیل و مدارس در حال رفتن به بیش از ظرفیت آن است رفتن به بسیار بد برای این شهرستان است."

در ماه گذشته: 15 نفر مجروح در آمریکا 90 تصادف مربوط به یک درخت کامیون 8 وسایل نقلیه و موتور سیکلت

سانتا رزا شهرستان را مهندسی کرده بود چند اعتراض به پروژه با توجه به شهرستان ها و اسناد دیگر از ترافیک نگرانی در محله خود است.

"کوچک تعداد زیادی معمولی به بالا و متوسط تراکم تحولات ایجاد و نگهداری و نگرانی های ایمنی" گروه نوشت. "به طور خاص بیشتر وسایل نقلیه پارک شده در خیابان ها در بالا و متوسط تراکم تحولات ساخت جاده تعمیر و نگهداری سخت تر و وسایل نقلیه ایجاد نقاط کور برای رانندگان و همچنین موانع برای اورژانس و سایر خدمات وسایل نقلیه است."

پارک صنعتی پروژه: سانتا رزا شهرستان نشان می دهد شرکت در پشت 'پروژه شیردل' پیشنهاد برای من-10 صنعتی پارک فضا

اکثریت زیادی توسعه یافته خواهد بود به خانه های تک خانواری در حالی که بخش کوچکی از آن خواهد بود برای "تجاری و تولیدی استفاده می کند." آن را نیز باید چهار هکتار در سایت در نزدیکی در ورودی به عنوان یک ملایمت منطقه برای ساکنان.

این پروژه که ندارد یک نام هنوز در حال توسعه توسط میلتون بزرگراه Property Investments LLC. یک نماینده برای توسعه کاهش یافته است به صحبت می کنند به اخبار مجله با استناد به یک non-disclosure agreement.

جنگل خلیج استتس

جنگل خلیج شهرکهای 284-بسیاری زیربخش در نیمه راه بود که در حال حاضر بحث برانگیز پس از آن تصویب شد کمیسیون در ماه فوریه 2019 است دوباره برای منطقه بندی واريانس درخواست بنابراین توسعه دهندگان می توانند اضافه کردن 96 townhomes به این پروژه است.

پس از فعالان محیط زیست شکایت کرده است که این سایت ممکن است بیشتر تالاب از توسعه دهندگان در ابتدا اجازه دهید در این شهرستان مورد توافق برای توقف تصویب پروژه تا مطالعه اضافی می تواند کامل باشد. اما county تغییر دوره و تایید شده توسعه ماه آینده و پس از تاالب سطح زیرکشت بود تلقی می شود دقیق است.

توسعه دهندگان این پروژه در حال حاضر می خواهید برای افزایش چگالی پروژه به طوری که آنها می توانید اضافه کنید 96 خانه های شهر. وجود دارد خواهد بود 7.75 واحد در هر هکتار اگر ى درخواست تایید شده است. اموال جبهه به طور مستقیم بر روی ایالات متحده 98 و دسترسی به خانه های شهر خواهد بود از طریق انتهای جنوبی کمبریج پارک درایو با توجه به شهرستان اسناد و مدارک.

جنگل خلیج شهرکهای تایید شده: سانتا رزا شهرستان تغییر لحن در جنگل خلیج شهرکهای اتفاق آرا تصویب نقشه کشی

"ما نمی نیاز به یک rezoning برای تراکم بالاتر در شبه جزیره برای هر چیزی" Hartigan گفت. "شبه جزیره در حال مرگ است, آب در اطراف آن در حال مرگ است. ما نمی باید زیرساخت های ما ندارد و آب آشامیدنی وجود دارد بسیاری از چیزهایی که ما لازم نیست. ... چه کسی در ذهن حق خود ca فکر می کنم که اضافه کردن به چگالی است که ما در حال حاضر در شبه جزیره است که یک ایده خوب, من فقط می توانید تصور کنید."

منطقه بندی هیئت مدیره ملاقات در 6 بعد از ظهر پنج شنبه در هیئت مدیره اتاق در 6495 کارولین سنت در میلتون. هر گونه تصمیم گیری ساخته شده توسط ى هیئت مدیره یک توصیه و فقط باید قبل از هیئت شهرستان کمیسیون برای تصویب نهایی است.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن