Coronavirus موارد در فلوریدا دوباره مجموعه ای جدید علامت

جان کندی ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 5:03 PM EDT Jun 12, 2020تالاهاسی – پس از

توسط NEWSSALAM در 24 خرداد 1399

تالاهاسی – پس از دو روز متوالی از رکورد افزایش در coronavirus موارد رژیم صهیونیستی. ران DeSantis ادامه داد: روز شنبه به نسبت علت به دولت را گسترش داد تست همراه با شیوع بیماری های مربوط به farmworkers, زندان, زندانیان و ساکنان خانه سالمندان و کارکنان.

فلوریدا گزارش 1,902 فتح کرد گرفته شد مورد جدید از این ویروس در جمعه دولت بزرگترین واحد-روز افزایش دهد. رکورد قبلی علامت 1,698 اضافی روزانه موارد گزارش شده در روز پنج شنبه.

"ما گسترده تست" DeSantis روز جمعه گفت پس از یک بیل-ثبت رویداد در کورال گیبلز. "ما در حال انجام سه بار به عنوان بسیاری از آزمون ها در روز در حال حاضر به عنوان ما در پایان ماه مارس."

پس از تست های عقب مانده برای هفته دولت را آزمایش کرده است بالاتر از بهداشت عمومی توصیه می شود سطح 31,800 آزمون در روز برای شش نفر از 10 روز گذشته فلوریدا در بخش بهداشت و درمان سوابق نشان می دهد.

روز جمعه آمار و ارقام آورده دولت به تجمعی 70,971 موارد COVID-19 با یکی دیگر از 29 مرگ و میر گزارش شده بالا بردن فلوریدا مرگ و میر به 2,877 از این بیماری است.

بیشتر: کروناویروس در فلوریدا: آنچه شما نیاز به دانستن در جمعه, ژوئن 12

بیشتر: جکسون میزبان مغلوب ساختن پیشی جستن کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه سخنرانی

DeSantis گفت که موجی از coronavirus موارد پدید آمده در میان کارگران کشاورزی در چندین شهرستان فلوریدا از جمله ذغال سنگ پالم بیچ و مارتین شهرستانهای استان است. به طور مشابه ویروس از طریق چندین زندانها و زندان های شهرستان حتی به عنوان فلوریدا مقامات همچنان به تمرکز بر روی تست بسیار آسیب پذیر ساکنان تسهیلات مراقبت دراز مدت.

"که باعث شده است یک عامل بزرگ در آنچه که ما دیده ایم بیش از چند هفته گذشته گفت:" فرماندار با فلوریدا در میان 21 کشور در حال حاضر گزارش یک افزایش شدید در coronavirus موارد است.

روز جمعه سنبله می آید یک هفته پس از DeSantis گسترش دولت بازگشایی شامل میله و سینما و اجازه می دهد فروشگاه های خرده فروشی برای رفتن به ظرفیت کامل کار با اجتماعی فاصله.

طی هفته گذشته حزب جمهوریخواه فرماندار نیز دفاع و پشتیبانی برنامه های بازگشایی مدارس در پردیس در پاییز برنامه ریزی برای Brevard County میزبان AAU تاریخ بازی های المپیک در چند هفته و جکسون انتخاب شدن به عنوان سایت برای بخش عمده ای از کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه در ماه اوت پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خودداری کردند در تماس با مسئولان سایت میزبان شارلوت, N. C., برای مهار کنوانسیون.

DeSantis اذعان کرد که نمایندگان جمهوری خواه ممکن است بخواهید به فکر خطر درگیر به خصوص اگر آنها در حال و اساسی نگرانی های بهداشتی.

"اگر برخی از نمایندگان span مختلف جمعیت, اگر شما کسی را بیشتر در معرض خطر جمعیتی که ممکن است چیزی است که شما می خواهید به در نظر گرفتن نظر از هر نوع اقدامات شما می توانید انجام," او گفت:.

DeSantis هر چند گفت که بسیاری از موارد گزارش در میان گروه های سنی در نظر گرفته شده کاهش خطر مرگ و بستری و یا بیماری های جدی از ویروس. هشتاد و پنج درصد از فلوریدا COVID مربوط به مرگ و میر سن 65 ساله و مسن تر با بزرگترین سهم را در میان ساکنان سن 90 و بالاتر.

"اگر شما در حال دیدن افزایش است که جمعیتی جوان که نه که مهم بالینی" DeSantis گفت. "این مهم است که آنها جدا شده و آنها در حال تعامل با سالمندان."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن